Καλορίζικο το 500Χ![]()
Καλορίζικο το 500Χ![]()
Ξέμπλεξες με το κλε,πάλι με κλε θα μπλέξεις;
Να μην του πούμε να ξαναπάρει KLE;![]()
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Θα παω κοντρα στο κατεστημένο και θα πω MT-07 (βγαίνει έκδοση για α2) και με τα ρέστα του φλασάρεις τον εγκεφαλο να έρθει στα κανονικά του άλογα, φτιάχνεις την σέλα, βάζεις και μια ζελατίνα, μην σου πω φτάνουν να βάλεις και φίλτρο-εξάτμιση.
500x φιλε..
σε καινουργιο κιολας, μια χαρά είσαι.
σε σχέση με το kle θα σου φανει...πορσε.
καντο τεστ ραϊντ πρωτα εννοείται.
Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.
Honda με χίλια γιατι έχουν πολύ καλά υλικά κατασκευης και είναι και αξιοπιστα
Μια χαρά θα σου φανεί το Honda μπροστά σε αυτό που είχες. Αν δεν υπήρχε ο περιορισμός του διπλώματος, θα σου έλεγα κι εγώ να πάρεις κάτι ακόμα μεγαλύτερο αλλά και το 500X καλή λύση είναι.
Φιλε μου παρε σκουτερ.
Κι εγω καθε μερα Κορωπι παω απο Βυρωνα.
Εχω χωρο για αδιαβροχα, κρανη κλπ και περισευει κι αλλος.
Στα νερα παω καθαρος.
2 χρονια εξαμηνο κινηση 12.000κ το χρονο.
Και οικονομικα.
Μπορεις να παρεις τα ιδια κυβικα με τα μισα χρηματα καινουριο και καθε 2-3 χρονια να το αλλαζεις. Ετσι για το γουστο.
Απο κλασικη βεσπα μεχρι xadv (καλα αυτο ειναι ακριβο)
500Χ σειρά 1,μεταξόνιο 1421χιλ.500Χ σειρά 2,μεταξόνιο 1445χιλ.,βαραντερο 125 ,μεταξόνιο 1450χιλ...
Κλαίω και γελάω μαζί...
Εφτά χιλιάρικα....
Θα μου πείτε άλλοι αγοράζουν μηχανάκια 15-20 χιλιάρικα χωρίς μοχλικο στην ανάρτηση...οπότε...
προφανώς και δεν καταλαβαμε τι θέλεις να καταδείξεις, αν θέλεις για να γίνεται κουβέντα γράφε ολοκληρωμένα την άποψη σου.
η τεχνολογία εξαρτημάτων εχει φέρει μεγάλες ανατροπές, ως εντουράς λατρεύω τα μοχλικά έτσι τα γνώριζα μου αρέσει να υπάρχουν. Δεν πάει να πει όμως ότι δεν υπάρχουν κατασκευές χωρίς αυτό προσφέροντας συνολικά υψηλή ποιότητα κύλισης.
Για το μεταξόνιο με το υπονοούμενο που δε καταλαβα, θα σου πω πως τα μηχανακια αξιολογούνται για το σύνολο της απόδοσης των περιφερειακών εξαρτημάτων(φρένα-αναρτήσεις) - γεωμετρικών χαρακτηριστικών(καστερ μεταξόνια ίχνος) - ποιοτικών χαρακτηριστικών κατασκευής(διάταξη πλαισίου - αλουμίνιο - ατσάλι κλπ) που αποτέλεσμα έχουν στην ενεργητική συμπεριφορά της μοτό.
Σήμερα έχουν καταρριφθεί στα στερεότυπα. Έχουν κατασκευαστεί "ατσάλια" με εφάμιλλες (συνολικά) αποδόσεις με πιο εξειδικευμένων κατασκευών και το αντίστροφο και με πάρα-πάρα πολλές παραλλαγές
you rise you fall you're down then you rise again
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλες. Σημερα υπεγραψα για το cb500
Λογικα την αλλη βδομαδα θα το παραλάβω
Σας ευχαριστω και πάλι όλους για τις συμβουλές