δεν έβγαλα και πολύ άκρη με όσα γράφεις ρε συ.
θεωρείς ότι έφαγε κάποιος μπαν επειδή τι; επειδή αγόρασε κάτι που δεν είναι το όποιο καλύτερο;
ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.
το κάζο φίλε είναι ίδιον της παρέας. Στις παρέες είθισται να πέφτει πείραγμα.
κτμ 1290 πήρε ο άλλος και του λέμε πάρε το μπουρδελάκι σου και τράβα.
όσοι δεν αντέχουν το κάζο, είναι συνήθως εριστικοί πιτσιρικάδες που έρχονται εδώ και εκτός απο την άγνοια τους, προσπαθούν να μας πείσουν ότι το φως είναι σκοτάδι.
και όταν σε κάποιον λες, ξαναλες, βγάζει μαλλιά η γλώσσα σου τελος πάντων να του εξηγείς κι αυτός δεν λέει να νιώσει, ε τότε κάπου εκεί αρχίζει και στραβωνει η δουλειά.
Εδω προσπαθούμε να κρατήσουμε το ύφος της παρέας. Σίγουρα δε το πετυχαίνουμε πάντα καθώς δεν κάνουν όλοι με όλους.γεγονότο.
όποιος όμως δεν μπορεί να διαχειριστεί το ύφος αυτό, σίγουρα θα βρεθεί άλλη παραλία να τον ψυχαγωγήσει.
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Σωστος
Γνωσεις
Συμβουλες
Εμπειριες
Και πλακιτσα
Drakonet
Αν δεν ηταν οικονομικο το θεμα θα επερνες το target? Η καποιο αλλο?
Σε ρωταω γιατι πουλαω το beverly και ψαχνω για παπι.
Το target εχει τα κρητιρια που βαζω
Αλλα δεν ξερω για την αντοχη στο χρονο κυριως απο την ιδια την εταιρεια. (Ψαχνω παπι να το παντρευτω, λογω ηλικιας δεν νομιζω να παρω καποιο αλλο αργοτερα)
Δεν εχω οικονομικο θεμα στο παπι αλλα δεν θελω να ψαχνω για ανταλακτικα μετα απο 10 χρονια.
Ο φιλος παραπανω ειπε κατι σωστο για τα επωνυμα ιαπωνικα << θα βρισκεις παντα ανταλακτικα>>
Το ελαβες υπ υψη αυτο? Ή προκειται να το αλλαξεις σε λιγα χρονια και δεν σε απασχολει?
Το target ηδη εχει στην κυκλοφορια 4-5 χρονια.
Το μοτερ του ειναι αντιγραφη με το honda supra
Aπο την επισημη παντως εχω δει οτι εχουν δικτυο σε πολωνια....ιταλια....αγγλια... ελλαδα και ουγγαρια
που γεννήθηκε το 1999 οσον αφορα τα ανταλακτικα.
Επισης η ιδια εταιρια εχει την BENELLI.
Aυτα οσο αφορα το target.
Eαν ομως δεν εχεις θεμα με τα χρηματα.....πηγαινε σε πιο επωνυμο...και μονο αυτο...σε ποιοτητα πραγματικα το target ειναι ψηλα
Και η modebas ειχε 10 χρονια στην Ελλαδα και χαθηκε ( και ειχε και αξιολογα παπια κατα περιοδους)
Τι εννοεις αντιγραφη supra.
Φίλε μου η εταιρεία που παράγει το target 125 είναι ένας βιομηχανικος κολοσσός για να κλείσει αυτή η εταιρεία θα πρέπει να γίνει πυρινικος πόλεμος
Δεν λεω οτι θα κλεισει. Ουτε η modenas εκλεισε.
Αντιπροσωπος δεν υπαρχει.
Και πιθανον σε 10 χρονια ουτε για την keeway.
Οι γιαπωνεζοι υπηρχαν, υπαρχουν και θα υπαρχουν.
Γι αυτο βλεπεις μχν της 10ετιας 1990 να πωλουνται χιλιαρικο και βαλε.
Χωρις απαραιτητα να ειναι καλυτερα και ασφαλεστερα απο καθε keeway
Αυτα..μαλλον
Προς το παρον
Ο αντιπροσωπος που ηταν ο γκοργκολης δεν ειναι οτι τα σταματησε και αποφασισε να τα παρατησει.
Δεν πηραν την εγκριση του euro και γι'αυτο σταματησε...οπως σταματησε και η kawasaki και λιγο
πιο πισω η suzuki.
Η modenas αν μη τι αλλο πουλουσε στην ελλαδα οποτε εαν δεν υπηρχε το euro καποιος θα την τσιμπαγε.
