Κατά απαίτηση του ... κοινού (λέγε με Hornet) , ζητήθηκε ένα κειμενάκι με τα μικρά VFR των 400 κυβικών. Ιδού το λοιπόν...
Κατά απαίτηση του ... κοινού (λέγε με Hornet) , ζητήθηκε ένα κειμενάκι με τα μικρά VFR των 400 κυβικών. Ιδού το λοιπόν...
1-VFR400 NC21 (1986)
Παρουσιάστηκε το 1986 λίγο μετά από τον γενάρχη των VFR, το 750. Το μοντέλο διέθετε εντελώς ανάλογη σχεδίαση με το 750 και επίσης ανάλογα τεχνικά χαρακτηριστικά.
'Ετσι όλα τα χαρακτηριστικά εξέλιξης που διέθετε το VFR750 σε σχέση με την VF εποχή, όπως το αλουμινένιο πλαίσιο με τον κινητήρα δομικό στοιχείο ακαμψίας, την κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια και το γενικότερο στήσιμο και σουλούπι, πέρασαν και στο ''μικρό'' 400.
ΤΕΧΝΙΚΑ:
V40 90 μοιρες, υδρόψυκτος με κομβια ανά 180 μοιρες, cam gear train με 2 γρανάζια. Διάμετρος*Διαδρομή 55*42.
3 υπο-εκδόσεις.
VFR400R με πλήρες FAIRING (αυτό στην φωτό)
VFR400Ζ με FAIRING κοιλιάς και διπλά φώτα αλά Speed Triple.
VFR400K τελείως γυμνό, μονό στρόγγυλο φανάρι, ψηλά clipons χωρίς ψυγείο λαδιού, χαμηλά μαρσπιέ.
Μπροστά 100/90-16, πισω 130/70-18
Ρύθμιση βαλβίδων με βίδα-κόντρα παξιμάδι, εξαγωγή 4 σε 1, στα δεξιά.
Πλαίσιο αλουμινένιο χρησιμοποιεί ακαμψία κινητήρα.
Πηρούνι 37mm με υποβοήθηση αέρα, πίσω κλασσικό δίμπρατσο ψαλίδι και αμορτισέρ με μοχλικό και υδραλυλική τηλεπροφόρτιση.
![]()
2 - VFR400 NC24 (1987-1988)
Μόλις ένα χρόνο μετά, το μοντέλο βελτιώνεται. Ουσιαστικά οι άνθρωποι της Honda , δεν έκαναν σχεδόν τίποτα παραπάνω από το να πάρουν ένα NC21 να ξηλώσουν το πίσω μέρος και να το αλλάξουν με το μονόμπρατσο ψαλίδι-πατέντα της Elf, κάνοντας το VFR400nc24 το πρώτο μοντέλο ευρείας παραγωγής με μονόμπρατσο ψαλίδι στην ιστορία.
Από προσωπική πείρα, ο γράφων γνωρίζει ότι το nc21 μετατρέπεται πολύ εύκολα και χωρίς καμία μετατροπή ή πατέντα σε nc24 , απλά βγάζοντας το δίμπρατσο και βιδώνοντας το μονόμπρατσο. Αποστάτες, μοχλικό, αμορτισέρ, άξονες, αποστάσεις, μήκη, διαστάσεις κ.ο.κ. είναι απολύτως τα ίδια.
ΤΕΧΝΙΚΑ:
Όλα ίδια με το NC21 εκτος από:
Μονόμπρατσο πίσω, με τετραμπούλωνο τροχό και ελαφρά διαφορετικό υποπλαίσιο που κρατάει το τελικό πιο ψηλά. (στο nc21 το τελικό κρατιόταν από το μαρσπιέ συνεπιβάτη, στο NC24 υπάρχει ένα επιπλέον μπράτσο στο υποπλαίσιο που κρατάει απευθείας το τελικό)
Τροχοι στις ίδιες διαστάσεις αλλά πολύμπρατσοι.
Σέλλα δίπατη.
![]()
3 - VFR400 NC30 (1989 - 1992)
Όλα αλλάζουν! Από την σπορ-τουριστική κατασκευή των nc21-nc24 και την μεταξύ τους συγγένεια, δεν μένει σχεδόν τίποτα κοινό στην βασική δομή του supersport VFR400nc30, το οποίο βγαίνει στην Ιαπωνική αγορά σαν εικόνα και καθομοίωση του μεγάλου αδερφού VFR750R-RC30.
TΕΧΝΙΚΑ:
Κινητήρας αποκτάει κομβία ανά 360 μοίρες, άλλες κεφαλές με ρύθμιση βαλβίδων με καπελώτα πάνω από τις θήκες. Ελαφρά διαφορετικά κάρτερ με άλλες διαδρομές λαδιού. Μονόδρομος συμπλέκτης, άλλο κιβώτιο με άλλες σχέσεις και άλλο πρωτεύοντα άξονα, άλλο εξωτερικό μηχανισμό.
Εντελώς άλλο πλαίσιο, κινητήρας και πάλι δομικό στοιχείο του. Ακαμψία πλαισίου 7% λιγότερη από RC30.
Εμπρός 120/60-17, πίσω 150/60-18 σε μονόμπρατσο τροχό με μονό μπουλώνι. Διαφορετικό μονόμπρατσο ψαλίδι, ''κλειστό'' γύρω από το αμορτισέρ (στο nc24 ήταν ανοικτό)
4 πίστονες μπροστά με ανισομεγέθη έμβολα και δίσκοι 297 mm, τρόμπα με ξεχωριστό δοχείο.
Πηρούνι 41mm χωρίς ρυθμίσεις το '89 και με cartridge προφόρτιση-απόσβεση επαναφοράς το '90+
Σύστημα εξαγωγής 4 σε 2 σε 1, με το τελικό στα αριστερά.
Μεταξόνιο στα 1345mm μικρότερα ακόμα και από τα δίχρονα 250.
![]()
4 - RVF400 NC35 (1994 - 1996)
Το όνομα αλλάζει και το γράμμα ''R'' περνάει μπροστά, όπως ακριβώς και στην περίπτωση του καθ εικόνα και ομοίωση μεγάλου αδερφού RVF750-RC45. Παραμένει εν τούτοις ένα VFR400.
ΤΕΧΝΙΚΑ:
USD 41mm της Showa μπροστά, 17'' πίσω τροχός και διαφορετικό μήκος στο σχετικό στέλεχος του μοχλικού.
Κινητήρας σχεδόν ίδιος με 1 μοίρα αγριότερο χρονισμό εκκεντροφόρων εισαγωγής και ανάφλεξη με 1 μόνο πηνίο pick up.
Πλαστικά υψηλής τεχνολογίας φώτα.
Carbs ελαφρώς μικρότερα από των προηγούμενων με ημιεπίπεδα slides όμως και πιο καλή απόδοση.
Ελαφρώς διαφορετικό πλαίσιο, πιο άκαμπτο μπροστά αλλά πιο εύκαμπτο πίσω, και ελαφρώς διαφορετικό μονόμπρατσο-άξονας.
Μεταξόνιο 1335mm.
Ψεύτικο ram air.
Και πολλές άλλες αισθητικές ή δευτερεύσουσες αλλαγές.
Mια ιδέα για το πως θα μπορούσε να δείχνει ένα νέο RVF με τα σημερινά δεδομένα μας δείχνει η εταιρία TYGA PERFORMACE που κατασκευάζει αυτό το φανταστικό rc211v kit για το υπάρχον RVF.
Δεν χρειάζεται και πολυ φαντασία να καταλάβουμε τι θα μπορούσε να αποδίσει ένα σύνχρονο RVF450 για παράδειγμα με την σημερινή τεχνολογία κατασκευής πιστονιών και εσωτερικών αντιτριβικών υλικών του κινητήρα.
Και μόνο από την αύξηση των στροφών με την χρήση των σημερινών skirtless πιστονιών και υλικών των δακτυλιδιών (ελατηρίων) και μετάλλων των χιτονίων, υλικά δλδ που χρησιμοποιούν τα σημερινά CBR , η αύξηση σε ευστροφία και ιπποδύναμη θα μετέτρεπε σε φονέα γιγάντων εντός πίστας τις πανέμορφες αυτές μοτοσυκλέτες. Κρίμα στην Honda και μόνο κρίμα...
![]()
Από αμερικανικό φορουμ αφιερωμένο σε HAWKGT/BROS
Κάνα τέτοιο που θα βρούμε ??? Εδώ και ολο το λινκ με τις φωτό
![]()
Modenas Kriss 125
ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΒΡΩ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΓΙΑ ΤΟ NC24 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΑρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
2 - VFR400 NC24 (1987-1988)
Μόλις ένα χρόνο μετά, το μοντέλο βελτιώνεται. Ουσιαστικά οι άνθρωποι της Honda , δεν έκαναν σχεδόν τίποτα παραπάνω από το να πάρουν ένα NC21 να ξηλώσουν το πίσω μέρος και να το αλλάξουν με το μονόμπρατσο ψαλίδι-πατέντα της Elf, κάνοντας το VFR400nc24 το πρώτο μοντέλο ευρείας παραγωγής με μονόμπρατσο ψαλίδι στην ιστορία.
Από προσωπική πείρα, ο γράφων γνωρίζει ότι το nc21 μετατρέπεται πολύ εύκολα και χωρίς καμία μετατροπή ή πατέντα σε nc24 , απλά βγάζοντας το δίμπρατσο και βιδώνοντας το μονόμπρατσο. Αποστάτες, μοχλικό, αμορτισέρ, άξονες, αποστάσεις, μήκη, διαστάσεις κ.ο.κ. είναι απολύτως τα ίδια.
Τα τεχνικά λένε:
ΙΔΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ NC21 ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΟΝΟΜΠΡΑΤΣΟ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ , ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΕΛΙΚΟ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ.
4 ΜΠΟΥΛΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥ. ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΣΑΝ ΣΧΕΔΙΟ ΑΦΟΥ ΑΠΟ 3ΜΠΡΑΤΣΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥΜΠΡΑΤΣΟΙ ΜΕ ΙΔΙΕΣ ΟΜΩΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.
Η ΣΕΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΠΑΤΗ ,ΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΟΜΑΤΗ ΑΝΑΒΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΙΔΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.
Αν ξερω καλα η ELF συνεργαζοταν με την HONDA κι ετσι χρησιμοποιησε κι η HONDA το μονομπρατσο.
YΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΙΔΩΝ ΟΔΗΓΟΙ
ΟΔΗΓΟΙ ΜΕ ΑΡ@@ΔΙΑ ΚΑΙ
ΑΡ@@ΔΙΑ ΟΔΗΓΟΙ
υπαρχει περιπτωση να βρω καπου ρεζερβουαρ ευχαριστω λευτερηςΑρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
2 - VFR400 NC24 (1987-1988)
Μόλις ένα χρόνο μετά, το μοντέλο βελτιώνεται. Ουσιαστικά οι άνθρωποι της Honda , δεν έκαναν σχεδόν τίποτα παραπάνω από το να πάρουν ένα NC21 να ξηλώσουν το πίσω μέρος και να το αλλάξουν με το μονόμπρατσο ψαλίδι-πατέντα της Elf, κάνοντας το VFR400nc24 το πρώτο μοντέλο ευρείας παραγωγής με μονόμπρατσο ψαλίδι στην ιστορία.
Από προσωπική πείρα, ο γράφων γνωρίζει ότι το nc21 μετατρέπεται πολύ εύκολα και χωρίς καμία μετατροπή ή πατέντα σε nc24 , απλά βγάζοντας το δίμπρατσο και βιδώνοντας το μονόμπρατσο. Αποστάτες, μοχλικό, αμορτισέρ, άξονες, αποστάσεις, μήκη, διαστάσεις κ.ο.κ. είναι απολύτως τα ίδια.
Τα τεχνικά λένε:
ΙΔΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ NC21 ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΟΝΟΜΠΡΑΤΣΟ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ , ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΕΛΙΚΟ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ.
4 ΜΠΟΥΛΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥ. ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΣΑΝ ΣΧΕΔΙΟ ΑΦΟΥ ΑΠΟ 3ΜΠΡΑΤΣΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥΜΠΡΑΤΣΟΙ ΜΕ ΙΔΙΕΣ ΟΜΩΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.
Η ΣΕΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΠΑΤΗ ,ΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΟΜΑΤΗ ΑΝΑΒΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΙΔΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.