νόμιζα μιλάς για το gs, my bad
τα ψηλά στριτ ειναι μια μέση λύση ανάμεσα στα ον οφ μεγαλου κυβισμού και τα δρόμου μεγάλου κυβισμού. Και πάλι ταξιδευουν ωραια, στριβουν καλα, φορτώνονται κτλ. Προσωπικά θα ήθελα ενα tracer900 οπότε αυτο που ειναι σε όλα καλύτερο γιατι να μην το θέλω? Αν θες ενα μηχανάκι να τα κάνει ολα τα μεγάλα ον οφ ειναι καλύτερα αλλα αν θες να βγαζεις και γουστα θες γκάζι και αναρτήσεις. Η bmw που έχει ηδη το gs έχει φτιαξει ενα ψηλο supersport ουσιαστικά. Η κτμ έχει το 1290 που ειναι κάτι ανάμεσα στα δυο αυτα. Νομίζω και το multi κατι σαν το 1290 ειναι. Οδηγικά πάντως το xr ειναι απιστευτο μηχανάκι. Σίγουρα αρκετά ακριβο για να πηγαινεις στη δουλεια αλλα δεν απευθύνεται και στον τύπο που μετράει τα φανάρια στην πατησίων και στην αλεξάνδρας καθε μερα.
Προσωπικά προτιμώ μια μηχανή με πολλά στοιχεία 7/10 και κάποια 10/10 παρά μια μηχανή με 10/10 σε κάποια σημεία και 4/10 σε άλλα.
Δεν μιλάω για συγκεκριμένη χρήση (αγωνιστική πχ) αλλά για ταξίδια,βόλτες,καθημερινή χρήση,σπορ οδήγηση εκτός κτλ.
Βέβαια περί ορέξεως .Άλλος κρέας άλλος ψάρι, άλλος μύδι άλλος στρείδι κοκ.
οντοπικ πολύ γνωστός μου που την έκανε test ride πριν κανα μήνα σε αντιπροσωπεία , ( δεν ξέρω ποιας χρονιάς ακριβώς το μοντέλο ήταν ) γύρισε με ένα χαμόγελο ΝΑ.
Σκεφτόταν να πάρει το νέο ΚΑΤΑΝΑ και τώρα μαζεύει και άλλα λεφτά
when life gets complicated... i ride.
Εγώ τόσα χρόνια δεν έχω καταλάβει ένα πράμα. Γιατί εγώ με το multi είμαι ποζαριστός και ψάχνω γκομενάκια, εντάξει υπάρχουν και χειρότερα άν είχα μπεμβέ θα ήμουν και χλέμπουρας όπως γράφετε παραπάνω....ενώ όποιος έχει R1, GSXR ή κάποιο SS της ίδιας κατηγορίας τιμής, FJR, PanEuropean, ZZR, GTR, Crosstourer, SuperTenere και γενικά ισόποσα ακριβό μηχανάκι είναι κουλ τύπος με γ@μ@τη μηχανή?
διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ
Στα υποκειμενικά δικα μου ματια αισθητικα.. δεν....
Το τρικολορ χρωμα ωραιο, μου αρεσει οπως ολα τα τρικολορ.
Σχεδιαστικά πολυ μπουγιο κινητήρας με τεράστιο ψυγείο νερου αλλα και λαδιου, μαλλον τεραστιο φιλτροκουτι κατω απο το ρεζερβουάρ, ακολουθως πολυ καμπουριαρικο ρεζερβουάρ, σελλα αναβατη με παραπετα, που θα κουμπωνεις σαν της χεστρ@ του σπιτιού σου, συνεπως στριφτερο παιχνίδι με κωλιες σε επαρχιακό το ξεχνας, θα κανει σα φελος που βγαίνει απο κρασομπουκαλο (το κωλαρακι απο την σελα).
Η συνεπιβάτη πολυ κοντα στου αναβατη, έρμαιο του πολυ κοντού (σε σχεση με το πρώτο τουρισταδικο XR) μεταξονιου.
Αν το κάνεις κοντο η θεση οδήγησης πρεπει να κάθεσε απο πανω και οχι μεσα εκει πληρει περισσοτερο μηκος για να ισορροπήσει αισθητικά.
Νομίζω προσπαθησε να κατασκευάσει κατι οδηγικα και αισθητικά κοντα στο speed triple 1050. Ομως αισθητικά δε τους βγηκε.
Ωστόσο οι γερμανοι σε ντιζαιν δε τα πανε ασχημα εκτος απο καποιες περιπτώσεις
Ωραίο χρωματακι, αλλά στο μηχανάκι της φωτογραφίας χάθηκε το"Touring" στοιχείο, πράγμα που το κάνει άσχημο και άνευ ύπαρξης, αφού γυμνό ss έχει η εταιρεία.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Πράγματι πρόσθεσαν σπορ στοιχεία σε βάρος του εκδρομικού χαρακτήρα. Υποψιάζομαι ότι προκύπτει μετά από έρευνες του εμπορικού τμήματος, ως προς τις προτιμήσεις των υποψηφίων αγοραστών. Δεν με εκπλήσσει η εξέλιξη. Βλέπω συνεχώς ψηλά touring να χρησιμοποιούνται ως urban commuters και μόνο για μικρές εξορμήσεις.
Σαν τα SUV ένα πράμα. Θυσιάστηκε ο off-road χαρακτήρες και οι δυνατότητες, ώστε το όχημα να γίνει πιο φιλικό στο 95% της χρήσης που κάνει στην άσφαλτο και την πόλη.
Η BMW άλλωστε συνεχίζει να έχει στον κατάλογό της τα R1250RT, K1600GT, R1250GS, για όσους θέλουν καθαρά ταξιδιωτικό χαρακτήρα.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Κάπως έτσι.
Τα ονομάζουν sport tourers. Έχουν αντικαταστήσει την αντίστοιχη κατηγορία παλαιότερων ετών, που τα sport tourers ήταν "ανετα" ss.
Τώρα είναι ψηλά ss.
νομίζω οτι έχουν στερέψει οι ιδέες στο θέμα της ομορφιάς σε ένα μηχανάκι. σχεδιαστικές ατέλειες ολούθε κρυμμένες απο όμορφους συνδυασμούς χρωμάτων