
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
doctoras
το maverick πως ονομάζεται έξω ξέρουμε? διότι έψαξα και δε βρήκα κάτι στο εξωτερικό.
το θέμα στα daytona που πρέπει να εξεταστεί είναι αν σταματήσει η αντιπροσώπευση σε συγκεκριμένο μοντέλο αν δύναται η δυνατότητα να επικοινωνήσεις με αντιπρόσωπο στο εξωτερικό για ανταλλακτικά ή τεχνική υποστήριξη.
Είναι άλλο να αγοράσεις κάτι για την πλάκα σου (και yolo) βαριά εώς τα 3k και να αποσυρθεί το μοντέλο, και άλλο στα 6k είναι που είναι ένα αξιοσέβαστο νούμερο για να το παίξεις κορόνα γράμματα
Τα Zontes βγαίνουν απο την εξίσωση γιατί είναι ανεξάρτητο brand(δεν ειναι daytona) και όπως φαίνεται καλύπτεται απο διεθνή δίκτυο
Επίσης κάτι που αναφέρθηκε, στο trk 502 το 50ρι όχι επώνυμο πιρούνι και αμορτισέρ όσο και αν ακούγονται εντυπωσιακά για αυτο που έχουν να διαχειριστούν, τόσο λειτουργικά όσο και αποδοτικά δεν διαφέρουν καθόλου απο απλά συμβατικά περιφερειακά που προτιμούν οι ιάπωνες, ενώ μειονεκτούν στο επιπλέον αναρτώμενο βάρος
το 390 είναι καλό πακέτο και μάλιστα με μπόλικα ηλεκτρονικά, αλλά το μοτερ είναι ktm σε λειτουργία και παραγόμενο θόρυβο
το versys 300 είναι λίγο κλαιν εμφανισιακά και με πιρούνι που (εμφανισιακά) σε αποτρέπει για αντβε, όμως συνολικά είναι ομογενές τα πάει πολύ καλά σε χώμα και το μοτερ του αν και αισίως 40ετών με ότι συνεπάγεται για την αξιοπιστία του αλλά και την αποδοση που ακόμη και σήμερα στροφάρει δυνατά
απο τα υπόλοιπα κινέζικα brands δεν ξέρω για το δίκτυο της voge μιας και είναι η πιο νεοεισερχόμενη, αλλά οι cfmoto & benelli είναι πιο μπροστά και πιο έτοιμες για υποστήριξη (διεθνώς πάντα)