Αλέξανδρε τσίμπα μια ktmαρα να γουσταρεις..Εγω είμαι έτοιμος για το 1190 adv r παντος
Αλέξανδρε τσίμπα μια ktmαρα να γουσταρεις..Εγω είμαι έτοιμος για το 1190 adv r παντος
Παιδιά ίσως δεν έγινα σαφής από την αρχή ! Δεν μου αρέσουν τα γκάζια ( τα πάρα πολλά γκάζια ) ούτε είμαι καγκουρας γκαζοφονιας . Μου αρέσει να έχω ένα αξιόπιστο όμορφο μηχάνημα να πηγαίνω ταξιδαρες ... Βαγγέλη πάλι θα αλλάξεις ρε συ ;; Χαχαχαχχα να πω καλόταξιδο ;
Ε βρήκα τα λεφτά πλέον οπότε πάω για μηχανή ζωής.. Χεχε Ελπίζω σε 2 βδομάδες να την έχω.. Το suzuki 1050 xt το έχεις δει από κοντά? Αδικείται πολύ από τις φώτος κ τα βίντεο..Ασχημη την νόμιζα αλλά δεν είναι.. Την είδα από κοντά κ μ άρεσε πολύ.. Ειδικά η μαύρη..Αλλη επιλογή εφόσον δεν σ αρέσει το Αφρικα (το πήρα βόλτα το 1100) ευκολοδηγητο μπορώ να πω είναι κ το multi 950 η το crosstourer κ το tenere.. Αν κ είναι άσχημουλικα γ μένα.. Καλή επιλογή κ το Triumph 900..
να πω κ εγω ενα μηχανακι που στην Ελλαδα ειναι στη σκια του gs, το R1200 RS.
επειδή το εξαντλήσατε δείτε και αυτό εάν σας έχει διαφύγει
https://www.car.gr/6264965-honda-cro...urrent_slide=0
you rise you fall you're down then you rise again
Το vfr καλη μηχανή αλλά έρχεται σε υπερβολικά απλή εκδοση για την τιμή του . Πλήρης απουσία ηλεκτρονικών και εξοπλισμού σε σχέση με τον ανταγωνισμό . Συν ότι έχει σταματησει η παραγωγή του με ότι αυτό συνεπάγεται ..
Να πώ και εγώ την άποψή μου? Πάρε αυτό που σε φτιάχνει ΕΜΦΑΝΗΣΙΑΚΑ, αυτό που θα γουστάρεις να κάθεσαι να το χαζεύεις σε μία στάση καθώς θα έχεις πάρει τα βουνά ή τις παραλιακές. Γκαζιάρης πολύ δεν είσαι, ούτε εγώ είμαι....αλλά το multi το τσίμπησα....ξέρεις γιατί? Γιατί είναι η καύλα του desmo και με διαφορά η ωραιότερη για τα δικά μου μάτια. Τι κ' αν δεν έχω τα χέρια τα το πάω όπως του αξίζει,τουλάχιστον θέλω να πιστεύω το πάω αξιοπρεπώς....νομίζεις ότι το 1290s θα το πήγαινα καλύτερα ή το 1050ΧΤ θα το πήγαινα πολύ πιο αργά? Καλά σου λένε, είσαι στην ηλικία που μπορείς να πάρεις ότι θέλεις, κανείς δεν θα σχολιάσει αρνητικά άν πάρεις SS και κανείς άν πάρεις ADV είτε με 100 είτε με 160 ίππους...εσύ τι θέλεις είναι το θέμα. Εγώ το μόνο που θα σε συμβούλευα είναι να δώσεις ιδιαίτερη σημασία στο βάρος, γαμάτο για ταξίδια το SuperTenere αλλά μαστόδοντο, δεν συγκρίνεται με τα κιλά του multi στα στροφιλίκια ανεβαίνοντας από Λιδωρίκι για Στρώμη ή πηγαίνοντας για Stork
Τελειώνοντας θα σου πω το μοτό μου "στη ζωή μου πιο πολύ έχω μετανιώσει για πράγματα που δεν έκανα παρά για αυτά που έκανα και πήγαν στραβά..."
διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ
Ήμουν στο τριπακι πριν κάνα μήνα για την vfr . Μίλησα με την Χόντα και μου απάντησαν πως η παραγωγή σταματάει και διατίθονται συγκεκριμένα κομμάτια κατόπιν παραγγελίας . Σε σχέση με τα ηλεκτρονικά εννοώ ότι απουσιάζει η tft , ηλ αναρτήσεις , χαρτογραφήσεις κλπ .
Άποψη μου,μην κολλάς στο ότι κάποιες από αυτές τις μότο έχουν ''γκάζια''.
Ακόμα και αν δεν τα χρειάζεσαι , δεν έχουν riding modes με πιο ήπια απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού ;
when life gets complicated... i ride.
Σωστά , έχει αυτές τις ρυθμίσεις που το φέρνεις γενικά σε πιο χαλαρό mode . Πιο πολύ για την αξιοπιστία ανησυχώ όσον αφορά το 1290 . Στα φόρουμ παραπονιούνται πολλοί για πολλά θέματα ...
Πολύ σωστό, κι εγώ πιστεύω πως η ηλικία σου μια χαρά είναι δεν έχει να κάνει. Κάποια στοιχεία πολλές φορές βοηθάνε να καταλάβουμε περίπου τι θα μπορούσαμε να προτείνουμε σε σχέση με την ηλικία, τις προτιμήσεις, το οικονομικό κτλ.
Από εκεί και πέρα....
Στον μοτοσυκλετισμό σημασία έχει να απολαμβάνεις ΕΣΥ αυτό που έχεις. Να μπορείς να το πηγαίνεις στα όρια του χωρίς να σε περιορίζει το ίδιο. Πολλές φορές και η δύναμη λειτουργεί ανασταλτικά αν δεν υπάρχει η απαραίτητη εμπειρία ή η διάθεση στο κάτω-κάτω. Η τεχνολογία μπορεί να είναι φίλος -γενικά και κυρίως σε θέματα ασφάλειας- αλλά συνήθως είναι κακό σχολείο για να ξεκινήσεις, καθώς σε αφήνει ανεκπαίδευτο σε πολλές βασικές αρχές της οδήγησης με μοτοσυκλέτα.
Κατά τη γνώμη μου ένα Tracer 900 είναι μια πληρέστατη μοτοσυκλέτα που θα σε καλύψει στα πάντα και δε θα τη βαρεθείς εύκολα καθώς όσο τη χρησιμοποιείς τόσο θα τη μαθαίνεις και διαθέτει αρκετό γκάζι και fun to ride χαρακτήρα ώστε να έχεις μια σχέση διαρκείας μαζί της. To V-strom 1050 XT θα σε εκπλήξει με το πόσο ελαφρύ σε αίσθηση είναι και πόσο εύκολα αλλάζει κατευθύνσεις. Τα ηλεκτρονικά του είναι όσα χρειάζεσαι και έχει απλούστατο μενού και χειριστήρια με τα οποία εξοικειώνεσαι στα πρώτα λεπτά μαζί τους, επίσης έχει αρκετά καλό γκάζι για τα άλογα που ανακοινώνει, σε καμία περίπτωση δε θα σου φανεί λίγο. Έχει και πανάλαφρο υδραυλικό συμπλέκτη που δε θα σε αφήσει ποτέ. Σε γενικές γραμμές από τα γραφόμενα σου έχω την αίσθηση ότι θα ταιριάξετε.
Το καλό με τα παραπάνω είναι πως και μεταχειρισμένα να τα βρεις το θέμα εγγύηση δε θα σε απασχολήσει γιατί δε θα σου χρειαστεί.
Τα 150 και τα 170 άλογα σε τέτοια κατηγορία μηχανής δεν είναι απαραίτητα και ακόμη και στα ταξίδια στην Ευρώπη είναι λίγο δύσκολο να πηγαίνεις παρατεταμένα με υψηλές ταχύτητες, τα πρόστιμα έρχονται ταχυδρομικώς στην Ελλάδα.
Και τι σχέση έχουν τα KTM και τα BMW με την αξιοπιστία της Yamaha και της Suzuki, που το πρώτο πάντα θα βρει έναν σοβαρό ή έναν αστείο λόγο να σε αφήσει στα καλά καθούμενα και το άλλο για ένα πλύσιμο το πας και το σταυρώνεις να πάρει μπροστά;
Εναλλακτικές υπάρχουν πολλές, μη τσιμπάς σε νούμερα και σε life style επιλογές που μπορεί να είναι όμορφες για τους άλλους αλλά όχι για σένα.
Όπως θα έχετε καταλάβει... απατώντας στον elohimaros τρολάρω και λίγο για κάποιους που θεωρούν πως μοτό είναι μόνο οι Ευρωπαϊκές. Οπότε μην τα πάρετε τις μετρητοίς, όλες οι εταιρείες έχουν να δώσουν αναλόγως με τα γούστα του καθενός από εμάς. Πείραγμα τέλος.
Τον καταλαβαίνω τον elohimaros απόλυτα, καθώς όταν έρχεται εκείνη η αληθινή στιγμή να πας ταμείο το δίλημμα είναι τεράστιο.
Ευχαριστώ πολυ STF για την πλήρη τοποθέτηση σου πανω στα συγκεκριμένα μοντέλα οπως και τον καθένα ξεχωριστά που καθισε να ασχοληθεί ! Η αληθεια ειναι πως αγαπάω τη μοτοσυκλέτα και οι καιροί ειναι δύσκολοι , σκεφτομαι να κανω ενα μεγαλο βήμα και να μην το μετανιώσω και ψάχνω το μεγαλύτερο value που μπορώ να παρω στα λεφτα και παραλληλα να καλύψω και το οπτικό μου νευρο και αυτο ειναι πραγματικά πολυ δυσκολο οταν δεν εχεις κατασταλάξει στη μηχανή που θες !
Κοιτά, υπήρχε μια εποχή που δεν είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε τις μοτό που μας άρεσαν. Τις αγοράζαμε όμως και ίσως δενόμασταν και περισσότερο μαζί τους, μαζί με τα καλά και τα κακά τους. Δε θυμάμαι να μετάνιωσα ποτέ. Οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες όλες είναι σαφώς καλύτερες από αυτές που είχαμε τη δεκαετία του '80 και του '90.
Εγώ για πολλούς λόγους έχω δεσμούς με τη Yamaha, δεν έχω παρωπίδες όμως. Υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες που μου αρέσουν από διάφορες εταιρείες και δεν έχω "θέματα" με τα Ευρωπαϊκά. Για κάθε έναν από εμάς υπάρχει μια σωστή μοτοσυκλέτα για τους δικούς του λόγους, όχι για τους σωστούς λόγους των άλλων. Το Europe vs Japan δεν υφίσταται αλλά δεν είναι του παρόντος να το αναλύσουμε.
Για το V-strom 1050 ΧΤ, αν θέλεις να το οδηγήσεις πάρε με τηλέφωνο από αύριο και θα βρεθεί τρόπος. Πάρε με έτσι και αλλιώς, έχω να σου πω 2-3 πράγματα.