Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 86

Θέμα: Πρόβλημα με cbr 1000rr 2006

  1. #16
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από viper1 Προβολή μηνύματος
    Μπορει να μας γράψεις (αφού ρωτήσεις τον μηχανικό σου ) πως ρυθμίζεται ο αέρας να μάθουμε και οι υπόλοιποι?














    Και αφού τον ρωτήσεις άλλαξε μηχανικό

    Προφανώς εννοεί ότι ο θερμοστάτης δουλεύει σ' αυτο το εύρος.

    Επίσης είχα μείνει με την εντύπωση ότι το 1000ρι του 2006 έχει σασμάν κασέτα και δεν κατεβάζεις/ανοιγεις κινητήρα για να δουλέψεις πάνω του.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Προφανώς εννοεί ότι ο θερμοστάτης δουλεύει σ' αυτο το εύρος.

    Επίσης είχα μείνει με την εντύπωση ότι το 1000ρι του 2006 έχει σασμάν κασέτα και δεν κατεβάζεις/ανοιγεις κινητήρα για να δουλέψεις πάνω του.
    Το κατάλαβα αλλά δεν ρυθμίζεις τον αερα αλλα την θερμοκρασία που ανοίγει το βεντιλατερ
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2019
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Προφανώς εννοεί ότι ο θερμοστάτης δουλεύει σ' αυτο το εύρος.

    Επίσης είχα μείνει με την εντύπωση ότι το 1000ρι του 2006 έχει σασμάν κασέτα και δεν κατεβάζεις/ανοιγεις κινητήρα για να δουλέψεις πάνω του.
    Φίλε ναι από ότι μου είπαν όλα του 2006 του δεύτερου εξαμήνου φόραγαν κασέτα
    Εν το μεταξύ η φουρκέτα είναι κάτι δυχαλακια που είναι πάνω στον μήλο σωστά το βρήκα??

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2019
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από viper1 Προβολή μηνύματος
    Το κατάλαβα αλλά δεν ρυθμίζεις τον αερα αλλα την θερμοκρασία που ανοίγει το βεντιλατερ
    Φίλε ναι αυτό ήθελα να πω...

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2019
    Μηνύματα
    102
    Το πιο πιθανό είναι να πάω και σε άλλο μηχανικό όπως μου πε και παραπάνω ο φίλος....έτσι και αλλιώς τόσους έχω αλλάξει ένας ακόμα τι έγινε...
    Ελπίζω να με φουρκέτα για το σασμάν και για τις θερμοκρασίες κάνας εσθητηρας που μου πε και ένα παιδί πιο πάνω...
    Ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές σας να στε καλά...

  6. #21
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panagos Προβολή μηνύματος
    Φίλε ναι από ότι μου είπαν όλα του 2006 του δεύτερου εξαμήνου φόραγαν κασέτα
    Εν το μεταξύ η φουρκέτα είναι κάτι δυχαλακια που είναι πάνω στον μήλο σωστά το βρήκα??

    Αν είναι έτσι τότε δεν χείαζετσαι να αλλάξεις μοτέρ. Εκτός αν έχουν κουρευτεί όλα τα γρανάζια. Αυτά μόνο ένας εξουσιοδοτημένος μηχανικός μπορεί να στο πει.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.062
    Λάβετε υπόψιν σας, ότι το 2006 CBR1000RR , ΔΕΝ εχει ηλεκτρικό θερμοστάτη, όπως είχαν παλιότερα οι μοτοσυκλέτες.

    Το βεντιλατέρ ενεργοποιείται από την μονάδα κεντρικού ελέγχου του κινητήρα, η οποία διαβάζει θερμοκρασία ψυκτικού και αυτή αποφασίζει με κάποιον αλγόριθμο, πόσο και πότε να δώσει εντολή στο βεντιλατέρ να δουλέψει.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2019
    Μηνύματα
    102
    Εν το μεταξύ μια παρένθεση για τα λάδια που είπα πιο πριν ότι ήταν Τέρμα ρευστά αλλά κατάμαυρα όταν τον ρώτησα γιατί γίναν έτσι τόσο γρήγορα μου πε γιατί το λάδι λέει είναι καλό και ότι έτσι πρέπει να γίνεται γιατι κάνει δουλειά και ξεπλένει τον κινητήρα αν τα έβαζα και είχαν το ίδιο χρώμα όταν τα έβγαζα θα ήταν μάπα το λάδι μου είπε ...ισχύει κάτι τέτοιο ???τα λάδια που μου βάλε ήταν motul 10-40 αλλά την συγκεκριμένη συσκευασία δεν την βρήκα πουθενά στο ίντερνετ όσο και αν έψαξα...όλα αυτά που εύρισκαν ήταν διαφορετικά κουτια

