Σελίδα 13 από 16 ΠρώτοΠρώτο ... 38910111213141516 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 181 έως 195 από 237

Θέμα: Varadero 1000 ή ???

  1. #181
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της contes di Zante
    Εγγραφή
    01/11/2007
    Μηνύματα
    299
    Για τα τρία που γνωρίζω προσωπικά, capo, tiger, varadero (mk2-3) μια χαρά τα λέει
    διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ

  2. #182
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.075
    Βγάζει το Caponord πρώτο, ενώ μέσα στο κείμενο λέει, ότι στην Εθνική δεν έχει και τόσο καλή ανεμοκάλυψη, στις επιδόσεις είναι κάπου στην μέση σε σχεδόν όλες τις μετρήσεις, στο στροφιλίκι λέει ότι έχει καλό τιμόνι και αλλάζει ωραία κατεύθυνση αλλά ταλαιπωρείται από την τρύπα απόδοσης στις μεσσαίες στροφές και τις μακριές σχέσεις, ενώ κάπου αλλού λέει ότι το κροτάλισμα του κινητήρα ακούγεται πιο πολύ από τις εξατμίσεις. Αυτό, το βγάζει πρώτο.

    Εγώ αυτό δεν το λέω ''καλά τα λέει', το λέω ''οτιναναι''.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  3. #183
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Σε μεταχειρισμένα μηχανάκια του προηγούμενου αιώνα τα τεστ και οι βαθμολογίες δεν παίζουν και μεγάλο ρόλο.
    Τα ερωτήματα είναι σε διαθεσιμότητα ανταλλακτικών oem aftermarket αν υπάρχουν μαστόρια να τα δουλεύουν στη γειτονιά...

  4. #184
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    εγώ παρατήρησα οτι το "άχρωμο άγευστο κ' θεόβαρο" μια χαρά κουλάντριζε(τα premium ντε) σε επιδόσεις, σε αίσθηση και σε υπόλοιπες αρετές, ποτάνα χονδα μηχανάκια για το λαό εύκολα για όλους απροβλημάτιστα και ας χρησιμοποιεί ότι υλικό κατασκευή θέλει απο το πιο ακριβό ως το πιο ευτελές
    you rise you fall you're down then you rise again

  5. #185
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2009
    Μηνύματα
    126
    Εγώ ξέρω ότι σήμερα κυκλοφορούν ελάχιστα capo και vstrom 1000 κανένα cagiva, λίγα varadero σε καλή κατάσταση, πολλά σε κακή, και όλα τα 1150gs.
    Μετά από 20 χρόνια αποδεικνύεται ότι ο αρθρογράφος δεν μπορούσε να δει πέρα απ' τη μύτη του.

  6. #186
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.661
    when life gets complicated... i ride.

  7. #187
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alexandrosgs Προβολή μηνύματος
    Εγώ ξέρω ότι σήμερα κυκλοφορούν ελάχιστα capo και vstrom 1000 κανένα cagiva, λίγα varadero σε καλή κατάσταση, πολλά σε κακή, και όλα τα 1150gs.
    Μετά από 20 χρόνια αποδεικνύεται ότι ο αρθρογράφος δεν μπορούσε να δει πέρα απ' τη μύτη του.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2020-04-17 19-49-41.png 
Προβολές:	190 
Μέγεθος:	71,9 KB 
ID:	417535
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2020-04-17 19-49-25.png 
Προβολές:	192 
Μέγεθος:	76,7 KB 
ID:	417536
    you rise you fall you're down then you rise again

  8. #188
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    το ποσα κυκλοφορουν δεν λεει πολλα γιατι εξαρταται ποσα πουληθηκαν ως καινουρια
    επισης ενα μηχανακι μπορει να κυκλοφορει 20 χρονια με λαδια φιλτρα μπουζι και αναλωσιμα και αλλο να εχει ξαναπληρωθει Χ3
    ακομα παιζει ρολο η αρχικη τιμη και το κοινο στο οποιο απευθυνεται

  9. #189
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    το ποσα κυκλοφορουν δεν λεει πολλα γιατι εξαρταται ποσα πουληθηκαν ως καινουρια
    επισης ενα μηχανακι μπορει να κυκλοφορει 20 χρονια με λαδια φιλτρα μπουζι και αναλωσιμα και αλλο να εχει ξαναπληρωθει Χ3
    ακομα παιζει ρολο η αρχικη τιμη και το κοινο στο οποιο απευθυνεται
    το varadero πουλησε πολύ πράμα απο το '99-'05(αν βρούμε παλιούς καταλόγους πωλήσεων της περιόδου νομίζω ήταν best seller στην κατηγορία) απο εκεί και μετά ο ανταγωνισμός άλλαξε ήρθε το 1200gs και κουνήθηκε ο περισσότερος κόσμος αυτής της κατηγορίας εκεί
    you rise you fall you're down then you rise again

  10. #190
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της contes di Zante
    Εγγραφή
    01/11/2007
    Μηνύματα
    299
    Φίλε Κωνσταντίνε, εσύ που έθεσες το ερώτημα, πήγαινε οδήγησέ τα και θα καταλάβεις τη διαφορά από τις πρώτες στροφές....ξέρω δύο άτομα που πήγαν από Varadero σε Capo εδώ και 15χρόνια και ταξιδεύουν ακόμα, δεν ξέρω κανέναν που να έκανε πισωγύρισμα
    διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ

  11. #191
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.418
    Περσινα ξινα σταφυλια λεει ο λαός.
    Η ιστορια εχει γραφτεί ,και δεν ξαναγραφεται.
    Παγκοσμιως εχουν πουληθει 100 varadero και 1 caponord σε αναλογια.
    Ολα τα αλλα ειναι για ναχαμε να λεγαμε
    Και ΝΑΙ το CAPONORD ειναι και ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ και με ΚΑΛΥΤΕΡΟ κρατημα,απο το VARADERO , ομως ο κοσμάκης προτιμησε την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ -αμφιλεγομενη η οχι.-
    Το ιδιο και για διαφορετικους λογους εγινε και με την περιπτωση των GS.
    Oποτε οτι και να υποστηριζει ο καθενας,τα νουμερα και η προτιμηση του κοσμου εχουν τον τελευταιο λογο.
    Και προσωπικα αν και διαφωνω ηθικα βγαζω το καπελλο επιχειρηματικα σε οποιαδηποτε εταιρια καταφερνει να πουλαει ΣΚΑΤΑ στους περισσοτερους και για μεγαλο χρονικο διαστημα.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  12. #192
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2009
    Μηνύματα
    126
    Χωρίς να ξέρω τι εννοείς με τον χαρακτηρισμό "Σκατα" και μένοντας στα επιχειρήματα λέω ότι το καπό παρόλο που ήταν καλό θεωρητικά στην πράξη αποδείχτηκε μεγάλη αμαρτία. Ειδικά στα ηλεκτρικά του. Έχει χαθεί από τους δρόμους χρόνια τώρα αφού πρώτα ταλαιπώρησε τους ιδιοκτητες του.

    Το βαραντέρο ήταν καλή τουριστική μηχανή ανθεκτική και αξιόπιστη αλλά δεν είχε σημαντική εμπορική επιτυχία (εκτός Ελλάδας και λίγο Ιταλίας). Ψηλό κέντρο βάρους, μέτριες αναρτήσεις και πολύ υψηλή κατανάλωση ειδικά στο μκ1 που αναφέρεται το τεστ. Δεν πούλησε πουθενά εκτός από δω.

    Το cagiva δεν είναι για.να.το σχολιάσει κανείς.

    Το gs το παλιό έχει πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής και αντοχή. Φυσικά και εξωφρενική τιμή για τα δεδομένα των νοτίων Βαλκανίων αλλά τι να κάνουμε.

  13. #193
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2009
    Μηνύματα
    126
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2020-04-17 19-49-41.png 
Προβολές:	190 
Μέγεθος:	71,9 KB 
ID:	417535
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2020-04-17 19-49-25.png 
Προβολές:	192 
Μέγεθος:	76,7 KB 
ID:	417536
    Μπες π.χ mobile.de και ψάξε για βαραντέρο και θα δεις.

  14. #194
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alexandrosgs Προβολή μηνύματος
    Μπες π.χ mobile.de και ψάξε για βαραντέρο και θα δεις.
    είναι σαν να λες τι πωλήσεις είχαν τα δυο μοντέλα στην ιαπωνία. για να πεις με σιγουριά θα πρέπει να ψάξεις ως market share globally

    ιστορικά επειδή είμασταν ενεργοί τότε, θαμάμαι το μπαμ που είχε σε αυτή την κατηγορία γιατί ως τότε ο κόσμος ST ψωνιζε. Σε δημοτικότητα ήταν μακράν μπροστά η africa twin 650-750, τα αντίστοιχα r100gs και στην συνέχεια r1100gs ελάχιστα.
    H συνέχεια ήταν πάλι χόντα το '99 με τα varadero 1 & 2, τα 1150gs πήραν μεγάλο μερίδιο. Η αλλαγή σκήπτρων έγινε απο το '05 με 1200gs, λίγο το μάρκετινκ λίγο τα ευνοικά συναλλαγματικά πακέτα κατάφεραν απο το '12 και μετά να αλλάξουν τις συνειδήσεις και να καθιερώσουν το μοντέλο στην κορυφή. Όμως αλλάζουν πάλι τα πράγματα και η τουρτα μοιράζεται
    you rise you fall you're down then you rise again

  15. #195
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.418
    Εγω μια ερωτηση να κανω θελω.
    Αν παρουμε ενα VARADERO και ενα GS απο καινουργια, οποιασδηποτε χρονολογιας και τα δυο,και τα βαλουμε να δουλεψουν για 200.000 χλμ και τα δυο ,σε λελογισμενη και τυπικη για τον προορισμο τους χρηση, με τα μαμά,εξαρτηματα χωρις αφτερ μαρκετ μετατροπες -πλην αναλωσιμων-,ποιό απο τα δυο θα μας ερθει πιο φθηνο σε κοστος χρησης,ητοι βενζινη,βλαβες,ανταλλακτικα. ?
    Απαντησεις κυριως απο χρηστες pls.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

Σελίδα 13 από 16 ΠρώτοΠρώτο ... 38910111213141516 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Varadero 1000
    από DRAKOS1 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 30/11/2005, 19:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF