Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 53

Θέμα: Αγορά honda NC750x η Kawasaki versys 650

  1. #31
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.661
    πάμε άλλη μια μπας και ξεβουήξει ο τόπος..

    https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post3042799

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    πάμε άλλη μια μπας και ξεβουήξει ο τόπος..

    https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post3042799
    Τώρα ξεβούηξε ο τόπος δηλαδή?

    Καταρχήν διάφορα μηχανάκια που ανατινάχτηκαν όπως του φίλου δε φορούσαν καν εξάτμιση ούτε δούλευαν κόφτες(τον γνωρίζω προσωπικά) οπότε δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα.Ούτε φαντάζομαι γνωρίζεις κάποιον προσωπικά που έφτιαξε το μειγμα,πιέζει το μηχανάκι του και έφτασε 100.000km...

    Αλλα και να συνέβαινε αυτό,εκατομμύρια μηχανάκια δουλεύουν με φίλτρο και ελευθερη εξάτμιση χωρίς πρόγραμμα και δε βαράνε.Ανεξαρτήτου μάρκας.Δεν αποτελεί δικαιολογία.

    Επιπλέον,τι ακριβώς λέμε σε κάποιον που επιλέγει να αγοράσει ένα Βερσυς καινούργιο ή μεταχειρισμένο?Οτι ''κοιτα φίλε αν βάλεις εξάτμιση ή φίλτρο φτιάξε το μείγμα γιατι θα ανατιναχτεί?''
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  3. #33
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.661
    Δεν ξέρω και κάποιον με πρόβλημα όμως.. υπόλογίζοντας και αυτά που έχω δεί σαν σκραπ σε μαντρες και της αστυνομίας που δουλέυουν
    υπό αδιευκρίνηστους οδηγούς τριπλοβάρδιες δικάβαλα.

    Και ναι, δεν θεωρώ κάτι ιδιαίτερο να πω σε κάποιον πως λόγο προδιαγραφών εισαγωγής αυτά τα μοτέρ χρειάζονται διόρθωση στο μίγμα
    για να αποφύγεις την τάδε πιθανότητα που έχει αναφερθεί.

    Αυτό το "ανατινάχθηκαν" αγγίζει τα όρια της προπαγάνδας

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω και κάποιον με πρόβλημα όμως.. υπόλογίζοντας και αυτά που έχω δεί σαν σκραπ σε μαντρες και της αστυνομίας που δουλέυουν
    υπό αδιευκρίνηστους οδηγούς τριπλοβάρδιες δικάβαλα.

    Και ναι, δεν θεωρώ κάτι ιδιαίτερο να πω σε κάποιον πως λόγο προδιαγραφών εισαγωγής αυτά τα μοτέρ χρειάζονται διόρθωση στο μίγμα
    για να αποφύγεις την τάδε πιθανότητα που έχει αναφερθεί.

    Αυτό το "ανατινάχθηκαν" αγγίζει τα όρια της προπαγάνδας
    Doctor αν η στατιστική δούλευε βάσει του κύκλου μας θα κλαιγαμε όλοι παρέα τώρα. Και εγω δεν ήξερα κανέναν με πρόβλημα σε Yamaha R1 οταν το πήρα. Οταν ξεκινάς όμως και βλέπεις τριγύρω (εξωτερικό και εσωτερικό) το ίδιο πρόβλημα (βλέπε βολαν,στρόφαλος κλπ) τότε η υπόθεση βρωμάει από χιλιόμετρα. Στα ΕΡ6 είχαμε διαβάσει από το 2009 για το ίδιο πρόβλημα στο εξωτερικο. Δεν είναι κατι νέο.

    Δεν αντιλαμβάνομαι τι είδους μοτερ επιδόσεων είναι το βερσυς που οι προδιαγραφές εισαγωγής καθιστούν την ανάγκη για ρύθμιση σε εργοστασιακό μηχανάκι. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να το επωμιστει ο κάτοχος και για ποιο λόγο δε βγήκε οδηγία από την καβασακι εφόσον είναι κάτι τόσο απλό όπως λες(δεν είναι δυστυχώς και δεν έχει διευκρινιστει μέχρι σήμερα τι παίζει).

    Η καβασακι βγάζει τόσα μοντέλα υψηλων επιδόσεων που δεν έχουν τέτοια προβλήματα. Προσωπικά είχα 2 μοντέλα της κιόλας χωρίς προβλήματα όσο τα είχα (Ζ750-Ζ1000). Περιμένεις να καταπιώ αμασητο το "ειδικό μοτέρ του βερσυς των 68 αλόγων" οταν ο ανταγωνισμός έχει πιο δυνατά μοτέρ (μτ07, vstrom) που δουλεύουν μια χαρά χωρίς ρύθμιση σε μείγμα και με κατόχους ότι να ναι?