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2019
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Αν είναι έτσι τότε δεν χείαζετσαι να αλλάξεις μοτέρ. Εκτός αν έχουν κουρευτεί όλα τα γρανάζια. Αυτά μόνο ένας εξουσιοδοτημένος μηχανικός μπορεί να στο πει.
    Θα πάω σε κάποιο αντιπρόσωπο της honda να μου πει με ανησυχεί ότι όταν σταματάω μετά από πίεση ανεβαίνει και 2-2 τα νούμερα (98-100-μετα μπορεί 103 και όλα αυτά σε ελάχιστο χρόνο)στα φανάρια να φανταστείτε το σβήνω γιατι εκτοξεύεται συν ότι και εν κίνηση ανεβαίνει επεισης αρκετά γρήγορα...
    Μόνο από κρύο λειτουργεί κανονικα

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Όσον αφορά τα λάδια ναι, θεωρητικά σωστά στα είπε. Μαύρα βγαίνουν.

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    863
    Δηλαδή μετά από κάθε γρήγορη βόλτα επιστρέφοντας στο σπίτι σβήνεις σε κάθε φανάρι που σε πετυχαίνει;;; Πολύ αγχωτικό μου ακούγεται

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2019
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nitse3 Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή μετά από κάθε γρήγορη βόλτα επιστρέφοντας στο σπίτι σβήνεις σε κάθε φανάρι που σε πετυχαίνει;;; Πολύ αγχωτικό μου ακούγεται
    Ναι φίλε ανεβαίνει πολύ γρήγορα θα προσπαθήσω να ανεβάσω βίντεο να δείτε....σκέψου ότι στο σπίτι έχω γκαράζ που την βάζω και 50 μέτρα μέχρι να φτάσω που αναγκαστικά πάω με 40 Χιλ στο διάστημα αυτό ξεπερνάει τους 103 μέχρι να την βάλω μέσα

  13. #28
    Μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2019
    Μηνύματα
    294
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panagos Προβολή μηνύματος
    Ναι φίλε ανεβαίνει πολύ γρήγορα θα προσπαθήσω να ανεβάσω βίντεο να δείτε....σκέψου ότι στο σπίτι έχω γκαράζ που την βάζω και 50 μέτρα μέχρι να φτάσω που αναγκαστικά πάω με 40 Χιλ στο διάστημα αυτό ξεπερνάει τους 103 μέχρι να την βάλω μέσα
    Δεν είχα σκοπό να γράψω και σπάνια γράφω αλλά με αυτά που διαβάζω είπα να σε βοηθήσω σε μερικά πράγματα.
    Καταρχήν όλα που θα σου πω είναι φιλικά.

    1. Επειδή μου φαίνεσαι δεν έχεις ιδέα από μηχανικά τουλάχιστον.
    2. Δε κυκλοφορούμε μηχανή που παρουσιάζει θέμα με τις θερμοκρασίες γιατί θα πάθουμε μεγάλη ζημιά και θα πρεπε να το ξέρεις. Αν έχεις θέμα οικονομικό σταματά να τη κυκλοφορείς μέχρι να μαζέψεις λεφτά γιατί αλλιώς την οικονομία που κάνεις θα τη πληρώσεις ακριβα. Η κατοχή μεγάλης μηχανης έχει και συντήρηση. Δεν είναι μόνο πλύσιμο βενζίνη.
    3. Είναι γνωστό από πολλούς ότι το αντιψυκτικό το ορίτζιναλ της χοντα είναι πολύ καλό. Έχει 8 ευρώ το λίτρο και καλό θα είναι σε πρώτη φάση να το αλλάξεις με αυτό. Είναι έτοιμο αραιωμένο.
    4. Δεν αλλάζουμε κινητήρα επειδη μας το είπε μάστορας.
    5. Πας σε εξουσιοδοτημένο για τέτοια θέματα. Αν είσαι Αθήνα πήγαινε καραγεωργο μεταμόρφωση. Εγγύηση σα δουλειά και ότι σου πει η κάνει.
    6. Τα λάδια όταν τα αλλάζεις εννοείται μετά από χιλιόμετρα θα είναι μαυρα

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2019
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos77 Προβολή μηνύματος
    Δεν είχα σκοπό να γράψω και σπάνια γράφω αλλά με αυτά που διαβάζω είπα να σε βοηθήσω σε μερικά πράγματα.
    Καταρχήν όλα που θα σου πω είναι φιλικά.

    1. Επειδή μου φαίνεσαι δεν έχεις ιδέα από μηχανικά τουλάχιστον.

    * φίλε είμαι παντελώς άσχετος το χω διατυπώσει και πιο πάνω σε άλλο μύνημα
    2. Δε κυκλοφορούμε μηχανή που παρουσιάζει θέμα με τις θερμοκρασίες γιατί θα πάθουμε μεγάλη ζημιά και θα πρεπε να το ξέρεις.

    * φίλε δεν το ήξερα απλά με είχε διαβεβαιώσει ο τωρινός μάστορας ότι δεν θα έχω κανένα θέμα αρκει να μην το αφήνω να ανεβαίνει ψηλά

    Αν έχεις θέμα οικονομικό σταματά να τη κυκλοφορείς μέχρι να μαζέψεις λεφτά γιατί αλλιώς την οικονομία που κάνεις θα τη πληρώσεις ακριβα. Η κατοχή μεγάλης μηχανης έχει και συντήρηση. Δεν είναι μόνο πλύσιμο βενζίνη.

    * φίλε το γνωρίζω αλλά κάποια χρήματα που φύγαν άσκοπα σε μάστορες στην αθήνα που βρισκώμουν τότε αντιμετοπιζα θεμα με τα ηλεκτρικα...το τι μου άλλαζε ο καθένας μέχρι να λυθεί το πρόβλημα μη σας πω καλύτερα θα πέσει πολύ γελιο...μετα έφαγα και κατι παλιοκλισεις μαζι με κάποιες αλλες αναποδιές ολα αυτα μαζι με φέραν πολύ πίσω...

    3. Είναι γνωστό από πολλούς ότι το αντιψυκτικό το ορίτζιναλ της χοντα είναι πολύ καλό. Έχει 8 ευρώ το λίτρο και καλό θα είναι σε πρώτη φάση να το αλλάξεις με αυτό. Είναι έτοιμο αραιωμένο.

    * έχει κάποια συγκεκριμένη ονομασία αυτο ή απλά πάω σε όποια αντιπροσωπία της honda και το παίρνω

    4. Δεν αλλάζουμε κινητήρα επειδη μας το είπε μάστορας.

    * σε αυτο έχεις απόλυτο δίκιο για αυτο απευθινθηκα και εδώ

    5. Πας σε εξουσιοδοτημένο για τέτοια θέματα. Αν είσαι Αθήνα πήγαινε καραγεωργο μεταμόρφωση. Εγγύηση σα δουλειά και ότι σου πει η κάνει.

    * φίλε λογο λοκ νταουν την κοπάνησα από αθήνα με την άρση που θα γίνει θα προσπαθήσω να αναίβω να πάω απο εκεί που μου πες

    6. Τα λάδια όταν τα αλλάζεις εννοείται μετά από χιλιόμετρα θα είναι μαυρα
    * για να το λες μου το πε κιάλο παιδι πιο πάνω κατι θα ξέρετε περισσοτερο!!!!!
    **φυσικά και δεν παρεξυγούμε εννοείτε αυτο και ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις

  15. #30
    Μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2019
    Μηνύματα
    294
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panagos Προβολή μηνύματος
    * για να το λες μου το πε κιάλο παιδι πιο πάνω κατι θα ξέρετε περισσοτερο!!!!!
    **φυσικά και δεν παρεξυγούμε εννοείτε αυτο και ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις
    Το αντιψυκτικό είναι αυτό https://www.hondabikes.gr/eksoplismo...%BA%CE%BF-hond

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Νεος με CBR 600RR 2006
    από Manolo12 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 24/01/2020, 16:45
  2. προβλημα με CBR 600 F4
    από reaperxtk στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 20/08/2014, 14:12
  3. πρόβλημα με Cbr 1000F
    από dg1 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2006, 16:36
  4. Cbr 1000rr 2006
    από ruyjin στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2005, 10:48
  5. Πρόβλημα με cbr 125 αν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει
    από GEORGEL στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2005, 14:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF