Με το χιλιάρι το Κ είσαι για Εγνατία από Πέραμο μέχρι Καρβάλη
Με το χιλιάρι το Κ είσαι για Εγνατία από Πέραμο μέχρι Καρβάλη
when life gets complicated... i ride.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Το Rover 620ti ήταν αμάξι όνειρο της δεκαετίας του 90. Πολύ μεγάλη ισχύς για την εποχή του και πολύ καλό ταξίδι σε ανοικτό δρόμο. Γενικά είχε καλά κρατήματα, αλλά σε κλειστά κομμάτια ήθελε χέρια για να χειριστούν σωστά την ισχύ και να μη δουλεύει υποστροφικά. Πλέον τα βλέπω παρατημένα στα βόρεια προάστια, χωρίς πινακίδες να σαπίζουν, αλλά μου θυμίζουν παιδικά όνειρα.
Από εκείνη την εποχή, το αγαπημένο μου αμάξι είναι το Fiat Coupe 20V turbo.
Τα σαξόραλα δεν έχουν καμία σχέση με τα σύγχρονα hatchback των 400 ίππων. Τα τελευταία, πέρα από περισσότερη δύναμη και ροπή, έχουν πολύ καλύτερα κρατήματα, καθώς και ηλεκτρονικά, ενεργή τετραδιεύθυνση και πολλά ακόμα που επιτρέπουν σε μέτριας εμπειρίας οδηγό να τα πάει πιο γρήγορα από έναν πολύ έμπειρο με αμάξι περασμένης εικοσαετίας.
Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 13/10/2020 στις 20:37.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Τι μου θυμίσατε... Είχε ο πατέρας μου το Rover 620ti για 12 χρόνια, όπου και αναγκάστηκε να το δώσει το 2008, γιατί πλέον ήταν ασύμφορο. Ήμουν τυχερός που με εμπιστευόταν και μου το έδινε (προφανώς είχε άγνοια τί μπορεί να κάνει αυτό τ αμάξι). Πραγματικά πολύ δύναμη, χωρίς αντίστοιχο στήσιμο. Μόνο σε καλή άσφαλτο και με καλά ελαστικά μπορούσες να το ανοίξεις, αλλιώς η υποστροφή του ήταν τρομακτική. Επίσης, η πληροφόρηση του τιμονιού και η αίσθηση του κιβωτίου απαράδεκτες για τόσα άλογα.
Μερικοί θα πουν σιγά τα πολλά άλογα.. Μόλις 200. Κι όμως ήταν τέρας ροπής και μόλις 1300 κιλά (αν θυμάμαι καλά).
Αν και αγγλική εταιρία, εγώ θυμάμαι το έλεγα American Muscle
Αν εννοείς τα Rover 620ti, προφανώς.
Αν εννοείς τα super hot hatchback, δεν παίζει. Έχουν φροντίσει μέχρι να δίνουν περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς (όπως έκαναν τα πρώτης γενιάς Audi TT), ώστε να έχεις δυνατότητα υπερστροφικής συμπεριφοράς. Αν μιλήσουμε για τα AMG, έχουν ξεπεράσει εδώ και 6 χρόνια σε fun factor τα BMW M. Τετρακίνηση, που κατ' επιλογήν μπορεί να γίνει αποκλειστικά πίσω κίνηση και γενικά στήσιμο γύρω από την απόλαυση ή τις επιδόσεις (κάνεις κλικ και επιλέγεις άνεση, επιδόσεις ή διασκέδαση). Κάποτε τα Mercedes ήταν αργές μαούνες, μετά με τους μηχανικούς υπερσυμπιεστές έγιναν σβέλτες μαούνες, κατόπιν με τις επεμβάσεις της AMG έγιναν εξωφρενικά γρήγορα, αλλά σχετικά αποστειρωμένα. Τα τελευταία χρόνια όμως έχουν πάρει τα ηνία και στο fun factor. Πολύ γρήγορα, πολύ διασκεδαστικά.
Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 14/10/2020 στις 12:23.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Αυτό και το Volvo 850 το τουρμπίσιο θυμάμαι σαν γρήγορα θηρία της εποχής.
when life gets complicated... i ride.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Απο τη σχετικη μικρη γνωση που εχω νομιζω καποια rover φοραγανε κινητηρα honda.Ο θειος μου ειχε ενα καμπριο οταν ημουν μικρος.
ενα συγχρονο χιλιάρι δεν εχει αντίπαλο σε ευθεια. μην λεμε οτι θέλουμε. αμα λάχει να πετύχεις κατι με 700 άλογα να το συζητήσουμε αλλα ενα s1000rr βλέπει τα 270km σε 12sec. δεν υπάρχουν αυτες οι επιδόσεις σε αυτοκίνητα πειραγμένα στα 400-500 άλογα. κάτι εξωτικές φεράρι και αν.
0-270 δύσκολα θα σταθεί κάτι δίπλα σε 1000άρι. standing,rolling οτιδήποτε.
οι Στροφές είναι πιο εύκολες για το αυτοκίνητο,δεν απαιτεί τόση εξειδικευση από τον οδηγό,αντίθετα ο αναβάτης πρέπει οπωσδήποτε να είναι κάποιου επιπέδου. συν όλα τα ενεργητικά και παθητικά συστήματα ασφαλείας. συν 4 φαρδιά λάστιχα. όπως επίσης και στα φρένα δεν έχουν αντίπαλο.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
δεν έχει αντίπαλο στα προσθιοκίνητα η Ford.ακόμα και στα "ταπεινά" μοντέλα. κάτι μαλακιούλες κάνει τελευταία,βάζει ημι-άκαμπτο άξονα πίσω σε κάποιες εκδόσεις Focus πχ
δεν ξέρω τι κάνει η προσθιοκίνητη σειρά 1 αλλά στο λαιμό μου κάθεται bmw με τέτοιες αναλογίες (αμαξώματος,βάρους)
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου