Για τα τρία που γνωρίζω προσωπικά, capo, tiger, varadero (mk2-3) μια χαρά τα λέει
Για τα τρία που γνωρίζω προσωπικά, capo, tiger, varadero (mk2-3) μια χαρά τα λέει
διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ
Βγάζει το Caponord πρώτο, ενώ μέσα στο κείμενο λέει, ότι στην Εθνική δεν έχει και τόσο καλή ανεμοκάλυψη, στις επιδόσεις είναι κάπου στην μέση σε σχεδόν όλες τις μετρήσεις, στο στροφιλίκι λέει ότι έχει καλό τιμόνι και αλλάζει ωραία κατεύθυνση αλλά ταλαιπωρείται από την τρύπα απόδοσης στις μεσσαίες στροφές και τις μακριές σχέσεις, ενώ κάπου αλλού λέει ότι το κροτάλισμα του κινητήρα ακούγεται πιο πολύ από τις εξατμίσεις. Αυτό, το βγάζει πρώτο.
Εγώ αυτό δεν το λέω ''καλά τα λέει', το λέω ''οτιναναι''.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Σε μεταχειρισμένα μηχανάκια του προηγούμενου αιώνα τα τεστ και οι βαθμολογίες δεν παίζουν και μεγάλο ρόλο.
Τα ερωτήματα είναι σε διαθεσιμότητα ανταλλακτικών oem aftermarket αν υπάρχουν μαστόρια να τα δουλεύουν στη γειτονιά...
εγώ παρατήρησα οτι το "άχρωμο άγευστο κ' θεόβαρο" μια χαρά κουλάντριζε(τα premium ντε) σε επιδόσεις, σε αίσθηση και σε υπόλοιπες αρετές, ποτάνα χονδα μηχανάκια για το λαό εύκολα για όλους απροβλημάτιστα και ας χρησιμοποιεί ότι υλικό κατασκευή θέλει απο το πιο ακριβό ως το πιο ευτελές
![]()
you rise you fall you're down then you rise again
Εγώ ξέρω ότι σήμερα κυκλοφορούν ελάχιστα capo και vstrom 1000 κανένα cagiva, λίγα varadero σε καλή κατάσταση, πολλά σε κακή, και όλα τα 1150gs.
Μετά από 20 χρόνια αποδεικνύεται ότι ο αρθρογράφος δεν μπορούσε να δει πέρα απ' τη μύτη του.
το ποσα κυκλοφορουν δεν λεει πολλα γιατι εξαρταται ποσα πουληθηκαν ως καινουρια
επισης ενα μηχανακι μπορει να κυκλοφορει 20 χρονια με λαδια φιλτρα μπουζι και αναλωσιμα και αλλο να εχει ξαναπληρωθει Χ3
ακομα παιζει ρολο η αρχικη τιμη και το κοινο στο οποιο απευθυνεται
you rise you fall you're down then you rise again
Φίλε Κωνσταντίνε, εσύ που έθεσες το ερώτημα, πήγαινε οδήγησέ τα και θα καταλάβεις τη διαφορά από τις πρώτες στροφές....ξέρω δύο άτομα που πήγαν από Varadero σε Capo εδώ και 15χρόνια και ταξιδεύουν ακόμα, δεν ξέρω κανέναν που να έκανε πισωγύρισμα
διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ
Περσινα ξινα σταφυλια λεει ο λαός.
Η ιστορια εχει γραφτεί ,και δεν ξαναγραφεται.
Παγκοσμιως εχουν πουληθει 100 varadero και 1 caponord σε αναλογια.
Ολα τα αλλα ειναι για ναχαμε να λεγαμε
Και ΝΑΙ το CAPONORD ειναι και ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ και με ΚΑΛΥΤΕΡΟ κρατημα,απο το VARADERO , ομως ο κοσμάκης προτιμησε την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ -αμφιλεγομενη η οχι.-
Το ιδιο και για διαφορετικους λογους εγινε και με την περιπτωση των GS.
Oποτε οτι και να υποστηριζει ο καθενας,τα νουμερα και η προτιμηση του κοσμου εχουν τον τελευταιο λογο.
Και προσωπικα αν και διαφωνω ηθικα βγαζω το καπελλο επιχειρηματικα σε οποιαδηποτε εταιρια καταφερνει να πουλαει ΣΚΑΤΑ στους περισσοτερους και για μεγαλο χρονικο διαστημα.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Χωρίς να ξέρω τι εννοείς με τον χαρακτηρισμό "Σκατα" και μένοντας στα επιχειρήματα λέω ότι το καπό παρόλο που ήταν καλό θεωρητικά στην πράξη αποδείχτηκε μεγάλη αμαρτία. Ειδικά στα ηλεκτρικά του. Έχει χαθεί από τους δρόμους χρόνια τώρα αφού πρώτα ταλαιπώρησε τους ιδιοκτητες του.
Το βαραντέρο ήταν καλή τουριστική μηχανή ανθεκτική και αξιόπιστη αλλά δεν είχε σημαντική εμπορική επιτυχία (εκτός Ελλάδας και λίγο Ιταλίας). Ψηλό κέντρο βάρους, μέτριες αναρτήσεις και πολύ υψηλή κατανάλωση ειδικά στο μκ1 που αναφέρεται το τεστ. Δεν πούλησε πουθενά εκτός από δω.
Το cagiva δεν είναι για.να.το σχολιάσει κανείς.
Το gs το παλιό έχει πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής και αντοχή. Φυσικά και εξωφρενική τιμή για τα δεδομένα των νοτίων Βαλκανίων αλλά τι να κάνουμε.
είναι σαν να λες τι πωλήσεις είχαν τα δυο μοντέλα στην ιαπωνία. για να πεις με σιγουριά θα πρέπει να ψάξεις ως market share globally
ιστορικά επειδή είμασταν ενεργοί τότε, θαμάμαι το μπαμ που είχε σε αυτή την κατηγορία γιατί ως τότε ο κόσμος ST ψωνιζε. Σε δημοτικότητα ήταν μακράν μπροστά η africa twin 650-750, τα αντίστοιχα r100gs και στην συνέχεια r1100gs ελάχιστα.
H συνέχεια ήταν πάλι χόντα το '99 με τα varadero 1 & 2, τα 1150gs πήραν μεγάλο μερίδιο. Η αλλαγή σκήπτρων έγινε απο το '05 με 1200gs, λίγο το μάρκετινκ λίγο τα ευνοικά συναλλαγματικά πακέτα κατάφεραν απο το '12 και μετά να αλλάξουν τις συνειδήσεις και να καθιερώσουν το μοντέλο στην κορυφή. Όμως αλλάζουν πάλι τα πράγματα και η τουρτα μοιράζεται
you rise you fall you're down then you rise again
Εγω μια ερωτηση να κανω θελω.
Αν παρουμε ενα VARADERO και ενα GS απο καινουργια, οποιασδηποτε χρονολογιας και τα δυο,και τα βαλουμε να δουλεψουν για 200.000 χλμ και τα δυο ,σε λελογισμενη και τυπικη για τον προορισμο τους χρηση, με τα μαμά,εξαρτηματα χωρις αφτερ μαρκετ μετατροπες -πλην αναλωσιμων-,ποιό απο τα δυο θα μας ερθει πιο φθηνο σε κοστος χρησης,ητοι βενζινη,βλαβες,ανταλλακτικα. ?
Απαντησεις κυριως απο χρηστες pls.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.