Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 60

Θέμα: Ασχετοσύνη και..Test ride?

  1. #31
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.760
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Αναλόγως, μπορεί και 1,5 βδομάδα μπορεί και ...
    Αυτό. Κάποιοι δεν το έχουν καθόλου....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  2. #32
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/10/2018
    Μηνύματα
    54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Προτείνω να κάνεις ένα μάθημα σε σχολή οδηγών σε μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού με συμπλέκτη. 15€ θα σου κοστίσει.
    Aυτο με το μαθημα ισχυει? Εγω εχω διπλωμα που πηρα Α πριν κανα δυο χρονια και ελεγα μηπως εκανα κανα μαθημα πριν αγορασω μοτο γιατι οπως και να το κανουμε ξεχνιεται το πραμα. Κανουν 1-2 μαθηματα φαση προπονηση χωρις να χρειαζεται να δωσεις?

  3. #33
    μια σκιά μ' ακολουθάει Το avatar του/της cityfly
    Εγγραφή
    07/05/2003
    Μηνύματα
    3.614
    Αυτό που αναφέρθηκε ήδη για το μάθημα είναι το καλύτερο.
    Αυτοκίνητο (όχι αυτόματο) οδηγείς; Αν ναι τότε δεν θα έχεις καμία δυσκολία να συνηθίσεις με ένα μάθημα. Η λογική είναι η ίδια

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Μια μικρη παρατηρηση: αν οντως επιλεξεις τη λυση της σχολης, ζητα απ' τον εκπαιδευτη να κατεβασει το ρελαντι της μηχανης στο στοκ επιπεδο. Ολα τα εκπαιδευτικα εχουν το ρελαντι στο Θεο για να μη σβηνουν ευκολα. Συνηθως το μηχανακι ξεκιναει και μονο αφηνοντας συμπλεκτη δηλαδη, κατι που δεν ισχυει σε μια νορμαλ μοτο (πχ αυτη που θα οδηγησεις στο test ride).

  5. #35
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/05/2020
    Μηνύματα
    146
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Μια μικρη παρατηρηση: αν οντως επιλεξεις τη λυση της σχολης, ζητα απ' τον εκπαιδευτη να κατεβασει το ρελαντι της μηχανης στο στοκ επιπεδο. Ολα τα εκπαιδευτικα εχουν το ρελαντι στο Θεο για να μη σβηνουν ευκολα. Συνηθως το μηχανακι ξεκιναει και μονο αφηνοντας συμπλεκτη δηλαδη, κατι που δεν ισχυει σε μια νορμαλ μοτο (πχ αυτη που θα οδηγησεις στο test ride).
    Ααααααα! Και τότε (όταν έβγαλα το δίπλωμα) μου έκανε εντύπωση αυτό και αναρωτιόμουν πρόσφατα αν είναι κάτι που συμβαίνει σε όλες τι μηχανές...

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από haga1981 Προβολή μηνύματος
    Ααααααα! Και τότε (όταν έβγαλα το δίπλωμα) μου έκανε εντύπωση αυτό και αναρωτιόμουν πρόσφατα αν είναι κάτι που συμβαίνει σε όλες τι μηχανές...
    1,5 μήνα τελικά

  7. #37
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.570
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από haga1981 Προβολή μηνύματος
    Γιατί μετά θα ήταν σαν να παίρνω γουρούνι στο σακί, και αν τελικά δεν μπορώ να το κουμαντάρω θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο.

    Το πρόβλημα μου δεν είναι ο συμπλέκτης, σε ενα δικό μου μηχανάκι εφόσον θα είναι δεύτερο και οχι για καθημερινή μετακίνηση θα έχω τον χρόνο να τον μάθω σιγά σιγά όταν μπορώ χωρίς πίεση σε ελεγχόμενο χώρο κλπ.

    Το θέμα είναι πως την μηχανή πρέπει να μπορείς να την κουμαντάρεις γενικώς, στατική να μπορείς να την μετακινήσεις με τα χέρια, να την παρκάρεις ή να την βγάλεις απο ένα στενό σημείο, να μπορείς καβάλα να την μετακινήσεις με τα πόδια αν χρειαστεί προς τα πίσω κλπ.
    ενω αν το καβαλήσεις για 5km έχοντας το νου σου μονίμως στο πώς δουλεύει ο συμπλέκτης δεν θα είναι γουρούνι στο σακί...