    Σε κάθε περίπτωση, σχολιάστηκε η αξιοπιστία του μοντέλου και από όσο βλέπω συμφωνούμε κατά βάθος γιατί λες ότι πρέπει ουσιαστικά να συμπεριφερθει κάποιος στο βερσυς σαν να έχει ΚΤΜ για να ειναι σίγουρος. Ε ας πάρει ΚΤΜ τουλάχιστον να έχει και το ανάλογο γκάζι για την κατηγορία λέω εγώ

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2009
    Μηνύματα
    838
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από costas_versys Προβολή μηνύματος
    Σήμερα μετά από 25 ημέρες κλεισούρα, καβαλησα το versys μου και έκανα μια βόλτα 70χιλ. Ενθουσιαστηκα λες και ήταν η πρώτη βόλτα και μην ακούω σχόλια για αντοχές κλπ Το Versys είναι αξιόπιστο, ευέλικτο, πολύ σουλοπωμενο και αρκετά συναρπαστικό. Συναρπαστικό διότι στρίβει με μεγάλες κλίσεις, έχει γκαζακι, μικρο μετατροχιο, πολύ καλή γεωμετρία και πολύ καλή αίσθηση. Αξιόπιστο το λέω γιατί έχω κάνει 110000 Χιλ και δεν έχει το παραμικρό
    Και ο billy84 εχει κανει 280.000 χιλ. με το NC. Τι συγκριση υπαρχει μεταξυ των χιλ. αυτων, και τα χιλιομετρα αυτα ολοι ξερουν που, και πως τα εχει κανει.
    Εχει το kawasaki τα καλα του, διπλους δισκους μπροστα, αλουμινενιο ψαλιδι, ρυθμιζομενες αναρτισει μπροστα, ρυθμιζομενη ζελατινα. αλλα δεν εχει τον κουβα 22 λιτρον που ειναι θεος απο πολλες αποψεις. Με 130 χιλ. 4,5 λιτρα αν και εγω σε δυο ταξιδια στα εξωτερικα περσι, και με 130- 160 χιλ. δεν ανεβηκε πανω απο 4,5 λιτρα. Ευκολακι στο servise, βαλβιδες με κοκορακια, παλια κατ΄εμε τεχνολογια, αλλα για οσους πιανουν τα χερια τους, ρυθμιζουν βαλβιδες για πλακα. Το NC750X DCT toy 16 εχω εγω.
    Τελευταία τροποποίηση από andreastwin; 16/04/2020 στις 10:55.

  6. #36
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.661
    Δεν θεωρώ κύκλο μου το εύρος των χρηστών που έχω υπόψιν παγκόσμια, απο την άλλη δεν έχω και κάποιο λόγο
    να μπω σε μια διαμάχη σύγκρισης για δυο μοτό μεγάλων εταιρειών κ.λπ.

    Απλά θεωρώ ότι είναι άδικο για τους λίγους που τους αρέσουν και πιθανά έχουν αγοράσει μοντέλα με αντίστοιχο κινητήρα
    να μπαίνουν στο τριπ πως κάτι έχει το μοτέρ και θα ανατιναχθεί απο λεπτό σε λεπτό.

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Προς Θεού δεν υπάρχει διαμάχη, τουλάχιστον δεν το εκλαμβάνω έτσι. Απλα παραθέτουμε ότι γνώσεις έχουμε πανω στο θέμα.

  8. #38
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος

    Απλά θεωρώ ότι είναι άδικο για τους λίγους που τους αρέσουν και πιθανά έχουν αγοράσει μοντέλα με αντίστοιχο κινητήρα
    να μπαίνουν στο τριπ πως κάτι έχει το μοτέρ και θα ανατιναχθεί απο λεπτό σε λεπτό.
    Σίγουρα είναι άδικο γι αυτούς που το πήραν στο χέρι και η Kawa τους γείωσε.
    Τωρα εσυ μιλάς γι αυτούς που το έχουν και θεωρείς οτι είναι άδικο να μαθουν οτι μπορεί και να παθουν μεγαλη ζημιά?
    Δηλαδή καλύτερα να είναι άνετοι στην άγνοιά τους?

    Στην Μαλαισία πάντως πάνω από 100 κάτοχοι μοτο με τέτοιο μοτέρ που ανατινάχθηκε οργανώθηκαν και το αποτέλεσμα ήταν αυτό.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων kawa_health_check.jpg‎  
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #39
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.661
    Τωρα εσυ μιλάς γι αυτούς που το έχουν και θεωρείς οτι είναι άδικο να μαθουν οτι μπορεί και να παθουν μεγαλη ζημιά?
    Δηλαδή καλύτερα να είναι άνετοι στην άγνοιά τους?
    Αυτό κατάλαβες;

    Αυτά που παρουσιάζεις έχω γράψει μαζί με την λύση που προτείνουν οι μηχανικοί.

