Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Ωραίο το Busa και ακόμα πιο ωραία η συνέχιση του σχεδίου του με βάση τις παλιοτερες γενιές..
Δεν είναι χαζή η Porsche με την 911 που κάθε μοντέλο είναι εξέλιξη του προηγουμενου..
Να 'χαμε και 20Κ.....
Ότι λέει ο DrBig. Μετά τα 130-140 το βάρος φεύγει από τους καρπούς λόγω της αντίστασης από τον αέρα κ δεν είναι ενοχλητική η στάση ταξιδιού. Σε μικρές ταχύτητες είναι σίγουρα πιο κουραστικό όταν έχεις κλίση προς τα εμπρός.
Όποιος έχει ταξιδέψει με ss, hayabusa κ ψηλό μοτό καταλαβαίνει κ τις διαφορές.
Το να κάθεσαι τσολιάς πάνω στη σέλα δεν σημαίνει πάντα κ ξεκούραστο ταξίδι. Όπως κ το XX έχει ωραία θέση για ταξίδι.
Τώρα ο κάθε αναβάτης έχει άλλες αντοχές κ ταξιδεύει διαφορετικά.
Στην πολυκατοικία που μένω εχω εδώ ένα ομοϊδεάτη με το gen1 από κούτα.
Δεν το αλλάζει με τίποτα κ το περίεργο ειναι ότι το έχει μαμά εντελώς.
100Κ+ χιλιόμετρα πάνω με βλάβες 0.
Ride(s) the wind of change...
θα ακουστεί λίγο περίεργα αλλα δεν ταξιδευεις με κάτω απο 150 πανω σε τέτοια μηχανη. ειναι βαρετο και κουραστικο. γενικως οι καλες του ταχυτητες ειναι 160-240 και εκει δεν κουράζει καθόλου. στα 120 ειναι οριακα ανεκτο αλλα γιατι να πηγαινεις με 120? εκτός βεβαιως αν δεν εισαι σε εθνικη αλλα σε περιφεριακο ή κατι τέτοιο.
Ride(s) the wind of change...
Παίρνω πίσω ότι είπα παραπάνω...
Τώρα είδα και το βίντεο του MCN με λεπτομέρειες... Είναι μουν@ρ@!!!
Ένα λευκό-μπλε και για μένα παρακαλώ!!!
Βγηκε το νεο μπου@σα.
Πτνς στα κρεβατια σας .
Το φτιαξανε ετσι οπως επρεπε .
Θα πουλησει τρελα ....θα πεσουν και τα gen2 .
Ολα καλα δηλ.