Ποντάρω ότι θα έχει
αλλαγή στη χαρτογράφηση και στην εξάτμιση για το Euro όπως και νέο φωτιστικό μπροστά
και μετά για το promotion
βελτιωμένο πλαίσιο
βελτιωμένος κινητήρας για μείωση τριβών και κατανάλωσης
μεγαλύτερα διαστήματα service
Δεν τα λες καλά,αν θες βάζεις 5 χιλιάρικα παραπάνω για ΚΤΜ που χρειάζεται και αυτό βελτίωση αναρτησιακά γιατί είναι επίσης φουλ μαλακό για σοβαρή χρήση.
Επι του πρακτέου,με ένα 700άρι επιπλέον βάζεις ποιοτικές αφτερμαρκετ στο ΜΤ και είσαι αρχηγός.Όποιον δεν τον καλύπτει απλά χρειάζεται άλλο μηχανάκι και δεν το ξερει.Δεν τα γράφω σε εσένα,εσύ τα ξέρεις!
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Πολύς κόσμος αγοράζει βάσει χαρακτηριστικών που δε θα αξιοποιήσει ποτέ ή σχεδόν ποτέ. Μοτοσυκλέτες, αμάξια, υπολογιστές, κινητά, κλπ. Μερικές φορές είναι σωστή επιλογή, αν αυτό τον κάνει χαρούμενο. Άλλες πάλι είναι λανθασμένη, αν καταλήγει να υποβαθμίζει τη ζωή του στερούμενος άνεση ή χρήματα που θα μπορούσε να αξιοποιήσει αλλού.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Φίλε μου νεοσσέ,επέτρεψε μου να σε λέω έτσι,καταλαβαίνω τι λες και δεν εννοώ ότι σκέφτεσαι κάτι λάθος(με τα παρακάτω που θα πω),ίσα ίσα σε θεωρώ πολύ καλό συνομιλητή.
Η εμφάνιση,το θεαθήναι, είναι ένας βασικός παράγοντας όλων των επιλογών μας,καταναλωτικών και μη.Από την επιλογή της/του συντρόφου μας,τα ρούχα που φοράμε μέχρι την κούπα που θα πιούμε καφέ.
Τα zontes που αναφέρθηκαν π.χ αν δεν είχαν αυτό το περίεργο σχήμα ,το transformers,θα έχαναν το μισό της δυναμικής τους στον χώρο του μάρκετινγκ.
Συνήθως σε μια κουβέντα μηχανόβιων ας πούμε για ένα νέο μοντέλο,ακούμε σχόλια σαν ''μμμμ τι ωραία φανάρια το speed triple'' ''wow τι ωραίο ψαλίδι/πλάισιο'' ή το ανάποδο.Το ότι θα πει κάποιος ''πως είναι έτσι,σαν ακρίδα,μπλιαξ..'' δεν σημαίνει ότι μιλάει για κακό φανάρι ή ότι δεν κάνει την δουλειά του.
Γιατί λοιπόν οι αναρτήσεις να μην είναι αντικείμενο σχολιασμού με βάση τα γούστα του καθένα,με αυτό που θεωρεί ωραίο.
ΥΓ Εσύ π.χ από όσο σε διαβάζω δεν χρειάζεσαι το 30-40% των δυνατοτήτων του ΜΤ.Το κάνει αυτό λάθος επιλογή για εσένα;Ε όχι,αφου το καβαλάς και κατεβαίνεις με χαμόγελο.
Αυτά και παραμιλάω πολύ οφτοπικ τελευταία ,πρέπει να κόψω το τσίπουρο μετά την δουλειά
when life gets complicated... i ride.
Σε κάποια χαρακτηριστικά του, ειδικά σε θέματα ισχύος και πλαισίου, χρησιμοποιώ ακόμα λιγότερο απ' όσο φαντάζεσαι. Αυτό που μου έχει χρειαστεί σίγουρα είναι τα καλά φρένα και το ABS, όπως και η αξιοπιστία του (μέχρι στιγμής δεν έχει εμφανίσει ούτε ένα πρόβλημα). Επιπλέον, δε μου αρέσει να πιέζω οχήματα, οπότε μου αρέσει η αίσθηση ότι κινούμαι με το ρυθμό που θέλω, χωρίς να χρειάζεται να ζορίζω τον κινητήρα. Είναι άλλωστε και ο βασικός λόγος που γλυκοκοιτάζω το MT-09. Ακόμα και με τη μικρή αξιοποίηση μέρους των δυνατοτήτων του, είναι συνειδητή επιλογή, αφού χαμογελάω σε κάθε χιλιόμετρο που το οδηγώ, ενώ με με κάνει χαρούμενο ακόμα και όταν δεν το οδηγώ και μόνο που το σκέφτομαι. Η ουτοπία μου θα ήταν, αν υπήρχε τρόπος να εξασφαλιστεί ότι δε θα το κλέψουν, ώστε να το παίρνω πιο συχνά και να το αφήνω όπου να 'ναι.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Τι πιθανότητες δίνετε να βγει αρχές του '20; Είναι αυτό που σε πιάνει όταν είναι να πάρεις καινούρια μηχανή και παίζει ταυτόχρονα σε λίγο να βγει το καινούριο μοντέλο και σκέφτεσαι μήπως αξίζει να περιμένεις λιγο. Από την άλλη όμως μ'αυτη την λογική θα περιμένεις συνεχώς. Δε ξέρω, μόνο εμένα με πιάνει αυτή η τρέλα;
Καλημέρα φίλε μου!
Κάνε λίγη υπομονή μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου, τότε θα ξέρουμε περισσότερα.Και όχι, δε σε πιάνει μόνο εσένα αυτή η τρέλα!
Αν ειχαμε μια πληροφορια οτι παει απο το '21 θα ηταν πολυ ευκολα τα πραγματα, αλλα εδω που φτασαμε ας περιμενουμε...
Χμμμμ ιδια συνταγη σασσι,κινητηρας, αναρτησεις μονο τεποζιτο, εμπρος φαναρι και καινουργιο επισης πινακα οργανων. Τωρα το φαναρι δε με ενθουσιαζει και τοσο, το σχεδιο του τεποζιτου τρωγεται κι αυτος ο πινακας οργανων μου θυμιζει μικρου κυβισμου μοτο μπας κλας... Μια χαρα ειμαι και με του 2015 ακομα :P
Και μεγαλύτερο δίσκο φρένων και μεγαλύτερο τιμόνι.
larger discs up front for better stopping, wider bars for improved handling and new tyres for enhanced grip and feel.
Το φαρδύτερο τιμόνι είναι μειονέκτημα για χρήση μέσα στην πόλη. Το στενό τιμόνι είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του τρέχοντος MT-07.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.