Nαι δεν λέω ότι εσύ τα λες λάθος, λέω ότι κάτι δεν πάει καλά με τον φίλο που στα μετέφερε.
Ριξε μια ματιά στο παρακάτω βιντεο, είναι μια κοπέλα που πάει ψάχνοντας σε πιο δύσκολη έκδοση με το ίδιο μπροστινό, μόνη της και κάνει διπλή δουλειά ενώ
κάνει πράγματα που δεν είναι σωστά, πχ ξεβιδώνει με το δυναμόκλειδο, βάζει υπερβολική loctite, δεν είναι επαγγελματίας σίγουρα.
https://youtu.be/QSeq3DeK7NA
τα λάστιχα έχουν τόσο 20 χρόνια τώρα, δεν είναι 600αρι, λίγο φθηνότερα έχουν με τακούνια, τα όργανα δένουν σε ατσάλινο σωληνωτό υποπλαίσιο και οι τιμές που αναφέρεις
είναι τιμές χαμηλές σε σχέση με γιαπωνέζικες μοτό. Έχω αγοράσει για φίλο 1150R που ήθελε κύλινδρο + κεφαλή γιατί το είχαν τρακάρει. Κόστισε 400ε συν αναλώσιμα και εργατικά που δεν μας προβλημάτισαν.
Δεν θέλω να σε κουράσω γιατί είμαι απο αυτούς που τους αρέσουν και η παρέα μου είναι αντίστοιχη με άπειρα παραδείγματα, φαντάσου ότι όλοι τα χρησιμοποιούμε σαν παπιά και απλά ντυνόμαστε καλύτερα όποτε μας έρθει και κάνουμε ταξίδια, μόνοι μας, χωρίς να είμαστε πολύ αυστηροί με την συντήρηση κ.λπ.
Προσωπικά τηρώ κάποιες βασικές αρχές αλλά ο τρόπος που οδηγώ μπόξερ (αναφέρομαι σε όλη την γκάμα τετραβάλβιδων απο το '93 μέχρι το '04) θα έλεγα ότι είναι λίγο παραπάνω από το σκληρός ή πολιτικά ορθός, έτσι όπως διαμορφώνονται οι έννοιες από τους φυσιολογικούς ανθρώπους.
Γράφω και σβήνω για να μην κουράσω αλλά ειλικρινά: θα ήθελα πάρα πολύ να πιστεύουν όλοι τα ίδια με εσένα και να πέσουν στα 500ε αυτές οι μοτοσυκλέτες.
Θα αγόραζα δύο από κάθε στυλ που μου αρέσει, με συμφέρει προσωπικά.
Ο λόγος που για πρώτη φορά αγόρασα κάτι άλλο είναι καθαρά ότι τα έξοδα διαβίωσης μου και τα έσοδα μου δεν μου επιτρέπουν να συγκεντρώσω 4-4.5χιλ
που χρειάζομαι για ένα 1200R πρώτης - δεύτερης γενιάς.
Συνειδητά την στήνω έτσι ώστε να πετύχω αξίες που μου πρόσφεραν τα μπόξερ όσο είναι δυνατό.