Μετά το z900 rs, η Kawa ετοιμάζεται να εκμεταλλευτεί και τον μεσαίο κινητήρα των 650cc, δίνοντας ζωή σε ένα ακόμα νεορετρο μοντέλο, το z650 rs .
Αναμένεται το 2021.
Μετά το z900 rs, η Kawa ετοιμάζεται να εκμεταλλευτεί και τον μεσαίο κινητήρα των 650cc, δίνοντας ζωή σε ένα ακόμα νεορετρο μοντέλο, το z650 rs .
Αναμένεται το 2021.
Κουκλί! Με ένα μασκάκι μπροστά για να μην χτυπάει πολύ ο αέρας θα είναι σούπερ!
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Ενσωματώθηκε η ουρα & ρεζερβουαρ δακρυ zephyr , οργανα και φαναρι απο 900rs στο πακετο z650.
Μου αρεσει το εγχείρημα, δε μου αρεσει αυτο το μοτερ.
Θα προτιμούσα να ενσωματωθεί στου z400 που το θεωρώ πιο ενδιαφέρον μοτερ πιο ελαφριά κατασκευή. Με ενα detuned να μη στροφαρει στον θεο θα ηταν ακομη καλύτερο
Πανέμορφο εκτός ίσως από το τελικό που το θεωρώ μη ταιριαστό νομίζω θέλει ένα πιο κλασικό.
Φώτοσοπ είναι η εικόνα, δεν είναι επίσημο, οπότε περιμένουμε την παρουσίαση. Αν ακολουθήσει την αισθητική του 900 θα είναι μια πολύ όμορφη πρόταση, ίσως κ πιο ωραίο από το xsr..
Πριν το δούμε να ρισκάρω: Νεορετρό; 8.000-9.000 ευρώ. Πολύ ακριβότερο από ΜΤ07-SV κλπ
Θα το θάψει κι αυτό η αντιπροσωπεία, μπορεί και να μη το φέρει καθόλου. Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία μισεί τη μάρκα.
Θα τους σταυρώσουν, είναι πολύ οικονομικό αν χρησιμοποιήσουν το Ζ650.
Όλες τους οι προσπάθειες έχουν πολύ καλή απήχηση στο κοινό, Zephyr, GPZ 550, W650, W800.
Πολύ όμορφο μηχανάκι πραγματικά. Το μοναδικό αταίριαστο πάνω του είναι η εξάτμιση όπως αναφέρθηκε και τα δισκόφρενα μαργαρίτα.
Δεν έχεις βάλει απ σαιντ νταουν μη βάλεις και αυτό το δισκοφρενο. Αλλά η τεχνολογία προχωράει όποτε...
καθε μερα ...νεα μερα.
Η τεχνολογία δεν επιβάλλεται. Καλό είναι να υπάρχει διαθέσιμη και να κρίνει ο καθένας αν την χρειάζεται.
Και διπλάσια επιφάνεια της τομής του δίσκου να έχουν πετύχει, είναι τόσο μεγάλη η διαφορά;
Καλή ιδέα αλλά πολύ έντονη σαν φόρμα..
Αν κρίνω απο το Z900 RS που είναι πολύ όμορφο και έχει και πολύ καλό φινίορισμα/ποιότητα κατασκευής που φαίνεται αν το παρατηρήσεις απο κοντά, οταν και αν βγεί και 650 δεν θα πρόκειται για ανταγωνιστή του low budget MT07.
Ας περιμένουμε όμως πρώτα να δούμε την κανονικη μορφή του, αυτό είναι απλά ένα σχέδιο του Young machine.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
I2 κινητήρας 649cc, 68 hp / 8.000 rpm, ροπή 6,5 kgm / 6.700 rpm, συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, πιρούνι 41 mm, οριζόντια τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ με μοχλικό, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, τετραπίστονες δαγκάνες σε δίσκους 300 mm μπροστά, μονή δαγκάνα σε δίσκο 200 mm πίσω, δικάναλο ABS της Bosch, LED στρογγυλός προβολέας, ρεζερβουάρ 12 λίτρων, γεμάτο βάρος:187 κιλά.
Διαθέσιμο σε τρία χρώματα.
Θα υπάρχει και έκδοση για οδηγούς Α2 διπλωμάτων.
Πηγή