Λεγοντας αντιγραφη ειναι οτι ακουγεται....οτι θες μοτερικα ταιριαζει απο το αντιστοιχο μοτερ.
Επισης να σου πω οτι η keeway δεν το εχουμε ΜΟΝΟ στην ελλαδα....ειναι σε πολλες χωρες της ευρωπης και δινει μοντελα
αναλογα τι πουλαει και τι ζηταει η αγορα π.χ το θρυλικο XT δεν πουλησε τοσο οσο στην ελλαδα.
Ετσι η keeway υπαρχει σε χωρες οπως ειναι
η κροατια....η τσεχια....εσθονια...γαλλια...ιρλανδια..ουγγαρια...κ.α
αλλα και σχεδον σε ολη την λατινικη αμερικη οπως ...κολομβια εχει το target....η βολιβια...ουρουγουαη καθως και στην αργεντινη!
Οπως βλεπεις οι χωρες που δινεται το μοντελο...ειναι αρκετες.
εγώ να σας πω ένα άλλο επιχείρημα
Εάν ο μέσος αναβάτης(18-55) στην ελλάδα αγοράζει ενα μέσο όρο 6 μηχανάκια(μεταχειρισμένα είτε καινούργια) σύνολο στη δίκυκλη ζωή του γιατί να μην επιλέξει να αγοράζει το πιο επώνυμο και αναγνωρισμένο
Δε είναι παντελόνι να χρειαστεί 50 σε μια ζωή, να πεις θα εξοικονομήσει λεφτά
H διαφορά 700 παραπάνω ευρώ του yamaha απο το keeway είναι η διαφορά των δύο κατασκευαστών. Αν πάλι το κρατήσεις για μια ζωή (γιατί αν προσέξεις τα μέταλλα αντέχουν) γιατί να λούζεσαι μια ζωή το αμφιλεγόμενο ή φθηνότερο προιόν απο το επώνυμο.
Ομοίως και στις πιο μεγάλες κατηγορίες γιατί να προτιμήσει κάποιος zontes αντί του vstrom250 με 800 ευρώ διαφορά..κάποιοι ακόμη και σε αυτές τις περιπτώσεις για να υποστηρίξουν την επιλογή τους επικαλούνται οικονομικά κριτήρια...δηλαδή είχε 4 χιλιάρικα και λυπήθηκε τα 800παραπάνω..
6 μηχανάκια σε μια ζωή (που θεωρώ οτι είναι λιγότερα όπως επίσης και το ηλικιακό εύρος μικρότερο).
you rise you fall you're down then you rise again
Δεν συμφωνω οτι η διαφορα των 700σιων ευρω ''είναι η διαφορά των δύο κατασκευαστών''
Και φυσικα...δεν ειναι μονο κινητηρας ενα δικυκλο...ας μην το βαλουμε στην ''σουμα''
Πραγματικα εαν δεις και τα 2 απο κοντα εχω την εντυπωση οτι η ποιοτητα στο keeway ειναι αξιολογη αν οχι εφαμιλλη στο crypton.
Σιγουρα ομως δεν αξιζει τοσα χρηματα...εκει μπαινει ''σφηνα'' το brand name ...και ανεβαζει τον τιμολογιακο πηχη παραταιρα.
Αγαπητε φιλε drakonet
Αρα ψηφιζεις κι εσυ krypton s 115 ή ενα honda astrea grand 110 αν δεν υπαρχει οικονομικο θεμα
Και ως συνολικο συμπερασμα απο τα γραφομενα σου
Μόνο Καινουριο μηχανακι με οτι χρηματα διαθετουμε ξεκινοντας απο το ακριβοτερο και κατεβαινουμε μεχρι τα χρηματα που διαθετουμε.
Αν αυτο ειναι το σκεπτικο σου τοτε συμφωνουμε.
Κι εγω ειμαι της αποψης οτι
το ακριβοτερο ειναι και καλυτερο.
Πάρε ένα crypton X και άσε τα keyway Και τον εμετό το crypton s
Καλησπέρα & από εμένα.
Ξεκινώντας για το θέμα που συζητείται, ως κάτοχος του Crypton S 115i από Φεβ 2020, έχω να σας μεταφέρω τα παρακάτω:
α) Ποιότητα κατασκευής: Το συνολικό κατασκευαστικό αποτέλεσμα είναι απαράμιλλης ομορφιάς-αισθητικής.
Νέα σχεδίαση, νέα πολύ καλής ποιότητας πλαστικά, πολύ καλη συναρμογή-βαφή (μεταλλικό χρώμα γαρ) των πλαστικών μερών, νέο πλαίσιο, νέος κινητήρας, EFI, νέο κιβώτιο ταχυτήτων.
