Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 56

Θέμα: Παπί ή μοτοσυκλετάκι

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2015
    Μηνύματα
    1.286
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από contes di Zante Προβολή μηνύματος
    Πέρσι που άλλαξα το scooter της γυναίκας είχα ακριβώς το ίδιο δίλημμα και επεξεργαζόμουν ακριβώς τα ίδια +/- που αναφέρονται απ' όλους σας παραπάνω. Επείδή τα SYM ήταν μονόδρομος στο τέλος (λόγω προσφοράς σε άτοκες) ήμουν μεταξύ των SYMPHONY SR 125 ABS (αερόψυκτο με 10,5ps και 9,2Nm) και το πιο νέο και ωραίο ST 125 L/C ABS (υδρόψυκτο με 11,5ps και 10,7Nm). Βλέπουμε μια αυξημένη απόδοση του υδρόψυκτου +10% και μάλιστα σε λίγο χαμηλότερες στροφές. Ο λόγος που προτίμησα το αερόψυκτο SR είναι ότι τα κριτήρια αγοράς ήταν αφενός η τιμή και αφετέρου κάτι που δεν έχει αναφερθεί ΤΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ βάρος. Συγκρίνοντας μάλιστα το ίδιο μοντέλο ST 125 L/C ABS με το ST 125 A/C CBS θα δούμε μια διαφορά των 14kgr. Προσωπική επιλογή στα χαμηλά κυβικά και απόδοση, για ένα εργαλείο που θα χρησιμοποιώ κάθε μέρα με κριτήριο επιλογής την οικονομία, την ευκολία χρήσης (άρα βάρος ειδικά για γυναίκα) αλλά και την μηδενική συντήρηση είναι ξεκάθαρα το αερόψυκτο.....από την άλλη το δικό μου SCARABEO 200 του 2012 που είναι υδρόψυκτο ουδέποτε μ' έχει απασχολήσει 8 χρόνια τώρα (αυτό όμως είναι Ιταλικό )
    Δεν παίζει θέμα διαφοράς βάρους στην προκειμένη. 126 κιλά ζυγίζει το ybr, 133 το gsx. Τίποτα για μενα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από R1D3R Προβολή μηνύματος
    Σας ευχαριστώ πολύ, απλώς μην μαλωνετε η νευριάζετε δεν έχω διάθεση να προκαλώ τέτοιες καταστάσεις μεταξύ σας.
    Ένα άλλο που θα ήθελα να ρωτήσω, το suzuki μετά θα μπορέσει να πωληθεί; Γιατί λογικά θα δωθει για να ανέβω στα κυβικά. Εννοώ θα βρεθεί κάποιος να το πάρει; και πόση τιμή θα πέσει.
    Ρωτάω γιατί δεν βλέπω αγγελίες και μου φαίνεται περίεργο.
    Μην αγχώνεσαι, δεν φταις εσύ, αυτή είναι η φάση μας εδώ μέσα

    Μην σε απασχολεί η μεταπώληση. Είναι αμελητέα τα 100-200 που ίσως, κατά πάσα πιθανότητα όχι, χάσεις από την μεταπώληση του suzuki,σε σχέση με του yamaha πχ. Το honda είναι ήδη 300 ευρώ ακριβότερο, οπότε χάνει εξ αρχής.

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    3.920
    Τόσες πολλές βλάβες ρε παιδιά έχετε με την υδρόψυξη;
    Είναι δηλαδή απ' τα ευπαθή συστήματα; Τι να πω, θα είμαι εγώ ο τυχερός μάλλον.

  3. #33
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.743
    έρχεστε στα λόγια μου, πάρτε βρε δίχρονα ούτε εκκεντροφόρους ούτε βαλβίδες ούτε χρονισμούς
    you rise you fall you're down then you rise again

  4. #34
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.181
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από contes di Zante Προβολή μηνύματος
    Πέρσι που άλλαξα το scooter της γυναίκας είχα ακριβώς το ίδιο δίλημμα και επεξεργαζόμουν ακριβώς τα ίδια +/- που αναφέρονται απ' όλους σας παραπάνω. Επείδή τα SYM ήταν μονόδρομος στο τέλος (λόγω προσφοράς σε άτοκες) ήμουν μεταξύ των SYMPHONY SR 125 ABS (αερόψυκτο με 10,5ps και 9,2Nm) και το πιο νέο και ωραίο ST 125 L/C ABS (υδρόψυκτο με 11,5ps και 10,7Nm). Βλέπουμε μια αυξημένη απόδοση του υδρόψυκτου +10% και μάλιστα σε λίγο χαμηλότερες στροφές. Ο λόγος που προτίμησα το αερόψυκτο SR είναι ότι τα κριτήρια αγοράς ήταν αφενός η τιμή και αφετέρου κάτι που δεν έχει αναφερθεί ΤΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ βάρος. Συγκρίνοντας μάλιστα το ίδιο μοντέλο ST 125 L/C ABS με το ST 125 A/C CBS θα δούμε μια διαφορά των 14kgr. Προσωπική επιλογή στα χαμηλά κυβικά και απόδοση, για ένα εργαλείο που θα χρησιμοποιώ κάθε μέρα με κριτήριο επιλογής την οικονομία, την ευκολία χρήσης (άρα βάρος ειδικά για γυναίκα) αλλά και την μηδενική συντήρηση είναι ξεκάθαρα το αερόψυκτο.....από την άλλη το δικό μου SCARABEO 200 του 2012 που είναι υδρόψυκτο ουδέποτε μ' έχει απασχολήσει 8 χρόνια τώρα (αυτό όμως είναι Ιταλικό )
    To υδρόψυκτο scooter εχει το μοτερ πίσω αλλά το ψυγείο πρέπει να μπεί μπροστά. Γι αυτό και το αρκετό extra βάρος.
    Εδώ συζητάμε για μηχανάκια, όχι για scooter!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της contes di Zante
    Εγγραφή
    01/11/2007
    Μηνύματα
    299
    Η αλήθεια είναι ότι δεν μ' έχει απασχολήσει εκτός των σκούτερ και με μοναδική ουσιώδη διαφορά το βάρος
    διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ

  6. #36
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/04/2019
    Μηνύματα
    16
    Εκεί που είχα καταλήξει στο suzuki με προβληματίσατε όσοι λέτε ότι δεν αξίζει υδρόψυκτο σε αυτά τα κυβικά.
    Ότι έχει πιο ακριβή συντήρηση και πιο πολλά έξοδα. Αυτό πάει να πει ότι αργότερα θα πωληθεί πιο δύσκολα και θα χάσει αρκετή αξία σε σχέση με άλλα με πιο πολλές πωλήσεις
    Τελευταία τροποποίηση από R1D3R; 30/05/2020 στις 11:31.

  7. #37
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.505
    έγω ενα τελευταίο θα πω.αυτή τη στιγμη ειναι σαν να συγκρίνουμε ένα σμαρτφον μέ ένα κινητό κλασσικό προηγούμενων δεκαετιών.όντως και το τελευταίο έχει τα καλά του.Ύμαρτον δηλαδή,λες και η μόνη διαφορά τους είναι το ψυγείο.

    καλες βολτες οτι και να παρεις
    when life gets complicated... i ride.

  8. #38
    και αδέκαστος και Μπάρας Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.324
    Μιλάμε για καινούριο μηχανάκι, με ABS, με 15 άλογα που το δίνουν σε τιμή παπιού.. Έχει 4 χρόνια εγγύηση... Ποια είναι ακριβώς η ζημιά που θα βγάλει η υδροψυξη και πως βγαίνει ακριβή η συντήρηση; Τα 10€ για το παραφλου ανά δύο χρόνια;

  9. #39
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/04/2019
    Μηνύματα
    16
    Δεν ξέρω και δεν γνωρίζω κατά πόσο πιο πολύ ακριβή συντήρηση και έξοδα θα έχει για αυτό και μπήκα και να ρωτήσω εδώ. Απλώς σύμφωνα με αυτά που διάβασα από κάποιους κατάλαβα ότι δεν θα έχει μηδαμινή διαφορά και θα έχει αρκετή. Αν είναι μόνο για 10 ευρώ όντως δεν υπάρχει τεράστια διαφορά. Τώρα σαν ζημιές το τι μπορεί να βγάλει το ένα ή το άλλο ππαλι δεν γνωρίζω ούτε πόσο θα κοστίσει. Απλώς ακούω από όλους ότι σε ένα αεροψυκτο βάζεις και μόνος σου χέρι. Αλλά αν η διαφορά είναι 10ευρω όντως εγώ δεν την θεωρώ τεράστια

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bros 650
    Εγγραφή
    12/07/2014
    Μηνύματα
    210
    Εγώ λέω να πάρεις ένα παπί για αρχή και να μην το πουλήσεις ποτέ. Άσχετα με το τι μηχανές θα αγοράσεις αργότερα και πόσες αυτό μπορείς να το έχεις σαν εργάτη και όταν μεγαλώσεις θα έχεις ακόμη το πρώτο σου μηχανάκι με το οποίο ξεκίνησες πίστεψέ με πολλοί μεγάλης ηλικίας νοσταλγούν και θα ήθελαν να έχουν ακομη στην κατοχή τους αυτό με το οποίο ξεκίνησαν στην νιότη τους

  11. #41
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.743
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από R1D3R Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω και δεν γνωρίζω κατά πόσο πιο πολύ ακριβή συντήρηση και έξοδα θα έχει για αυτό και μπήκα και να ρωτήσω εδώ. Απλώς σύμφωνα με αυτά που διάβασα από κάποιους κατάλαβα ότι δεν θα έχει μηδαμινή διαφορά και θα έχει αρκετή. Αν είναι μόνο για 10 ευρώ όντως δεν υπάρχει τεράστια διαφορά. Τώρα σαν ζημιές το τι μπορεί να βγάλει το ένα ή το άλλο ππαλι δεν γνωρίζω ούτε πόσο θα κοστίσει. Απλώς ακούω από όλους ότι σε ένα αεροψυκτο βάζεις και μόνος σου χέρι. Αλλά αν η διαφορά είναι 10ευρω όντως εγώ δεν την θεωρώ τεράστια
    Φιλε, επειδη πολυ το κουρασαμε το θεμα, η κατηγορια του gsx-s125 ειναι premium 125 οι ιαπωνικοι ανταγωνιστες κοστίζουν 4500-5000(mt125/z125/cb125r), ο σφακιανακης σου το σκοτώνει 2500, παρτο και φυγε τρεχοντας ειναι best deal αυτη την στιγμή.
    Αν δεν σου αρεσει, παρε αυτο που σου αρεσει αεροψυκτο η μη, παπι-σκουτερ-μοτο, οτιδήποτε σου αρεσει να το βλεπεις και ασε τα τεχνικα χαρακτηριστικά κατα μερους, θα μαθεις οταν θα εισαι έτοιμος για περισσοτερα στην πορεια

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Εγγραφή
    17/12/2019
    Μηνύματα
    1.410
    Σκούτερ και παπιά ΠΟΤΕ και για κανένα λόγο.
    Αν υπάρχει δυνατότητα για μοτοσυκλέτα.
    Αν όχι κάνεις την ανάγκη φιλότιμο και τρως την πατάτα στη μάπα

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/06/2015
    Μηνύματα
    208
    Παρε οτι σου κανει κλικ..μην αποριπτεις το παπι αν σ αρεσει.Εχει τη χαρη του.
    Εγω εχω Καζερ και απο φρενα ανεση κ στριψιμο ειμαι μια χαρα.Θαθελα παραπανω γκαζι.. αλλα και μοτοσυκλετακι 125 νομιζω πανω κατω τα ιδια θα πηγαινει.
    Εχω αλλαξει ουτε και γω θυμαμαι ποσες μοτο, και αφηνω τη μεγαλη στο πεζοδρομιο και παω βολτες με το παπι.
    Τελευταία τροποποίηση από afric; 31/05/2020 στις 15:33.

  14. #44
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2008
    Μηνύματα
    720
    εγω στη θέση σου ...(αν φυσικά σού αρέσουν οι μοτό ) κ ισως αργότερα να πήγαινες σε περισσότερα κυβικά ,
    θα επαιρνα μόνο μοτό με συμπλέκτη ,οπότε θα μάθαινες σωστά τίς μοτό απο την αρχή ,κ οχι π.χ. παπί χωρίς συμπλέκτη που κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα θα τραντάζεσαι κ εσύ κ το παπί...

  15. #45
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2018
    Μηνύματα
    400
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από R1D3R Προβολή μηνύματος
    Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο παπί σχετικά καινούριο στα 1000 ευρώ. Όλα όσα υπάρχουν στα 1000 ευρώ είναι ή 20ετιας περιπου ή με πολλά χιλιόμετρα. Για αυτό αυτήν την επιλογή την άφησα εκτός.
    Και ίσως με κάποιο μεταχειρισμένο να χρειαστεί να δώσω παραπάνω γιατί δεν θα ξέρω τι μεταχείριση είχε και τι μπορεί να βγάλει.
    Παπάκια new στα 1000-1200€, υπάρχουν. Είναι μοντέλα στοκ της jianshe, της jincheng και ελάχιστα κομμάτια της zongshen.
    Για να κάνουν τη δουλειά τους είναι μια χαρά. Αν θέλεις κάτι επώνυμο ή πιο σύγχρονο λόγω ψεκασμού, τότε σε new πας στα 1500 και πάνω. Όσο φτάνει η τσέπη σου. Σκέψου όμως και αυτά που σου είπα. Το θετικό είναι ότι στα 1000 και κάτι ψιλά ακόμα, μετά από 2 χρόνια να το δώσεις, στη χειρότερη τα μισά θα τα πάρεις πίσω στη. Δε μιλάμε να το έχεις διαλύσει, μιλάμε να το κρατήσεις σε πολλή καλή κατάσταση. Κάτι που δεν είναι δύσκολο. Αρκεί να μη το σκορπίσεις.

    https://www.car.gr/26313324-jincheng-evergreen

    https://www.car.gr/26313397-jianshe-madox-110cc

    https://www.car.gr/26313348-jincheng-fire-110-850

    https://www.car.gr/19524502-jianshe-js-125-g-125

    https://www.car.gr/26313307-jincheng-velos-110

    https://www.car.gr/26624894-zongshen-zs-110-60
    Τελευταία τροποποίηση από jawaforever; 01/06/2020 στις 15:18.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αναμεσα σε μικρο μοτοσυκλετακι 125 και παπι
    από psixlou στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 75
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2015, 17:47
  2. σκουτερακι vs παπι vs μοτοσυκλετακι στα 125.
    από GiannisBlessed στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2015, 21:37
  3. Παπι Ή ΜηΧανη?
    από christin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 96
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2004, 20:43
  4. Πα, Πα, Πα, Το Παπι
    από THEOD στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2003, 18:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF