πάμε άλλη μια μπας και ξεβουήξει ο τόπος..
https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post3042799
πάμε άλλη μια μπας και ξεβουήξει ο τόπος..
https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post3042799
Τώρα ξεβούηξε ο τόπος δηλαδή?
Καταρχήν διάφορα μηχανάκια που ανατινάχτηκαν όπως του φίλου δε φορούσαν καν εξάτμιση ούτε δούλευαν κόφτες(τον γνωρίζω προσωπικά) οπότε δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα.Ούτε φαντάζομαι γνωρίζεις κάποιον προσωπικά που έφτιαξε το μειγμα,πιέζει το μηχανάκι του και έφτασε 100.000km...
Αλλα και να συνέβαινε αυτό,εκατομμύρια μηχανάκια δουλεύουν με φίλτρο και ελευθερη εξάτμιση χωρίς πρόγραμμα και δε βαράνε.Ανεξαρτήτου μάρκας.Δεν αποτελεί δικαιολογία.
Επιπλέον,τι ακριβώς λέμε σε κάποιον που επιλέγει να αγοράσει ένα Βερσυς καινούργιο ή μεταχειρισμένο?Οτι ''κοιτα φίλε αν βάλεις εξάτμιση ή φίλτρο φτιάξε το μείγμα γιατι θα ανατιναχτεί?''
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Δεν ξέρω και κάποιον με πρόβλημα όμως.. υπόλογίζοντας και αυτά που έχω δεί σαν σκραπ σε μαντρες και της αστυνομίας που δουλέυουν
υπό αδιευκρίνηστους οδηγούς τριπλοβάρδιες δικάβαλα.
Και ναι, δεν θεωρώ κάτι ιδιαίτερο να πω σε κάποιον πως λόγο προδιαγραφών εισαγωγής αυτά τα μοτέρ χρειάζονται διόρθωση στο μίγμα
για να αποφύγεις την τάδε πιθανότητα που έχει αναφερθεί.
Αυτό το "ανατινάχθηκαν" αγγίζει τα όρια της προπαγάνδας![]()
Doctor αν η στατιστική δούλευε βάσει του κύκλου μας θα κλαιγαμε όλοι παρέα τώρα. Και εγω δεν ήξερα κανέναν με πρόβλημα σε Yamaha R1 οταν το πήρα. Οταν ξεκινάς όμως και βλέπεις τριγύρω (εξωτερικό και εσωτερικό) το ίδιο πρόβλημα (βλέπε βολαν,στρόφαλος κλπ) τότε η υπόθεση βρωμάει από χιλιόμετρα. Στα ΕΡ6 είχαμε διαβάσει από το 2009 για το ίδιο πρόβλημα στο εξωτερικο. Δεν είναι κατι νέο.
Δεν αντιλαμβάνομαι τι είδους μοτερ επιδόσεων είναι το βερσυς που οι προδιαγραφές εισαγωγής καθιστούν την ανάγκη για ρύθμιση σε εργοστασιακό μηχανάκι. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να το επωμιστει ο κάτοχος και για ποιο λόγο δε βγήκε οδηγία από την καβασακι εφόσον είναι κάτι τόσο απλό όπως λες(δεν είναι δυστυχώς και δεν έχει διευκρινιστει μέχρι σήμερα τι παίζει).
Η καβασακι βγάζει τόσα μοντέλα υψηλων επιδόσεων που δεν έχουν τέτοια προβλήματα. Προσωπικά είχα 2 μοντέλα της κιόλας χωρίς προβλήματα όσο τα είχα (Ζ750-Ζ1000). Περιμένεις να καταπιώ αμασητο το "ειδικό μοτέρ του βερσυς των 68 αλόγων" οταν ο ανταγωνισμός έχει πιο δυνατά μοτέρ (μτ07, vstrom) που δουλεύουν μια χαρά χωρίς ρύθμιση σε μείγμα και με κατόχους ότι να ναι?
Σε κάθε περίπτωση, σχολιάστηκε η αξιοπιστία του μοντέλου και από όσο βλέπω συμφωνούμε κατά βάθος γιατί λες ότι πρέπει ουσιαστικά να συμπεριφερθει κάποιος στο βερσυς σαν να έχει ΚΤΜ για να ειναι σίγουρος. Ε ας πάρει ΚΤΜ τουλάχιστον να έχει και το ανάλογο γκάζι για την κατηγορία λέω εγώ
Και ο billy84 εχει κανει 280.000 χιλ. με το NC. Τι συγκριση υπαρχει μεταξυ των χιλ. αυτων, και τα χιλιομετρα αυτα ολοι ξερουν που, και πως τα εχει κανει.
Εχει το kawasaki τα καλα του, διπλους δισκους μπροστα, αλουμινενιο ψαλιδι, ρυθμιζομενες αναρτισει μπροστα, ρυθμιζομενη ζελατινα. αλλα δεν εχει τον κουβα 22 λιτρον που ειναι θεος απο πολλες αποψεις. Με 130 χιλ. 4,5 λιτρα αν και εγω σε δυο ταξιδια στα εξωτερικα περσι, και με 130- 160 χιλ. δεν ανεβηκε πανω απο 4,5 λιτρα. Ευκολακι στο servise, βαλβιδες με κοκορακια, παλια κατ΄εμε τεχνολογια, αλλα για οσους πιανουν τα χερια τους, ρυθμιζουν βαλβιδες για πλακα. Το NC750X DCT toy 16 εχω εγω.
Τελευταία τροποποίηση από andreastwin; 16/04/2020 στις 10:55.
Δεν θεωρώ κύκλο μου το εύρος των χρηστών που έχω υπόψιν παγκόσμια, απο την άλλη δεν έχω και κάποιο λόγο
να μπω σε μια διαμάχη σύγκρισης για δυο μοτό μεγάλων εταιρειών κ.λπ.
Απλά θεωρώ ότι είναι άδικο για τους λίγους που τους αρέσουν και πιθανά έχουν αγοράσει μοντέλα με αντίστοιχο κινητήρα
να μπαίνουν στο τριπ πως κάτι έχει το μοτέρ και θα ανατιναχθεί απο λεπτό σε λεπτό.
Προς Θεού δεν υπάρχει διαμάχη, τουλάχιστον δεν το εκλαμβάνω έτσι. Απλα παραθέτουμε ότι γνώσεις έχουμε πανω στο θέμα.
Σίγουρα είναι άδικο γι αυτούς που το πήραν στο χέρι και η Kawa τους γείωσε.
Τωρα εσυ μιλάς γι αυτούς που το έχουν και θεωρείς οτι είναι άδικο να μαθουν οτι μπορεί και να παθουν μεγαλη ζημιά?
Δηλαδή καλύτερα να είναι άνετοι στην άγνοιά τους?
Στην Μαλαισία πάντως πάνω από 100 κάτοχοι μοτο με τέτοιο μοτέρ που ανατινάχθηκε οργανώθηκαν και το αποτέλεσμα ήταν αυτό.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αυτό κατάλαβες;Τωρα εσυ μιλάς γι αυτούς που το έχουν και θεωρείς οτι είναι άδικο να μαθουν οτι μπορεί και να παθουν μεγαλη ζημιά?
Δηλαδή καλύτερα να είναι άνετοι στην άγνοιά τους?
Αυτά που παρουσιάζεις έχω γράψει μαζί με την λύση που προτείνουν οι μηχανικοί.
Οι συνθήκες που επικρατούν στην Μαλαισία και ως προς το πλήθος των πωλήσεων που έχουν κάνει τα μοντέλα αυτά
και όσον αφορά τις μετατροπές που κάνουν οι κάτοχοι και οσον αφορά το κλίμα, δεν συνδράμουν
στα συμπεράσματα που αναφέρω;
Άρα λοιπόν τι εννοώ εφόσον είναι δυσκολο να γίνει αντιληπτό;
Ότι όσοι το έχουν θα πρέπει να έχουν υπόψιν όσα αναφέρω και αν κρίνουν να αλλάξουν το μίγμα τους
και όσοι απλά τους αρέσει να κινηθούν έχοντας τα υπόψιν αντίστοιχα.
Εχει βγει καπου η Kawasaki κ εχει ανακοινωσει οτι οσοι ''πειραζουν'' το μαμα μοτο τους να κανουνε ''αυτο''?
Η μηπως εχει βγει καπου κ να εχει ανακοινωσει οτι υπαρχει θεμα στα μοτερ γενικα?
Εμενα απλα μου φαινεται οτι κανει τον Αλεκο...απο την στιγμη που επισημη ανακοινωση/ανακληση/service bulletin δεν εχει βγει.
Ride(s) the wind of change...
Ακριβώς αυτό.Και αν ήταν τόσο εύκολο και απλό απλά θα είχε δώσει μια επίσημη τεχνική οδηγία.Επιπλέον έχω αναφέρει και πιο πάνω οτι δεν έχει να κάνει με φίλτρο εξάτμιση η ιστορία καθώς έχουν υπάρξει προβλήματα σε μαμα μηχανάκια.