Έξι γενιές Crypton & καμία νέα δεν έχει σχέση με την προηγούμενη!!!
β) Κινητήρας: 115cc ακριβώς, νέας σχεδίασης, EFI, νέο κιβώτιο ταχυτήτων, χαμηλή κατανάλωση με κανονική οδήγηση, 9,1 ίπποι(όταν τα 125cc βγάζουν 8,5 ίππους),νέα καρτερ, σχεδίαση με σκοπό την μείωση τριβών, μείωση ψηκτρών επί της κεφαλής-κυλίνδρου λόγω μείωσης τριβής, χρήση του αλουμινίου κατά κόρον για άμεση ψύξη, ύπαρξη φίλτρου λαδιού (όσοι γνωρίζουν θα ξέρουν τι σημαίνει αυτό για την προστασία & την μακροζωία του κινητήρα).
Ο κινητήρας αυτός τοποθετήθηκε σε μοντέλα Crypton που προορίζονταν για την αγορά της Λατινικής Αμερικής ήδη από το 2017 & δεν παρουσίασαν κανένα πρόβλημα.
γ) Φρένα: Εμπρός σύστημα όμοιο με του Crypton X, καθώς επίσης και το πίσω φρένο.
Ζάντες ομοίως από το Χ, διαθέτει σύστημα συνδυασμένων φρένων (UBS) όπως το ονομάζει η εταιρεία, δοκιμασμένη λύση από το Xenter 125-150, σχεδόν ποτέ δεν μπλοκάρουν οι τροχοί, με αποτέλεσμα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος καθώς επίσης & πολύ καλή απόκριση σε φρενάρισμα πανικού.
δ) Ποιότητα κύλισης: Ακριβές, ζυγισμένο, σωστή θέση αναβάτη, ροπατο μοτέρ, φοβερό γραναζωμα που σε συνδυασμό με το ακριβές & μαλακό κιβώτιο ταχυτήτων (αλλάζουν με την σκέψη) είναι το απόλυτο πλεονέκτημα σε συνθήκες πόλης, άνετο στο μποτιλιάρισμα της πόλης, πολύ καλές αναρτήσεις (οι πίσω είναι λίγο σκληρές, αλλά θα στρώσουν & χωρίς ρύθμιση απόσβεσης), πολύ καλό κόψιμο τιμονιού (βασικός παράγοντας για μηχανάκι πόλης).
ε) Εργονομία: Σωστή τοποθέτηση του αναβάτη στο παπί, σωστή τοποθέτηση των διακοπτών στο τιμόνι, χώρος αποθήκευσης κάτω από την σέλα, πολύ καλοί καθρέφτες, κλασικός αλλά πλήρης πίνακας οργάνων, καλή αλλά λίγο σκληρή σέλα, μεταλλική χειρολαβή συνεπιβάτη, κλασσική παπισια κόρνα, DRL φώτα, πολύ καλά εμπρόσθια φώτα.
στ) Αξιοπιστία: Το όνομα της Yamaha αποτελεί βασικό λόγο επιλογής για παπί.
Τόσα χρόνια στην ελληνική αγορά με χιλιάδες πωλήσεις & σχεδόν μηδαμινά προβλήματα στους χρήστες, αυτό αποδεικνύει μια αξιόπιστη πρόταση & λύση στην καθημερινή μετακίνηση με παπί!!!
Είναι το μοντέλο το οποίο η Yamaha το παράγει για όλες τις χώρες του κόσμου με το ίδιο σκάφος, χωρίς εξωτερικές διαφορές στα πλαστικά, αλλά με διαφορετικές ονομασίες, πχ Ευρώπη- Λατινική Αμερική Crypton 115 & Ασία ως Finn 115i.
Όπως γνωρίζουμε όλοι τι σημαίνει να έχεις ένα παπί, να σε πηγαίνει από το ένα σημείο της πόλης σε ένα άλλο, με ασφάλεια, χαμηλή κατανάλωση, χαμηλό κόστος συντήρησης-αναλώσιμων & ανταλλακτικών, αξιοπιστία σε βάθος χρόνου!!!
Η αγορά ενός παπιου είναι θέμα το οποίο έχει παραμέτρους όπως, γούστο, κόστος απόκτησης(βαλαντιο), brand name, αξιοπιστίας, κόστος συντήρησης (αναλώσιμων-ανταλλακτικών), γενικά είναι έναν μηχανάκι με χαμηλό κόστος καθημερινής μετακίνησης!!!
Αυτά από εμένα!!!!
Τελευταία τροποποίηση από Kouivas; 23/08/2020 στις 16:25.