αυτη η μοναδικη σχεση του κατοχου με ιταλικο μηχανακι.........
δεν εχει κουραγιο πια ουτε να πει τι εχει
Αφου σου λεει εχει προβλημα ο κινητηρας ,τι αλλο θελεις ?? Πραγματογνωμοσυνη?Αμα ειχε λεφτα ο ανθρωπος θα τοφτιαχνε,αλλα σε ιταλικο με προβλημα κινητηρα ποσα αραγε λεφτα να θελεις να το φτιαξεις,ειδικα σ αυτης της κατηγοριας μηχανακια?Αρα με πονο ψυχης και τσεπης ,ο ανθρωπος το σκοτωνει.ΜΗΝ σου τυχει.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα αλλά σε συζητήσεις που διάβασα στο Laverdaforum για τα συγκεκριμένα από κατόχους
αρκετά προβλήματα ,μέχρι και κάποιος έγραφε για άξονα μπροστινού τροχού που έσπασε εν κίνηση ,τράκαρε και έκανε μήνυση στην εταιρία!
when life gets complicated... i ride.
Άλλο χτυπημένες βαλβίδες
Άλλο φλατζα καύσης
Άλλο μπιέλα....
Για το λέει προφανώς τον ρωτούν
Είναι αυτονόητη ερωτηση
3κυλινδρο δεν είναι και αυτό?
Πέρα από την πλάκα, πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση για κάποιον που θα μπορούσε να ασχοληθεί. Άραγε, υπάρχει υποστήριξη για αυτά?
το αν αξιζει να το αγορασει καποιος ειναι αναλογο με το ειδος της ζημιας που εχει το μηχανακι...αν εχει καποιο minor προβλημα που φτιαχνεται με νορμαλ κοστος τοτε ισως και να αξιζε...αν χρειαζεται καποιο ακριβο ανταλλακτικο το οποιο μπορει να ειναι και δυσευρετο η να μην υπαρχει τοτε σιγουρα δεν αξιζει τον κοπο...
επισης δε βλεπω και το λογο να ασχοληθει καποιος με το συγκεκριμενο μηχανακι εκτος αν εχει καποιον ειδικο ερωτα με το μοντελο αυτο και θελει να το αποκτησει πασει θυσια
Πέρα από την πλάκα η τιμή (συζητήσιμη κιόλας) είναι υπερβολικά χαμηλή.Μόνο τα περιφερειακά του σαν ξεχωριστές μονάδες είναι πανάκριβα.
Κάποιος με γνώσεις αγγλικών σε τεχνικούς όρους ίσως μπορεί να μας πει τι σημαίνει το παρακάτω και τι πιθανή ζημιά μπορεί να βγάλει.
(edit) Να το πας αυτό στον κυρΤάκη στην γειτονιά να σου πει ''τόσο ωραίο μοτόρι,γιατί το έβγαλαν αερόψυκτο;''
''One of the common early problems was with the clutch basket which was eventually replaced under warranty. The intermediate gear was strengthened and concentricity improved. However, the problem then moved to the next weakest part, the alternator drive shaft/Z25 gear, which, in extreme cases could break at a lubrication hole. It commonly manifested itself in the 1130 variant of the engine, as a difficulty to crank the engine when hot. The root cause of the clutch / alternator drive problem was thermal expansion, which reduced the Z25 / intermediate gear clearances to negative. The solution was to improve the concentricity of both the clutch intermediate and alternator drive shaft gears, and increase their clearance. At the same time, the alternator drive hub fastening method was changed from a lock washer to a belleville washer to stop the bolt from working loose due to heat cycling. ''
when life gets complicated... i ride.
"However, the problem then moved to the next weakest part and so on and so forth, until the whole bike was replaced with a Honda."
Life begins at 45°.