Εγώ θα έβαζα στη συζήτηση και το ασφάλτινο κομμάτι, στο οποίο ένα καθαρόαιμο ταλαιπωρείται και "τρώς" εργατώρες σε έναν κινητήρα που δεν είναι προορισμένος για τέτοια χρήση.
Ακραίο παράδειγμα: Πρόσφατα έκανα τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι τα βουνά της Φθιώτιδας και σκεπτικης Ευρυτανίας και έγραψα συνολικά 1200 χλμ σε άσφαλτο και χώμα κυριολεκτικά μοιρασμένα με το WR250R. Στην άσφαλτο κράταγα παρατεταμένα το κοντέρ στα 122χλμ (110 μέτρηση GPS) με κάποια ανοίγματα +10χλμ περιστασιακά. Αυτό θα ταλαιπωρούσε ακόμη και το WR450F.
Με αυτό το σκεπτικό εγώ πρότεινα ένα CRF250L... δε νομίζω ότι οι ανάγκες του δημιουργού του θέματος είναι για καθαρόαιμο.