  8. #38
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.570
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Νοικιασε μια μηχανη για μια μερα. Λογικα υπαρχει η επιλογη για μικτη ασφαλεια (στα αυτοκινητα τουλαχιστον που εχω νοικιασει υπαρχει ως εξτρα χρεωση).
    Το διπλωμα το εχεις χρονια απ'οσο καταλαβα οποτε δε θα υπαρχει θεμα. Εκει μονο ηλικια και χρονια κατοχης διπλωματος κοιτανε.

  9. #39
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/05/2020
    Μηνύματα
    146
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    1,5 μήνα τελικά
    Ει δεν φταίω εγώ που δεν μου το είπε κανένας τότε αυτό. Άλλωστε εχω πει από την αρχή πως εμπειρία σε συμπλέκτη δεν υπάρχει

  10. #40
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/06/2020
    Μηνύματα
    36
    haga1981 είμαι και εγώ στην ίδια κατάσταση με εσένα. Χρόνια οδηγούσα αυτόματα και τώρα και εγώ ενδιαφέρομαι για την TRK 502X. Εχω και εγώ τους ίδιους ενδοιασμούς και δεν αποφάσισα ακόμα να πάρω αυτήν την μοτ/τα ή να πέσω σε καμια 300αρα π.χ. DAYTONA ZONTES 310 T1, VERSYS X-300 κ.τ.λ. Την απόφαση που θα πέρεια κοινοποίησέ την μήπως τελικά βοηθήσει και άλλους σαν και εμένα, που είμαστε στην ίδια κατάσταση.

  11. #41
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/05/2020
    Μηνύματα
    146

    Cool

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από newmember41 Προβολή μηνύματος
    haga1981 είμαι και εγώ στην ίδια κατάσταση με εσένα. Χρόνια οδηγούσα αυτόματα και τώρα και εγώ ενδιαφέρομαι για την TRK 502X. Εχω και εγώ τους ίδιους ενδοιασμούς και δεν αποφάσισα ακόμα να πάρω αυτήν την μοτ/τα ή να πέσω σε καμια 300αρα π.χ. DAYTONA ZONTES 310 T1, VERSYS X-300 κ.τ.λ. Την απόφαση που θα πέρεια κοινοποίησέ την μήπως τελικά βοηθήσει και άλλους σαν και εμένα, που είμαστε στην ίδια κατάσταση.
    Μου θες και το ψηλό εσύ το Χ!

    Προσωπικά είμαι σε αυτό το λούκι κανα 3-μηνο τώρα ψάχνοντας, ρωτώντας, ξαναψάχνοντας και αλλάζοντας γνώμη κάθε εβδομάδα..

    Αυτά που μπορώ να σου πω αυτή τη στιγμή και καθαρά με βάση την προσωπική μου άποψη είναι:

    • ΜΑΚΡΥΑ από Zontes, ΠΟΛΛΑ τα ηλεκτρονικά και ΠΟΛΛΑ τα θέματα (ξαναλέω γνώμη μου πάντα)
    • Η "υπεύθυνη'' επιλογή είναι να πάρουμε ένα π.χ. 300-άρι για αρχή
    • Η σειρά των TRK γενικώς ΔΕΝ ενδείκνυται για την περίπτωση μας λόγω όγκου και βάρους ΚΑΙ ασχετοσύνης του συμπλέκτη


    Γενικότερα καταλήγω στο ότι είτε χτυπάμε ένα μεγάλο και ότι γίνει έγινε είτε το παίζουμε safe και παίρνουμε ένα μικρό με την ελπίδα να μας βολέψει (γενικώς).

    Ή απλά καθόμαστε στα αυγά μας γιατί μας βλέπω μαλιοκούβαρα με τους "απέναντι" προς Σεπτέμβρη-Οκτώβρη μεριά άρα τι την θες την μηχανή..?

    Εσύ για πες, θα το πάρεις το 502Χ για test drive?

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rainmike
    Εγγραφή
    31/05/2015
    Μηνύματα
    1.272
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από haga1981 Προβολή μηνύματος
    Μου θες και το ψηλό εσύ το Χ!

    Προσωπικά είμαι σε αυτό το λούκι κανα 3-μηνο τώρα ψάχνοντας, ρωτώντας, ξαναψάχνοντας και αλλάζοντας γνώμη κάθε εβδομάδα..

    Αυτά που μπορώ να σου πω αυτή τη στιγμή και καθαρά με βάση την προσωπική μου άποψη είναι:

    • ΜΑΚΡΥΑ από Zontes, ΠΟΛΛΑ τα ηλεκτρονικά και ΠΟΛΛΑ τα θέματα (ξαναλέω γνώμη μου πάντα)
    • Η "υπεύθυνη'' επιλογή είναι να πάρουμε ένα π.χ. 300-άρι για αρχή
    • Η σειρά των TRK γενικώς ΔΕΝ ενδείκνυται για την περίπτωση μας λόγω όγκου και βάρους ΚΑΙ ασχετοσύνης του συμπλέκτη


    Γενικότερα καταλήγω στο ότι είτε χτυπάμε ένα μεγάλο και ότι γίνει έγινε είτε το παίζουμε safe και παίρνουμε ένα μικρό με την ελπίδα να μας βολέψει (γενικώς).

    Ή απλά καθόμαστε στα αυγά μας γιατί μας βλέπω μαλιοκούβαρα με τους "απέναντι" προς Σεπτέμβρη-Οκτώβρη μεριά άρα τι την θες την μηχανή..?

    Εσύ για πες, θα το πάρεις το 502Χ για test drive?
    Να πάτε μαζί ,να εμψυχώνει ο ένας τον άλλον

  13. #43
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/05/2020
    Μηνύματα
    146
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rainmike Προβολή μηνύματος
    Να πάτε μαζί ,να εμψυχώνει ο ένας τον άλλον
    Να μια ωραία ιδέα! Μπορούμε να κρατιόμαστε χεράκι-χεράκι για καλύτερη ισορροπία και με δύο TRK να μοιάζουμε σαν ένα τεράστιο Yamaha Niken!

    Βασικά και που το σκέφτομαι ανατριχιάζω..

  14. #44
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/08/2018
    Μηνύματα
    478
    Τελικά haga1981 νομίζω μια είναι η λύση.
    Πάς με ένα φίλο σου που γνωρίζει να οδηγάει με συμπλέκτη και νοικιάζεις για δυο μέρες μια μοτοσυκλέτα.
    Μόλις πάρεις τα κλειδιά της Μοτοσυκλέτας ( λίγα κυβικά) τα δίνεις στο φίλο σου να οδηγήσει.
    Σε πάει σε ένα σημείο με λίγη κίνηση και γίνεται ο προσωπικός σου δάσκαλος.
    Αυτές τις δυο μέρες μαθαίνεις τον συμπλέκτη.
    Δεν είναι τόσο δύσκολο.
    Μετά επιστρέφεις εσύ την μοτοσυκλέτα που νοικιασες.
    Την άλλη μέρα πας και κάνεις το τέστ στο TRK 502 με προσοχή αλλά χωρίς πλέον φόβο.
    Η δοκιμάζεις το μικρό αδελφάκι του(προτιμότερο) TRK 251.

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sebastian1980 Προβολή μηνύματος
    Τελικά haga1981 νομίζω μια είναι η λύση.
    Πάς με ένα φίλο σου που γνωρίζει να οδηγάει με συμπλέκτη και νοικιάζεις για δυο μέρες μια μοτοσυκλέτα.
    Μόλις πάρεις τα κλειδιά της Μοτοσυκλέτας ( λίγα κυβικά) τα δίνεις στο φίλο σου να οδηγήσει.
    Σε πάει σε ένα σημείο με λίγη κίνηση και γίνεται ο προσωπικός σου δάσκαλος.
    Αυτές τις δυο μέρες μαθαίνεις τον συμπλέκτη.
    Δεν είναι τόσο δύσκολο.
    Μετά επιστρέφεις εσύ την μοτοσυκλέτα που νοικιασες.
    Την άλλη μέρα πας και κάνεις το τέστ στο TRK 502 με προσοχή αλλά χωρίς πλέον φόβο.
    Η δοκιμάζεις το μικρό αδελφάκι του(προτιμότερο) TRK 251.
    Δεν θα πρότεινα κάτι τέτοιο όταν παραπάνω διαβάζω " να κρατιόμαστε χεράκι χεράκι "

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. moto test ride - όσα οδήγησα και εντυπώσεις
    από johni41 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2017, 19:14
  2. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2009, 03:30
  3. Test Ride Triumth
    από GTZ750 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2005, 11:13
  4. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2004, 21:17
  5. Απαντήσεις: 99
    Τελευταίο μήνυμα: 18/03/2004, 20:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF