Να το κάνω ακόμα πιο δύσκολο?
Για παράδειγμα η KTM βάζει εξάγωνη φλατζωτή αλλά με μικρότερο κεφάλι, το οποίο μάλιστα το σκάβει για να κόψει και από εκεί βάρος.
Υποθέτω ότι είναι πρακτικά δύσκολο να υπολογίσεις οποιαδήποτε αντιστοιχία σε ροπή με κάτι που κυκλοφορεί στο εμπόριο.
Οπότε μένουν δύο ενδεχόμενα ή ψωνίζεις τη μαμά με 1.5€/βίδα ή τις αλλάζεις με κοινές γαλβανιζέ ή ανοξείδωτες σε πολύ φθηνότερη τιμή και εύχεσαι όλα να πάνε καλά.
Έχουμε άλλη λύση;