Το θέμα μου θυμίζει έντονα τις μαλακίες της Yamaha με τα βολάν για τα οποία κινητοποιηθήκαμε αρκετός κόσμος αλλά δεν ίδρωσε κανένα αυτί.Εδώ να πούμε οτι φταίμε και εμείς σαν καταναλωτές στο μετά.
Όταν διαβάζω κόσμο να έχει ταλαιπωρηθεί με βολάν και διάφορα άλλα σε R1 και Fazer1000 και η εταιρεία απλά να τους γράφει εκει που δεν πιάνει μελάνι και να λένε οτι θα το πουλήσουν για να πάρουν πάλι Yamaha αλλά το Tracer 900 τότε ρε παιδιά η φάση ειναι ''μας πηδάνε και λέμε και ευχαριστώ'' μετα συγχωρήσεως κιόλας.Αν δεν τους τιμωρήσεις συλλογικά πως θα ιδρώσει το αυτί τους?Εχασαν καμια πώληση απο αυτήν την πολιτική?Για το λόγου το αληθές στο Tracer τα ίδια έκαναν και έβγαλαν το επόμενο μοντέλο με μεγαλύτερο ψαλίδι και πάλι έβλεπες κόσμο να λέει οτι θα το δωσει να πάρει το καινούργιο.
Φταίει και ο κόσμος καθώς γίνεται οπαδός και πιστός ακόλουθος ότι και να του κάνουν.Εγώ έριξα μαύρη πέτρα προσωπικά.Αν κάνει τα ίδια η Honda ομοίως θα πράξω,ευκαιρία για Suzuκαρα μετά!![]()
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Η Σουζουκι μεταξυ των Ιαπωνικων εταιρειων εχει πιασει το νοημα καποια χρονια τωρα.Αυτο που της ελειπε (η ποιοτητα) την προσθεσε και ετσι οντως τωρα πια μπορει να υπερηφανευεται και αυτη και οι καταναλωτες της οτι οντως πλεον εχουν εξισου καλες/ανταγωνιστηκες/ποιοτικες/αξιοπιστες μοτο σε σχεση με τις αλλες Ιαπωνικες εταιρειες και οχι μονο. Αποτελουν μια πιο φθηνη λυση μπροστα σε ευρωπαικες εταιρειες η' να το πω αλλιως μια φθηνοτερη λυση για τον απλο/μεσο αναβατη ο οποιος δε χρειαζεται τις ακριβες αναρτησαρες κτλ και δε μπορει να διαθεσει το μπατζετ των 15.000€ + για να αγορασει μια αξιοπρεπη μοτοσυκλετα.
Οπως φαινεται και στην υπογραφη μου, μια και μονη Σουζουκι ειχα,αλλα ηταν ισως το καλυτερο μηχανακι που ειχα,και θα το ειχα μεχρι σημερα,αν δεν το πουλαγα,γιατι δεν μπορουσα να υποφερω τον συντονισμο του φερινγ ,και τον απιστευτο και με ενοχλητικης συχνοτητας και εντασης θορυβο που εκανε και μου τρυπουσε τ αυτια εξ αιτιας αυτου,που τον εκανε απο τις 2-4,5 χιλιαδες στροφες εκει που η μηχανη ειχε τα καλυτερα της ταξιδιωτικα χιλιομετρα.ΣΟΥΖΟΥΚΙ bantit 600 2003.Αεροψυκτο και το πιο σκυλι απ ολα. Αν ξαναπαρω μαλλον το 1250 bantit θα παρω,και ΤΕΛΟΣ.Εξ αλλου δεν μου μενουν και πολλα μοτοσυκλετιστικα χρονια.
![]()
Τελευταία τροποποίηση από panavour; 17/04/2020 στις 14:37.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Εγω ειχα 2 ενα GSX-R K6 600 το χα παρει καινουριο οποτε ολα οκ δεν εχω να πω κατι το κρατησα 1 χρονο πολυ λιγο αλλωστε κι ενα BANDIT 650 S 07' ABS INJECTION σε αυτο καταλαβα το μειονεκτηκα της ποιοτητας της σουζουκι λογω αρκετων σκουριων σε πλαισιο και κινητηρα.
Βεβαια δε ξερω τι χρηση του χε κανει ο προηγουμενος ιδιοκτητης και ποσο το προσεχε η' οχι.