Έχει το δικυλινδρο μοτέρ των eliminator anhelo κλπ
Έχω την εντύπωση ότι σε αυτό το μοτέρ βασίζεται και το σημερινό νιντζα
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Το μηχανάκι έβγαινε 250άρι,αλλά εισαγόταν κανονικά αυτό το μηχανάκι από την αντιπροσωπεία;
Ο τύπος λέει "Ελληνικής αντιπροσωπείας, πρώτο χέρι με πραγματικά χιλιόμετρα",κλπ κλπ κλπ.
Περίεργο μου φαίνεται....Δεκαετία 90 ζητάγαν 250άρια στρητ...παραπάνω λεπτομέρειες δε γνωρίζω.
Κάνας Καβασάκιας;
Ο Ακίρα ο Ιππερσακάτης ακούει;![]()
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
https://www.car.gr/29804380-yamaha-yzf-r3
Αμα ειχα τα λεφτα παιζει και να το επαιρνα
Tech evolution
45hp 160kg zzr250 '90
30hp 170kg ninja 250r '08
Αλλη φαση αλλη εποχη
edit
https://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_250R
Τελευταία τροποποίηση από doctoras; 07/07/2020 στις 06:59.
καθε μερα ...νεα μερα.
τεχνολογική εξέλιξη σημαίνει
Συγκρίνει μια μοτοσυκλέτα που εισάγονταν με λογικούς (ή καθόλου) περιορισμούς όσον αφορά τους ρύπους των καυσαερίων και του ήχου
και μια μοτοσυκλέτα που είναι υποχρεωμένη να περάσει προδιαγραφές που δεν έχουν αξία για την προστασία του περιβάλλοντος αλλά
έχουν συμφωνηθεί για να οδηγήσουν στην κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Αν δούμε κάποιο ninja διορθωμένο, με λογική χαρτογράφηση κ.λπ. τα πράγματα θα είναι διαφορετικά.
Και πάλι θα συγκρίνουμε αυγά με πορτοκάλια πιο είναι πιο ζουμερό γιατί για κάποιο λόγο πολλοί φίλοι εδώ
νομίζουν πως μπορούν να συγκρίνονται δικύλινδρα με τετρακύλινδρα...
Αν δεν είναι δύσκολο για τον μηχανικό, θα σας φέρω κάποια στιγμή την εργοστασιακή χαρτογράφηση ανα κύλινδρο, του ER6N.
Θα πάθετε πλάκα, δεν θα πιστεύετε πως οι διαφορές που θα δείτε υφίστανται στον ίδιο κινητήρα.
[QUOTE=doctor_john;3055247]τεχνολογική εξέλιξη σημαίνει
Συγκρίνει μια μοτοσυκλέτα που εισάγονταν με λογικούς (ή καθόλου) περιορισμούς όσον αφορά τους ρύπους των καυσαερίων και του ήχου
και μια μοτοσυκλέτα που είναι υποχρεωμένη να περάσει προδιαγραφές που δεν έχουν αξία για την προστασία του περιβάλλοντος αλλά
έχουν συμφωνηθεί για να οδηγήσουν στην κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
/QUOTE]
γιατι το λες αυτο?εχεις καποια στοιχεια?εχεις κανει μετρησεις μονος σου?
Υπάρχουν τα στοιχεία και υπάρχουν και οι αναλύσεις απο πολύ ειδικότερους απο εμένα.
Βάλε τα στην σειρά να δεις για τι διαφορές συζητάμε, σύγκρινε τα με εκπομπές άλλων οχημάτων που καλούνται να παράγουν
πολύ περισσότερο έργο συγκριτικά και θα το δεις και εσύ.
Είναι αστείο όλο αυτό το πανηγύρι και στην ουσία εξυπηρετεί βιομηχανικά συμφέροντα.
Αν διπλασιάζαμε το αριθμό των μοτοσυκλετών και επαναφέρουμε τους περιορισμούς των 90ς, ο πλανήτης δεν μπορεί να επηρεαστεί σε καμία περίπτωση.
Ελπίζω να μην οδηγηθούμε σε κουβέντα του στυλ, "να τα αφήνουμε τότε ελεύθερα και να τρέχει άκαυστη απο την εξάτμιση" για δημιουργία
εντυπώσεων.