Από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας.
Euro 5 πλέον, 300 και 400cc, ψηφιακά όργανα, smartkey και προηγμένη συνδεσιμότητα.
Αναμένονται τεχνικές λεπτομέρειες.
![]()
Από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας.
Euro 5 πλέον, 300 και 400cc, ψηφιακά όργανα, smartkey και προηγμένη συνδεσιμότητα.
Αναμένονται τεχνικές λεπτομέρειες.
![]()
Tο 300άρι HPE θα αποδίδει 25,8hp/8.000rpm και ροπή 26Nm/6.250rpm. Για το 400άρι ΗΡΕ: 35,4hp/7.500rpm και ροπή 37,7 Nm/5.500rpm.
Νέο πλαίσιο, νέο πιρούνι Showa και πίσω αμορτισέρ Showa με ρυθμιζόμενη προφόρτιση 5 θέσεων.
Τροχοί 16'' μπροστά, 14'' πίσω. Το 400άρι έχει διπλή απόληξη εξάτμισης και φοράει φαρδύτερα ελαστικά... 120/70(αντί 110/70) μπροστά και 150/70 (αντί 140/70) πίσω.
Keyless system, LED φώτα, νέα LCD οθόνη 5,5'', σύστημα συνδεσιμότητας Piaggio MIA(standard στο 400άρι).
Το απλό Beverly θα διατίθεται σε τρία χρώματα:Moon White, Oxygen Blue, Cloud Grey.
To Beverly S ξεχωρίζει από τα σπορ ματ γκρίζα φινιρίσματα και θα διατίθεται σε τρία χρώματα:Cometa Silver και Storm Black και Sunset Orange . Η έκδοση S είναι εξοπλισμένη με μια νέα μαύρη σέλα σε δύο υλικά και σκούρες γκρίζες ζάντες.
Περισσότερα εδώ .
Οι τιμές αυτές απο που προκύπτουν;
Τα λινκ που εβαλε τα ειδες;
https://www.car.gr/classifieds/bikes...io-beverly-300
https://www.car.gr/classifieds/bikes...io-beverly-350
![]()
pew pew pew pew pew pew !!!
Λες η ερώτηση να ηταν για τα links ; Οντως ;
Δεν υπαρχει καποιο επισημο site πουθενα στην Ευρώπη (ακομα τουλαχιστον) που να αναφέρει τιμές.
Ισως ειναι ευσεβεις ποθοι του αντιπροσωπου γιατι φαίνονται αρκετα υψηλες , ειδικα στο 400.
Είδομεν , αν και ποτέ δεν ξέρεις , μπορεί και να ισχυσουν τελικά .
Καλύτερο deal φαίνεται να ειναι το 300.
Τελευταία τροποποίηση από panoosss; 03/01/2021 στις 00:32.
Μίλησα μαζί τους την ίδια μέρα και ρώτησα αυτό ακριβώς, αν οι τιμές είναι ενδεικτικές ή επίσημες και η απάντηση ήταν ότι είναι επίσημες παρόλο που σωστά σημειώνεις ότι δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα με κάποιο δελτίο τύπου. Και αυτά που γράφω για τους μήνες των αφίξεων από τον ίδιο άνθρωπο τα έμαθα.
Οι τιμες τους δεν ξεφυγαν και πολυ.
Τουλαχιστον σε Piaggio.
Οταν ηδη η Piaggio ειχε αποφασισει να καταργησει το lineup της Gilera ... εκανε rebadge το τοτε Nexus 300 σε SR Max 300 με τα λογοτυπα της Aprilia.
Η τιμη του Nexus 300 ήταν στα 4800, μετα στα 4400 και προς το τελος 4200 και 4000 σαν SR300. Υπηρχε και στοκ στα 3800 που πηγαινε με επεκταση εγγυησης στα 4000.
Ταβανι λοιπον το 2010-2012 στα 4800 για ενα πιατζιο, ετσι;
Εκει κυμαινονται και τωρα τα best seller τους σε αυτα τα κυβικα... το δε 500άρι Nexus επαιζε στα 7500 νομιζω??
Δεν τα λες και τσιμπημενα.... ποσο μαλλον οταν σχεδον 10 χρονια μετα, η ταση βρισκεται οσο ποτε αλλοτε στα commuting μηχανακια και ποσο μαλλον στα σκουτερ.
Αυτο που ΣΙΓΟΥΡΑ εχει κυριολεκτικα ξεφυγει, ειναι οι τιμες αναλωσιμων.
58€ ο ιμαντας στο δικο μου 300άρι οταν το πηρα κουτα. Για μεγαααλο χρονικο διαστημα, τουλαχιστον τα τελευταια 2 χρονια και μεχρι πριν μερικους μηνες, ειχε φτασει στα 84€ !!!![]()
pew pew pew pew pew pew !!!
Αλλά το 2012 το beverly350 είχε 4.800 ενώ τώρα 6.300 . Εκεί ξέφυγε τιμολογιακα.
Στο 300άρη στα 5.000 με keyless, led , αναβαθμισμένο πλαίσιο, κινητήρα, αναρτήσεις όντως είναι στα πλαίσια Piaggio.