Ακριβώς! Το εντυπωσιακό είναι ότι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν πως οι Κινέζοι δεν μπορούν να φτιάξουν μηχανάκια και αυτοκίνητα της προκοπής.
Δηλαδή πιστεύουν, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ότι μια χώρα που παράγει τα πάντα, που έχει τεράστια τεχνολογία - τεχνογνωσία, δεν μπορεί να φτιάξει μια μηχανή της προκοπής.
Άλλοι είναι οι λόγοι που - για την ώρα - κάνουν το παγώνι.
Δεν θα κρατήσει πολύ όμως αυτό.
Στην Ευρώπη έχουμε το τεράστιο άνοιγμα στην ηλεκτροκινηση. Μαντέψτε ποιοι είναι αυτοί που προμηθεύουν τους πάντες με μπαταρίες!
Ήδη στη Νορβηγία, χώρα με μεγάλα ποσοστά πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η MG πέρασε μπροστά από πολύ μεγάλα και βαριά ονόματα!
Μόλις χθες ο πρόεδρος της Renault βάρεσε καμπανάκι για τον ανελέητο ανταγωνισμό που θα αντιμετωπισουν οι Ευρωπαίοι από τους Κινέζους στο κομμάτι της ηλεκτροκινησης!
η benelli δεν είναι όπως άλλες κινέζικες εταιρείες, όντως χρησιμοποιεί τεχνογνωσία απο την benelli των 90ties, τα Ι4 μοτερ για παράδειγμα που συνεχίζει να παράγει δεν νομίζω οτι είναι καθευτού προιόν της Qianjiang. Ενω τα headqurters συνεχίζουν να είναι στο Pesaro και αν δε κάνω λάθος πρεπέι να συστεγάζονται και τα σχεδιαστικό και R&D.
Η Benelli κάνει μια πολύ ωραία προσπάθεια και πολύ καλό μπάσιμο στην αγορά αλλά ακόμη δεν είναι συγκρίσιμη με τους ιαπωνες στο φινίρισμα στην κατασκευαστική λεπτομέρεια και την συνολική ποιότητα(για αξιοπιστία είναι νωρίς ουτως ή αλλως να μιλήσουμε ακόμη) , αλλά φαίνεται ότι κάνει μεγάλη προσπάθεια, σεβαστή και πιο ηχηρή έναντι κινέζων κατασκευαστών που διακρίνονται απο την μάζα όπως voge, cfmoto κλπ
you rise you fall you're down then you rise again
newmember41
η μηχανη ειναι vfm ...δεν βγαζει ζημιες πολυ σημαντικο.
οι τιμες ανταλακτικων ειναι χαμηλες.
διαβασα καπου στα σχολια για ''πολυ πλαστικουρα'' οκ εγω σεβομαι την αποψη θα πω οτι τα πλαστικα ειναι
καλυτερα απο πιο ακριβες μηχανες.....ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ οτι αυτα τα πλαστικα οταν δουλευει το βεντιλατερ ειναι
ετσι σχεδιασμενα και γυρισμενα που στελνουν την ζεστη μακρια στο πλαι απο τα γονατα του αναβατη...που το εχετε δει αυτο?
ΦΡΕΝΑ-ΦΡΕΝΑ-ΦΡΕΝΑ.........Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Α....2 δισκοι 320 εμπρος στην κατηγορια ποιος εχει ?
Και με ακτινωτες δαγκανες παρακαλω.
Κλεινω με το 50αρι πιρουνι...χωρις λογια !
ΦΙΛΕ ΠΑΡΤΟ ΧΘΕς !!
Βασικά στα 90s η Benelli ήταν σε κακή κατάσταση και το εργοστάσιο στο Pesaro είχε κλείσει.
Για ποια τεχνογνωσία σε I4 μιλάς? Αντιγραφή Honda ήταν στην ουσία.
Δεν είναι η δική μου γνώμη αυτή, είναι ευρέως γνωστό.
Οσο για το αν το νέο Ι4 μοτέρ είναι Benelli ή Qianjiang είναι ξεκάθαρο οτι είναι Qianjiang.
Και η Benelli Qianjiang είναι, τόσο απλά.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Δεν του τα ξέμπλεξες επαρκώς ρε ψηλέ.Τα 4κύλινδρα 6κύλινδρα ήταν στα 70s και 80s που ήταν αντιγραφές honda sohc.Στα 90s απλά δεν υπήρχαν μέχρι το come back του 99-2000 που έβγαλαν τα ευαίσθητα tre 900 & 1130 για κάποια χρόνια.Τα σύγχρονα φυσικά Κίνα ,πάντως κατά την γνώμη μου καλά κάνανε οι Κινέζοι και πληρώσανε τα δικαιώματα του brand name. Αλλιώς πλασάρεις benelli αλλιώς CF Voge κλπ.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ευχαριστώ αδελφε για την πληροφορία αλλά ήδη το γνώριζα αυτό. Εχω κάνει την ερευνά μου σχετικά.
Δεν είναι τόσο απλό. Παρά το know-how τους σε διάφορους τομείς, οι Κινέζοι μέχρι πριν τρία χρόνια δε μπορούσαν να φτιάξουν αξιοπρεπή μπίλια για την άκρη των στυλό διαρκείας (τύπου bic). Όταν τα κατάφεραν, το έκαναν παγκόσμια είδηση. Γενικά στη μεταλλουργία αν δεν κάνω λάθος εξακολουθούν να είναι αναγκασμένοι να εισαγάγουν κάποια κράματα, διότι δε μπορούν να τα κατασκευάσουν.
Όσο για το Benelli, είναι μεν δικύλινδρο και με περισσότερα κυβικά, αλλά μου φαίνεται δύσκολο να το προτιμήσει κάποιος σε σχέση με το 390 Adventure όταν είναι τόσο κοντά σε τιμή -εκτός κι αν θέλει απλά να πουλάει μούρη στην καφετέρια με κάτι που μοιάζει μεγαλύτερο.
Εγώ πάντως ξαναποσταρω αυτό
https://www.car.gr/21788712-zongshen-rx3
Γιατί όχι.
καθε μερα ...νεα μερα.
Απλα δεν ειχαν επενδυσει σε αυτο. Φτιαχνουν μαχητικα αεροσκαφη, πυραυλους, εχουν διαστημικο προγραμμα, αεροπλανοφορα. Αυτοι που δεν φτιαχναν στυλο διαρκειας δεν ηταν η κινα, αλλα καποιες βιομηχανιες στη κινα. Εν προκειμενω οι καλοι μεταλλειολογοι στη κινα ειχαν πιο σοβαρα πραγματα να κανουν απο το να δουλευουν σε βιοτεχνιες στυλο, οπως πχ να κανουν ενα διαστημικο σταθμο, λεμε τωρα. Γνωριζεις τι τεχνογνωσια μεταλλων χρειαζεται για να φτιαξεις κομπρεσορα κινητηρα τζετ? Μια ιδιωτικη επενδυση απο την αλλη, παντα απευθυνεται στη μεριδα της αγορας που θεωρει πιο συμφερουσα.
Κινα και Ινδια εχουν την τεχνογνωσια και τα μυαλα για να κανουν ο,τι γουσταρουν, οποτε γουσταρουν. Το θεμα ειναι να γουσταρουν. Εχω παρακολουθησει απο κοντα τους καλους φοιτητες απο τις παραπανω δυο χωρες να μετεκπαιδευονται σε καλα πανεπιστημια της ευρωπης και αμερικης απο την δεκαετια του 90 κιολας, με παχυλες υποτροφιες που με το περας των διδακτορικων τους επεστρεφαν στη μαμα πατριδα φορτωμενοι επιστημη και τεχνολογια.
Ειδικα στην περιπτωση της κινας που ειναι ιδιαζουσα περιπτωση πολυ ελεγχομενου καπιταλισμου, πρεπει να αντιληφθουμε πως υπαρχει εθνικο πλανο με ηγετες πατριωτες. Μια χωρα 1.5 δις στην πορεια της οποιας υπαρχει εθνικη ομοψυχια, is not meant to be taken lightly.
Οσο για τα 690 και trk ειναι πολυ διαφορετικες μηχανες. Αν καποιος θελει να γραφει οικονομικα ταξιδιωτικα χιλιομετρα στην ασφαλτο με λιγο χωμα θα πρεπει να ειναι τρελος να παρει 690, η βαμμενος πορτοκαλι. Το αντιθετο θα συνεβαινε για ταξιδιωτικα χιλιομετρα στο χωμα με λιγη ασφαλτο. Η δε τιμη αγορας ειναι η μια οψη του νομισματος. Η σουμα μετα τα 100κ χιλιομετρα θα δειξει το πραγματικο κοστος.
Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 16/06/2020 στις 18:20.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Και γι όλους τους παραπάνω λόγους λοιπόν μην περιμένετε να δείτε κινέζικο ή ινδικό μηχανάκι ή αυτοκίνητο
στην Ευρώπη, όπως δεν βλέπετε και φορτηγά μηχανήματα έργων τρακτέρ κλπ κλπ
Όταν είχε ξεκινήσει η εξαγορά της Benelli, κάπου το 2005 νομίζω, το τμήμα R&D είχε παραμείνει στην Ιταλία. Η εξαγορά ολοκληρώθηκε (?) κάπου το 2008-2009 και οι Κινέζοι έβαλαν στόχο να ξεκινήσουν με μια σειρά μικρών μοτοσυκλετών συνδυάζοντας το φτηνότερο Κινεζικό κόστος παραγωγής με την αίγλη του Ιταλικού ονόματος και τον Ευρωπαικό σχεδιασμό. Θεωρώ ότι μέχρι ένα σημείο τα έχουν καταφέρει, ειδικά στον τομέα του σχεδιασμού μοντέλα όπως τα trk251 (λιγότερο το 502) και το Leoncino ξεφεύγουν από τυπική Κινεζική σχεδίαση τύπου Zontes και αντιγραφές τύπου Voge. Ωστόσο είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για ποιότητα και αξιοπιστία στον χρόνο, σίγουρα θέλουμε να ευλογήσουμε τα γένια μας και να υποστηρίξουμε την αγορά μας αλλά μέχρι ένα σημείο. Επίσης διαβάζω με έκπληξη, ακόμα και εδώ από συμφορουμίτες, πόσο καλά και Premium είναι τα Voge!!!...λες και τα ξέραμε απο χθές. Όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι προσωπικά θα αγόραζα ένα φτηνό μικρό Κινεζικό μοτοσυκλετάκι τύπου trk251, Leoncino251 ή μτχ με μεγάλη πτώση στην αρχική τιμή....αλλά TRK502 στα 6200€ δεν θα αγόραζα όταν στα 7200€ υπάρχει το CB500X (χαμηλότερες τιμές στο car.gr) και στα 6490€ το 390 adventure με το πολύ πιο λογικό βάρος για την κατηγορία
διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ
Υπάρχει το sv 650 στα 6.395
/thread
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου