Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Θα ειχε κανεις την διαθεση να μου εξηγησει χοντρικα την λογικη που ακολουθουμε στην ακτινολογηση των ζαντων?
Εβλεπα ενα βιντεο χθες με πλανα απο το Dakar και μου δημιουργηθηκε η απορια
Η πιο βασικη μου απορια ειναι αν υπαρχει καποιο μηχανημα/οργανο που να σου δειχνει ποσο πρεπει να σφιξεις τις ακτινες γιατι στο βιντεο το εκανε με το αυτι.
Επισης γενικα σε τι χρησιμευει,μπορω να υποθεσω αλλα θα ηθελα να μου πει καποιος που γνωριζει.
Γνωρίζοντας τα χαρακτηριστικά στεφανιού-ακτινών-κέντρου, αποφασίζεις πως θα πλέξεις και με πόση τάση.
Στήνεις τον τροχό ευθυγραμμισμένο στο φορέα του με τις τάσεις όσο πάνε με το χέρι.
Ξεκινάς να δίνεις την επιθυμητή τάση καλιμπράροντας τον τροχό στον κάθετο άξονα, να μην έχει κίνηση.
Παράλληλα έχεις υπόψιν σου τον οριζόντιο άξονα αλλά δεν διορθώνεις εκτός των αντιδιαμετρικών τομέων που έχεις ήδη την επιθυμητή.
Ολοκληρώνεις την επιθυμητή ελέγχοντας τις τάσεις να είναι ίδιες μεταξύ τους και προσθαφερείς το λιγότερο δυνατό για να ευθυγραμμίσεις την κίνηση στον οριζόντιο.
το πόσο ωραία περνάς, δεν λέγεται
Το εργαλείο που λές υπάρχει μετρώντας διαφορές μικρομετρικά. "Καλιμπράρεις" τις μετρήσεις του ανάγοντας τες σε αντίστοιχη δύναμη γιατί οι ακτίνες
σαν ντίζες που είναι έχουν αντίστοιχα δεδομένα. Και τα στεφάνια και τα κέντρα επίσης αλλά δεν κούμπωνε προηγουμένως
Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 14/01/2021 στις 14:22.
Επειδη ειμαι και λιγο χαζος.
Πως αποφασιζεις τα χαρακτηριστικα στεφανιου-κεντρου-ακτινων?
Αφου λοιπον αποφασιζεις ποια ακτινα παει που,αρχιζεις και πλεκεις και σφιγγεις προσεχοντας το στεφανι να ειναι ευθυγραμμισμενο με το κεντρο στο περα δωθε αλλα και να μην εχει κενα στο πανω κατω?
Πως καταλαβαινω οτι η καθε ακτινα εχει πλεον την επιθυμητη ταση?
αποφασίζεις πως και πόσο, τα χαρακτηριστικά τα ψωνίζεις..
πχ: παίρνω στεφάνι για δρόμου που είναι ελαφρύτερο με κατεύθυνση στις φωλιές και όριο (τυχαία) 40Νm.
Διαλέγω συμβατό κέντρο με διπλά φρένα και όριο 55Nm.
Μετά, συμβατές ακτίνες ακριβώς στο μήκος που φτάνουν να πλεχτούν αλλά έχουν αρκετές βόλτες να σφιχθούν.
Θέλω ακαμψία, ενδοτικότητα προς τα εμπρός, σφικτή στα φρένα. Παίρνω χοντρές ατσάλινες ακτίνες για ενδοτικότητα
με όριο 70Nm και πλέκω αντίστοιχα. Βάζω 35Nm σε όλες και δοκιμάζω πως είναι και πόσο αντέχει η ρύθμιση.
το μετράς με αντίστοιχο μικρομετρικό εργαλείο.
μερικά:
τα multistrada 620 πρέπει να πέσουν 1000 ευρό κάτω. τα καλά 2500 και τα σάπια 1500. έως να γίνει αυτό θα κοιτάξω αλλού.
Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!