Δεν κακό !
Ωπ!ωπ!
done.
Πολύ καλή κίνηση της MG να βάλει τον 850. Δεν ξέρω αν το έκανε για λόγους euro x αλλά αν είναι το ίδιο σύνολο με του v85tt τότε θα του πηγαίνει πολύ.
Δε πολύ συμφωνώ με τα full ψηφιακά όργανα σε ένα classic look μηχανάκι.
Όμορφη, κλασικού σχήματος μοτοσυκλέτα. Μόνη, ας πούμε, προσωπική ένσταση οι "αετοί" στο φανάρι και τα όργανα. Δεν είναι ακριβώς value for money, αλλά η τιμή είναι νομίζω νορμάλ.
Το θέλω....
Το μπλε
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
To μπλέ που θες έχει τα αναλογικά όργανα που είχαν τα προηγούμενα μοντέλα και όχι τα ψηφιακά που δείχνει το απλό.![]()
Καλημέρα, μπορείτε να δείτε εδώ το βίντεο από μια βόλτα με το V7 Stone. Είμαι νέος αναβάτης και νέος στα βίντεο. Ελπίζω να αρέσει. https://www.youtube.com/watch?v=LBRhUyYDSZ8
Από καιρό ζαχάρωνα το V7 Special, ειδικά στο μπλε χρώμα, κι όλο έλεγα ότι θα το κάνω test ride με την πρώτη ευκαιρία. Τελικά χτες εδέησα και έκανα test ride το Stone, το οποίο ήταν διαθέσιμο για δοκιμή και...δυστυχώς απογοητεύτηκα. Έκανα μια μικρή βόλτα 10-15 λεπτών, σε αστικό περιβάλλον και σε μια μεγάλη ευθεία που είχα την ευκαιρία, το άνοιξα ελαφρώς (αλλά πολύ ελαφρώς).
Η πρώτη απογοήτευση ήρθε από το κιβώτιο, είχα ακούσει από αρκετά reviews στην αλλοδαπή πως το κιβώτιο δεν είναι αυτό που λέμε βελούδινο κι ήμουν υποψιασμένος. Στα φανάρια είχα πρόβλημα να βρω την πρώτη, και γενικά η αίσθηση που μου άφησε δεν ήταν η καλύτερη. Η αίσθηση του άξονα με παραξένεψε, στο παρελθόν είχα κάνει test ride το 1200GS, το Moto Guzzi με νεκρά και άνοιγμα του γκαζιού κουνιόταν, στο BMW δεν θυμάμαι να είχα προσέξει τέτοια αίσθηση, ή να ήταν τόσο έντονο το φαινόμενο. Εκεί που με απογοήτευσε πολύ ήταν στην οδική συμπεριφορά, δεν ξέρω, μπορεί να φταίω κι εγώ, μου φάνηκε βαρύ στην αίσθηση, με πολλούς κραδασμούς, ενώ το μπροστινό το ένιωθα πολύ σκληρό και "ανεξάρτητο" από την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, ενώ και τα φρένα τα βρήκα μέτρια έως απλά επαρκή και διεκπεραιωτικά. Περίμενα ότι θα πάθω πλάκα με τη συγκεκριμένη, και τελικά απλά ξενέρωσα...καθαρά προσωπική και υποκειμενικότατη γνώμη, αλλά ενώ οπτικά την βρίσκω ίσως το ομορφότερο και πιο ξεχωριστό της κατηγορίας, οδηγικά δεν με κέρδισε...
Νέα έκδοση V7 Sport
"Το V7 Sport του 2025 έχει δεχθεί νέο ανεστραμμένο πιρούνι, δύο δίσκους μπροστά αντί του ενός που είχε, Riding modes με Sport ρυθμίσεις, Cornering ABS, ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού Ride-by-Wire πολλαπλών χαρτών και Cruise Control.
Ο πιο ισχυρός κινητήρας στην ιστορία του μοντέλου εναρμονίζεται με τα νέα πρότυπα των Euro 5+ προδιαγραφών έχοντας ταυτόχρονα ανεβασμένη ισχύς από τους 65 ίππους στις 6,800σ.α.λ στους 67,3 στις 6,900 στροφές ανά λεπτό. Παράλληλα η ροπή έχει αυξηθεί από τα 7,44kg.m στις 5.000σ.α.λ σε 8,0kg.m στις 4.400σ.α.λ., με το 95% της ροπής να είναι διαθέσιμο στις 3.500 στροφές ανά λεπτό.
Διαθέτει μπροστά δύο δίσκους των 320mm με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της Brembo."
Από motomag.gr και bikeit.gr
![]()
Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..
Overkill τα τετραπίστονα και οι δίσκοι 320mm μπροστά, αν μπορεί να θεωρηθεί κάτι υπερβολή στο θέμα φρένα![]()
Βρέχει διπλά δισκόφρενα παντούΜόνο το καημένο το boneville το 900αρι έμεινε!