να πως φτιαχνεται
https://www.youtube.com/watch?v=FzOS7-ALdyU
να πως φτιαχνεται
https://www.youtube.com/watch?v=FzOS7-ALdyU
Γι αυτο βγηκε καλο το Κ5...![]()
Ride(s) the wind of change...
Το γαντι δινει κυρος και προστιθεμενη αξια,ενω οι δαχτυλιες μειωνουν την αξια.Ειναι σαν τους σεφ στα πρωιναδικα.Ετσι οταν πας στο σπιτι και σε δω να ξεβιδωνεις την λαμπα για αλλαγη χωρις γαντι να ξερεις θα σε μαλωσω![]()
Βιντεάρα με συναίσθημα!
Σ'αυτά οι γείτονες δεν παίζονται.
![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ducati.
Οι 999.999 στους 1000 έχουν κάτι ειρωνικό να πουν. Οι υπόλοιποι απλώς μπορούν να τις αγοράσουν .
Κατά τα άλλα ένα διαφημιστικό βίντεο που δεν δείχνει απολύτως τίποτα.
Το ζουμί βρίκεται στα υλικά , στην σχεδίαση και στο αποτέλεσμα στον δρόμο.
Άμα ακούς έναν σχεδιαστή-δημιουργό να σου εξηγεί τι ήθελε να πετύχει και ποιόν δρόμο ακολούθησε έχει νόημα.
Άμα μαθαίνεις για νέες τεχνολογίες επίσης.
Το να βλέπω μία γραμμή συναρμολόγησης (που δεν διαφέρει και πολύ από τις αντίστοιχες της ΠΙΤΣΟΣ πχ. στην Ελλάδα) δεν με συγκινεί.
ήθελαν να πετύχουν το μικρότερο δυνατό βάρος, με τα εξωτικότερα υλικά που υπάρχουν (μέχρι να βγει το vibranium τουλάχιστον) ανεξαρτήτως κόστους,επειδή το pr τμήμα τους γ@μάει και δέρνει και μπορεί και τις πουλάει όλες.
οι άλλοι Ιταλοί βγάζουν μηχανάρες (Tuono,RSV) που κάθονται στις εκθέσης παρά το συντριπρτικά υπέρ τους vfm.
Για σεμινάριο είναι οι κόκκινοι.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
ενταξει....
στη μουρη ειναι ασυναγωνιστοι
σαν τον καρερα με τον μαρτινς ενα πραγμα![]()