Τρομακτική η κατάληξη και μάλιστα στην αρχή του αγώνα με χαμηλές ταχύτητες... ευτυχώς ο οδηγός είναι σώος. Τρύπησε την μπαριέρα και πέρασε από μέσα.To cockpit έκανε τη δουλειά του.
https://www.youtube.com/watch?v=M0XZXaoElbs
Τρομακτική η κατάληξη και μάλιστα στην αρχή του αγώνα με χαμηλές ταχύτητες... ευτυχώς ο οδηγός είναι σώος. Τρύπησε την μπαριέρα και πέρασε από μέσα.To cockpit έκανε τη δουλειά του.
https://www.youtube.com/watch?v=M0XZXaoElbs
Ναι το έβλεπα και εγώ. Απίστευτο. Ευτυχώς όλα καλά. Ακόμα δεν έχουν ξανά ξεκινήσει.
Απίστευτη πρόσκρουση και τεράστια έκπληξη που αρπαξε φωτια απευθειας, εχει να γινει πολλα χρονια στην f1.
Πάντως μεγαλη αδεξιοτητα του ρομαν
Κι ο Stroll ανάποδα με το που επανεκίνησε ο αγώνας.
Σχολιάζουμε σε μια ομαδική στο messenger με παιδιά που δεν παρακολουθούμε συστηματικά F1 και λέμε ότι μετά απ'όλα όσα έχουν συμβεί απόψε, ξεκινάμε πάλι να ασχολούμαστε
Και αυτός ο Kvyat πια![]()
Και φαντάσου όταν έκατσα να τον δω, έλεγα στον εαυτό μου ποσό βαρετός θα είναι ο αγώνας.
Ωραίος που είναι βραδινός όμως.
Φαίνεται πώς ήταν κατασκευαστικό το πρόβλημα που οδήγησε στη φωτιά
It was the chassis structure around the fuel tank that failed, leaving the fuel tank exposed. The component lying on the floor at the rear of the chassis is the battery pack
https://twitter.com/GaryAndersonF1/s...948486660?s=20
Ο Grosjean είναι γνωστός για τις πολλές συγκρούσεις που έχει δημιουργήσει γενικότερα.
Η σύμπτωση είναι ότι μία ( ίσως η χειρότερη παρ'ολίγο που είχε μέχρι την σημερινη μέρα ) είναι υπεύθυνη και για την εξέλιξη του περίεργου κουβουκλίου που έχουν
τα σημερινά μονοθέσια και του έσωσε την ζωή.
Εδώ το ατύχημα από το Βέλγιο , όπου απογειώνεται καi τροχός της Renault περνάει ξυστά από το κεφάλι του Alonso
https://www.youtube.com/watch?v=b-agfTgUVKw
το μεγαλύτερο θέμα για τον ανταγωνισμό και το θέαμα του σπορ είναι οι μόνο τέσσερις κατασκευαστές κινητήρων mercedes, ferrari, honda, renault. μάλιστα η honda αποχωρεί τέλος του '21.
Τους 4 αυτούς κινητήρες τους μοιράζονται 10 ομάδες σε 20 μονοθέσια
Οι διαφορές είναι μικρες οπότε δεν φέρουν μεγάλες διαφορες
φέτος η mercedes εκανε περίπατο, μακράν καλύτερο αυτοκίνητο απο τα υπολοιπα, επίσης ο χαμιλτον μακράν καλύτερος με το καλύτερο αυτοκίνητο ισοφαρίζει τους τίτλους του σουμαχερ και αν τον αφήσουν του χρόνου θα γίνει ρεκορντμαν
η ferrari απογοήτευση στη έκτη θεση κατασεκυαστών και μονο συματοχικές είναι οι παρουσίες της
το επόμενο μεγάλο όνομα(μετά τον χαμιλτον)δείχνει οτι θα είναι ο μαξ βερσταπεν, ο οποίος απο ότι λένε οδηγικά μάλλον ξεπερνάει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του.
Όμως για να αλλάξουν οι ισορροπίες πρέπει να "τραβηχτεί το χαλί" με τα νέα δεδομένα νέους κινητήρες που έχουν αποφασιστεί να αντικαταστήσουν για το '22-23 αν δε παγώσει (το ελπίζω) θα δοθεί νέα πνοή για περισσότερη ανταγωνιστικότητα
you rise you fall you're down then you rise again
Το πρόβλημα, στο ατύχημα του Γκροζάν, ήταν οι μπαριέρες και η λάθος γωνία τοποθέτησης τους ως προς την αγωνιστική διαδρομή. Ευτυχώς που δεν σφηνόθικε μέσα σε αυτές να μην μπορεί να βγει. Και το H.A.L.O. του έσωσε την ζωή φυσικά.
Γελοία εικόνα ο αριστερός ''κριτής'' που έφτασε πρώτος με τον πυροσβεστήρα και φοβόταν να πλησιάσει την φωτιά φορώντας πλήρη εξοπλισμό για φωτιά......![]()
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Έχω την εντύπωση ότι ήταν 2 οι κριτές που έκλασαν μέντες.
Ο 1ος (που φτάνει και 1ος στο συμβάν ) τα έχει τελείως χαμένα.
Ο 2ος εμφανίζεται λίγο μετά σχεδόν μαζί με το αυτοκίνητο ασφαλείας και στέκεται επίσης αποσβολωμένος ( ελαφρυντικό ότι την ώρα που φτάνει ταυτόχρονα πετάγεται σαν φάντασμα μέσα από τις φλόγες ο οδηγός)
Ουσιαστικά μόνο οι οδηγοί του αυτοκινήτου ασφαλείας προσπάθησαν να σβήσουν την φωτιά.
Λες αυτόν που έφτασε και ψέκαζε την φωτιά από μακριά ; Αυτόν λέω.
Προφανώς επειδή δεν ξέρουν τι να κάνουν σε περίπτωση φωτιάς. Εδώ μαζεύανε τα θραύσματα μετά με τα χέρια. Την τρέλα σας μέσα. Δισεκατομμύρια έχετε, και δεν έχετε σκούπες για τον καθένα ;
Έτσι είναι γιατί ξέρουν τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση φωτιάς. Ο ψιλός ήταν και ο γιατρός της πίστας.
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Εδω ο αλλος διέσχισε την την πιστα καθετα μπροστα απο μια reanult, ειναι λογικό δεν εχει παράδοση σαν χωρα θελουν χρονο για να αποκτήσουν εμπειρία
Ομως για την φωτιά τους αδικεις, οι κριτές θα ακολουθήσουν και θα βοηθήσουν οπου χρειαστει αλλα για ακραίες περιπτωσεις χρειαζεται εκπαιδευμένη ομαδα σε δρασεις διάσωσης. Αυτοι στο safety car πρεπει να ειναι απο την fia