Καλά τώρα, όταν θα πάρει πρωταθλήματα όπως οι rotax θα έχουμε εικόνα.
προφανως υπαρχει ΚΤΜ με κινητηρα Loncin αλλα οχι CFmoto με κινητηρα ΚΤΜ
Δεν ειναι γιαννης ειναι γιαννακης.Η ουσια ειναι οτι ειναι κινητηρας ΚΤΜ κατασκευασμενος στην ΚΙΝΑ.Τωρα τα υπολοιπα ειναι ναχαμε να λεγαμε.Λες και η ρομποτικη εργαλιομηχανη η ο κινεζος εργατης εχει 4 δαχτυλα αντι για 5.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Δεν έχει διαφορά στο γόητρο; Είναι το ίδιο να πω ότι το ΚΤΜ μου, που πλήρωσα 15.000, έχει κινητήρα Loncin και το ίδιο ότι το CF Moto μου, των 8.000, έχει κινητήρα ΚΤΜ;
Η διαφορά είναι ότι αν πάρω KTM με Loncin το σωστό είναι να πληρώσω με τιμές Κίνας κι όχι Αυστρίας όπως τα παλιά KTM
μελλοντικά εικάζω (με βάση την κίνηση αυτή των bmw ktm) να ακολουθησουν άλλοι ευρωπάιοι κατασκευαστές. Φανταζομαι οτι γίνεται για λόγους ανταγωνισμού, ενδέχεται βιοποριστικότητας λόγω καλύτερης κερδοφορίας.Κοστίζει να έχεις κάθετη μονάδα παραγωγής κινητήρων, απο το να το πάρεις έτοιμο.
Οι συγκεκριμένοι δεν έχουν στη γκάμα τους παπιά και σκουτερ να τους τζιράρουν, συνεπώς η βιωσιμόητητα κρίνεται σε κλωστή η επιτυχία απο την εμπορική αποτυχία ενός μοντέλου.
θα πάρεις κτμ για την συνολική κατασκευή, λόγω μπράντ, παράδοσης, καλύτερου στησίματος, επώνυμα περιφερειακά, το μοτερ να σου πω μπορεί να είναι και αβαντάζ που είναι loncin
you rise you fall you're down then you rise again
ε ναι
ντουκατι, τραιουμφ
you rise you fall you're down then you rise again