NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Το 660 είναι euro 5, έτσι; Το λέω πριν βάλουμε στην συζήτηση και κάνα δίχρονο.
ρε παιδιά, βάλτε τα κάτω, ποιο ΜΤ7 και όσα ανακοινώνουν; με 270 μοίρες ανάφλεξη πάει 11000 rpm; να κάνει τι;
ποια μέταλλα χρειάζονται στο aprilia για να δώσει αυτά που δίνει, γιατί το θεωρείτε πουσαρισμένο εφόσον.. δεν υπήρχε πριν!
Πλαίσιο - ψαλίδι αλουμίνια, τροχοί και τιμονόπλακες, μαζεύονται τα κιλά. Δεν γεννήθηκαν χθες ούτε δοκιμάζουν κάτι που εμφανίζεται πρώτη φορά.
Φτιάξαν ένα μοτερ όπως τα I2 που υπάρχουν και βάλαν τέχνη - μαστοριά να αποδίδει τα μέγιστα, ΝΑ κάτι βαλβιδες, ΝΑ κάτι ψεκασμοί
το 'ντύσαν προσεγμένα και βουαλά.
Γιούρο τέτοια είναι ενδιαφέρον να δούμε πως περνά αλλά προσωπικά θεωρώ ότι είναι ντροπή να ασχοληθούμε σοβαρά με τα παιχνίδια που κάνουν άσχετοι
προσπαθώντας να αποκλείσουν ευρύτερες παραγωγές.
Τα V2 που αναφέρετε έχουν φυσιολογία να αποδίδουν ψηλά;
Τα 749 συγκεκριμένα δεν είναι υποτετράγωνα (δικό μου ) για να αποδίδουν έτσι; με 54mm ψεκασμούς δεν είναι τυχαίο που γαμούν, έχουν αντίστοιχο μέγεθος.
Δεν είναι καλά όμως, είναι επικίνδυνα, να μου τα φέρετε εμένα που βρίζω για τις ελαστικότητες, βρίζω και για τις ακαμψίες
τι σχεση εχει η χωροταξικη διαταξη του κινητηρα με το αν ειναι Ι2 η V2?
επισης δεν ανοιγουμε καμμια κουβεντα για την αξιοπιστια του 749, το μοτερ ηταν εντελως αξιοπιστο και υπαρχουν παρα πολλα με πανω απο 100κ χωρις κανενα απολυτως προβλημα, και χωρις να εχουν ανοιχτει ποτε
Πάντος ένα yamaha TZ250 του 1998 έχει περίπου τα ίδια άλογα και βάρος 104 κιλά στεγνό,. Αν ανατιναχτεί το μοτέρ χρειάζεσαι κυλινδροπιστονα και στροφαλο για να ξανά φτιαχτεί το μοτέρ, καλή τύχη αν ανατιναχτεί το aprilia
Επίσης έχουν βγάλει τα ίδια άλογα 20 χρόνια πριν από 249 κυβικά και v2 μοτερ
Ναι οκ... εδώ βάζουμε ότι ναναι; Και συγκρίνουμε ότι ναναι;;
ΤΖ250;;
Μιλάς για αγωνιστικό 250αρι που κάθε κάποιες ώρες θέλει άνοιγμα... και το συγκρίνεις με πολιτικό δικύλινδρο που πρέπει να τηρεί Euro5?
Ποια V2 250 του 2000 είχαν 87 άλογα τροχο; Το εργοστασιακό RS250 του Harada?
Ανέβασαν και ένα video από την μέτρηση. Για όσους έχουν FB
https://www.facebook.com/gabroracing...2959501478628/
Δεν εκπλήσσομαι στα κιτάπια της η απριλια εχει μακρα παράδοση απο αγωνες. Το μοτερ ως αποδοση φαινεται να ειναι σημείο αναφορας μιας και δεν εχουμε δει κατι αντίστοιχο και αυτο ενδεχόμενως να ωθήσει τους ιαπωνες να αντικαταστησουν τους Ι4 στην κατηγορία SS600 με ανταγωνιστικά Ι2
Δεν νομίζω το Απριλία να θέλει λάδια κάθε 10.000 και βαλβίδες στα 30.000. θα έχει μεγάλες ανάγκες συντήρησης,ίσως και με τις ώρες σε αγωνιστικη χρηση. το tz η όποιο άλλο τις κατηγορίας είναι μεν αγωνιστικό αλλά πουλιωταν κανονικά,ακόμα και τώρα μπορείς να αγοράσεις ένα,δεν νομίζω αυτοί που τρέχουν στην 250racing να τα πήραν από το μουσείο τις honda.
https://www.ultimatespecs.com/motorc...ha-tz-250-2002
Του harada θα είχε κοντά στα 100 τροχό, ίσως και παραπάνω. Το peak στα 250 ήταν κάπου στα 110-115 τροχό για moto gp. Και για τις εκδόσεις που μπορούσε να αγοράσει ο καθένας από 70 μέχρι 85. Και τα πολιτικά από 50 μέχρι 65 η και παραπάνω αν είχες το Κιτ.
ανάλογα το μοντέλο,κατασκευαστή,χρονια
Εχω την εντύπωση πως γράφεις κάτι για τις εντυπώσεις. Το να συγκρίνεις ένα αγωνιστικό 250 (που ουσιαστικά μετά από αγώνα θέλει ελατήρια ) και συντήρηση αγωνιστικού (με ότι αυτό σημαίνει) με ένα πολιτικό 650 δικύλινδρο, είναι αντίστοιχο με το να συγκρίνεις ένα R6 με ένα OW ή ένα "πολιτικό" RS500 και να να κουνάς το δάχτυλο πως δεν έχει προχωρήσει η τεχνολογία.
Ότι ανήκει στον χώρο των αγώνων, καμμια μα απολύτως καμμια σχέση δεν έχει με καθημερινες μοτοσυκλέτες.
Κανένα καθαρό αγωνιστικό δεν έχει σχεση με μηχανάκια που θα κάνεις (μεταξύ άλλων και) την πλάκα σου.
Όσο για τα 250 2Τ και τα 400 των 90s όσο υπέροχα και αν ήταν, απλά δεν μπορούν να σταθούν το 2020 και στις προδιαγραφές του. Αλλιώς θα αγοράζαμε ακομα RG500Γ σε πλαισιαρες και φρενάρες που θα έκαναν τα σημερινά 600 να τρέχουν να κρυφτούν.
Δεν μπορούμε όμως, οπότε η επιλεκτική νοσταλγία του τι έκαναν το τότε τα μηχανάκια ας μείνει στο παρελθόν. Διαφορετικά να θυμηθούμε πόσο άντεχαν τα 2Τ 250 όταν τα σκαλιζες με εξατμίσεις λίγο και reed, αλλά και που δούλευαν τα 400 για να μπορούν να τσουλησουν.