    Οι συνθήκες που επικρατούν στην Μαλαισία και ως προς το πλήθος των πωλήσεων που έχουν κάνει τα μοντέλα αυτά
    και όσον αφορά τις μετατροπές που κάνουν οι κάτοχοι και οσον αφορά το κλίμα, δεν συνδράμουν
    στα συμπεράσματα που αναφέρω;

    Άρα λοιπόν τι εννοώ εφόσον είναι δυσκολο να γίνει αντιληπτό;
    Ότι όσοι το έχουν θα πρέπει να έχουν υπόψιν όσα αναφέρω και αν κρίνουν να αλλάξουν το μίγμα τους
    και όσοι απλά τους αρέσει να κινηθούν έχοντας τα υπόψιν αντίστοιχα.

  10. #40
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.331
    Εχει βγει καπου η Kawasaki κ εχει ανακοινωσει οτι οσοι ''πειραζουν'' το μαμα μοτο τους να κανουνε ''αυτο''?
    Η μηπως εχει βγει καπου κ να εχει ανακοινωσει οτι υπαρχει θεμα στα μοτερ γενικα?

    Εμενα απλα μου φαινεται οτι κανει τον Αλεκο...απο την στιγμη που επισημη ανακοινωση/ανακληση/service bulletin δεν εχει βγει.
    Ride(s) the wind of change...

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Εχει βγει καπου η Kawasaki κ εχει ανακοινωσει οτι οσοι ''πειραζουν'' το μαμα μοτο τους να κανουνε ''αυτο''?
    Η μηπως εχει βγει καπου κ να εχει ανακοινωσει οτι υπαρχει θεμα στα μοτερ γενικα?

    Εμενα απλα μου φαινεται οτι κανει τον Αλεκο...απο την στιγμη που επισημη ανακοινωση/ανακληση/service bulletin δεν εχει βγει.

    Ακριβώς αυτό.Και αν ήταν τόσο εύκολο και απλό απλά θα είχε δώσει μια επίσημη τεχνική οδηγία.Επιπλέον έχω αναφέρει και πιο πάνω οτι δεν έχει να κάνει με φίλτρο εξάτμιση η ιστορία καθώς έχουν υπάρξει προβλήματα σε μαμα μηχανάκια.


    Το θέμα μου θυμίζει έντονα τις μαλακίες της Yamaha με τα βολάν για τα οποία κινητοποιηθήκαμε αρκετός κόσμος αλλά δεν ίδρωσε κανένα αυτί.Εδώ να πούμε οτι φταίμε και εμείς σαν καταναλωτές στο μετά.

    Όταν διαβάζω κόσμο να έχει ταλαιπωρηθεί με βολάν και διάφορα άλλα σε R1 και Fazer1000 και η εταιρεία απλά να τους γράφει εκει που δεν πιάνει μελάνι και να λένε οτι θα το πουλήσουν για να πάρουν πάλι Yamaha αλλά το Tracer 900 τότε ρε παιδιά η φάση ειναι ''μας πηδάνε και λέμε και ευχαριστώ'' μετα συγχωρήσεως κιόλας.Αν δεν τους τιμωρήσεις συλλογικά πως θα ιδρώσει το αυτί τους?Εχασαν καμια πώληση απο αυτήν την πολιτική?Για το λόγου το αληθές στο Tracer τα ίδια έκαναν και έβγαλαν το επόμενο μοντέλο με μεγαλύτερο ψαλίδι και πάλι έβλεπες κόσμο να λέει οτι θα το δωσει να πάρει το καινούργιο.

    Φταίει και ο κόσμος καθώς γίνεται οπαδός και πιστός ακόλουθος ότι και να του κάνουν.Εγώ έριξα μαύρη πέτρα προσωπικά.Αν κάνει τα ίδια η Honda ομοίως θα πράξω,ευκαιρία για Suzuκαρα μετά!
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  12. #42
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.331
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    ...ευκαιρία για Suzuκαρα μετά!
    Once you go Suzuκαρα you never go back...
    Ride(s) the wind of change...

  13. #43
    VR 46 Το avatar του/της Akalestos
    Εγγραφή
    23/01/2018
    Μηνύματα
    453
    Η Σουζουκι μεταξυ των Ιαπωνικων εταιρειων εχει πιασει το νοημα καποια χρονια τωρα.Αυτο που της ελειπε (η ποιοτητα) την προσθεσε και ετσι οντως τωρα πια μπορει να υπερηφανευεται και αυτη και οι καταναλωτες της οτι οντως πλεον εχουν εξισου καλες/ανταγωνιστηκες/ποιοτικες/αξιοπιστες μοτο σε σχεση με τις αλλες Ιαπωνικες εταιρειες και οχι μονο. Αποτελουν μια πιο φθηνη λυση μπροστα σε ευρωπαικες εταιρειες η' να το πω αλλιως μια φθηνοτερη λυση για τον απλο/μεσο αναβατη ο οποιος δε χρειαζεται τις ακριβες αναρτησαρες κτλ και δε μπορει να διαθεσει το μπατζετ των 15.000€ + για να αγορασει μια αξιοπρεπη μοτοσυκλετα.

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.445
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Akalestos Προβολή μηνύματος
    Η Σουζουκι μεταξυ των Ιαπωνικων εταιρειων εχει πιασει το νοημα καποια χρονια τωρα.Αυτο που της ελειπε (η ποιοτητα) την προσθεσε και ετσι οντως τωρα πια μπορει να υπερηφανευεται και αυτη και οι καταναλωτες της οτι οντως πλεον εχουν εξισου καλες/ανταγωνιστηκες/ποιοτικες/αξιοπιστες μοτο σε σχεση με τις αλλες Ιαπωνικες εταιρειες και οχι μονο. Αποτελουν μια πιο φθηνη λυση μπροστα σε ευρωπαικες εταιρειες η' να το πω αλλιως μια φθηνοτερη λυση για τον απλο/μεσο αναβατη ο οποιος δε χρειαζεται τις ακριβες αναρτησαρες κτλ και δε μπορει να διαθεσει το μπατζετ των 15.000€ + για να αγορασει μια αξιοπρεπη μοτοσυκλετα.
    Οπως φαινεται και στην υπογραφη μου, μια και μονη Σουζουκι ειχα,αλλα ηταν ισως το καλυτερο μηχανακι που ειχα,και θα το ειχα μεχρι σημερα,αν δεν το πουλαγα,γιατι δεν μπορουσα να υποφερω τον συντονισμο του φερινγ ,και τον απιστευτο και με ενοχλητικης συχνοτητας και εντασης θορυβο που εκανε και μου τρυπουσε τ αυτια εξ αιτιας αυτου,που τον εκανε απο τις 2-4,5 χιλιαδες στροφες εκει που η μηχανη ειχε τα καλυτερα της ταξιδιωτικα χιλιομετρα.ΣΟΥΖΟΥΚΙ bantit 600 2003.Αεροψυκτο και το πιο σκυλι απ ολα. Αν ξαναπαρω μαλλον το 1250 bantit θα παρω,και ΤΕΛΟΣ.Εξ αλλου δεν μου μενουν και πολλα μοτοσυκλετιστικα χρονια.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	unnamed (1).jpg 
Προβολές:	119 
Μέγεθος:	61,7 KB 
ID:	417527
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; 17/04/2020 στις 14:37.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  15. #45
    VR 46 Το avatar του/της Akalestos
    Εγγραφή
    23/01/2018
    Μηνύματα
    453
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Οπως φαινεται και στην υπογραφη μου, μια και μονη Σουζουκι ειχα,αλλα ηταν ισως το καλυτερο μηχανακι που ειχα,και θα το ειχα μεχρι σημερα,αν δεν το πουλαγα,γιατι δεν μπορουσα να υποφερω τον συντονισμο του φερινγ ,και τον απιστευτο και με ενοχλητικης συχνοτητας και εντασης θορυβο που εκανε και μου τρυπουσε τ αυτια εξ αιτιας αυτου,που τον εκανε απο τις 2-4,5 χιλιαδες στροφες εκει που η μηχανη ειχε τα καλυτερα της ταξιδιωτικα χιλιομετρα.ΣΟΥΖΟΥΚΙ bantit 600 2003.Αεροψυκτο και το πιο σκυλι απ ολα. Αν ξαναπαρω μαλλον το 1250 bantit θα παρω,και ΤΕΛΟΣ.Εξ αλλου δεν μου μενουν και πολλα μοτοσυκλετιστικα χρονια.
    Εγω ειχα 2 ενα GSX-R K6 600 το χα παρει καινουριο οποτε ολα οκ δεν εχω να πω κατι το κρατησα 1 χρονο πολυ λιγο αλλωστε κι ενα BANDIT 650 S 07' ABS INJECTION σε αυτο καταλαβα το μειονεκτηκα της ποιοτητας της σουζουκι λογω αρκετων σκουριων σε πλαισιο και κινητηρα.

    Βεβαια δε ξερω τι χρηση του χε κανει ο προηγουμενος ιδιοκτητης και ποσο το προσεχε η' οχι.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. kawasaki versys 650 ελαστικα
    από tom556575 στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2009, 13:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF