Σελίδα 10 από 17 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 241

Θέμα: CB 500X vs NC 750X (χωρίς DCT)

  1. #136
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    - Τελικά Γιάνγκο το ενσύ χαλάει;
    - Όχι, Βίρνα, δε χαλάει.
    - Εννοείς ότι δε χαλάει ποτέ, Γιάνγκο;
    - Ναι, Βίρνα, ποτέ.
    - Δηλαδή, Γιάνγκο, εννοείς ότι το χώντα το ενσύ δεν χαλάει ποτέ;
    - Σωστά, Βίρνα, δε χαλάει ποτέ το χώντα το ενσύ. Θα το καβαλάμε εγώ κι εσύ.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  2. #137
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    941
    Αποδεδειγμένα το συμβατικό NC βγάζει παρά πολλά χιλιόμετρα (300χιλ. όπως ο φίλος παραπάνω) με πολύ χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
    Αυτό ενδιαφέρει πολύ κόσμο που κάνει πολλά χιλιόμετρα και κρατάει τις μότο για χρόνια.
    8-10 χιλιάδες € είναι πολλά λεφτά και πολλοί βάζουν προτεραιότητα τη αντοχή σε βάθος χρόνου,ενώ σε δεύτερη μοίρα περνάει το βάρος,ο μόνος δίσκος μπροστά,η μέτρια θέση συνεπιβάτη (παρά το καλό μεταξόνιο),η μέτρια ισχύς αλλά με πολλή ροπή και στις δυο εκδόσεις.
    Όμως θα μου επιτρέψετε να έχω τις αμφιβολίες μου αν το αυτόματο βγάζει για πλάκα τα χιλιόμετρα που έβγαλε το συμβατικό του φίλου .

  3. #138
    Μοτοβόλτα mode ON Το avatar του/της SAVVAS62
    Εγγραφή
    29/05/2011
    Μηνύματα
    120
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Το DCT χρησιμοποιεί το λάδι του κινητήρα όπως στα συμβατικά κιβώτια ή έχει το δικό του λάδι?

    Αν κρίνω από τα αντίστοιχα αυτόματα των αυτοκινήτων, αν δεν μένει για ώρα μέσα η πρώτη σχέση σε στάση και να πατινάρει πιθανόν να μη χρειαστεί δισκάκια ποτέ
    Το λάδι κινητήρα χρησιμοποιεί. Έχει ένα επιπλέον φίλτρο όμως αποκλειστικά για το κιβώτιο επιπλέον του φίλτρου λαδιού του κινητήρα.
    Τώρα αν χρειαστεί ή όχι θα δείξει. Μέχρι τώρα όπως ανεφέρθη παραπάνω προσωπικά δεν έχω δει κανένα να αλλάζει ούτε εδώ ούτε σε άλλο μέρος του κόσμου και γιαυτό και δεν γνωρίζουμε να απαντήσουμε κάτι επ' αυτού.

    Και θα επαναλάβω ότι αν δει κάτι σχετικό οποιοσδήποτε κάπου θα χαρώ να ενημερωθώ και εγώ και οι λοιποί κάτοχοι.

  4. #139
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    941
    Μερικές πρόχειρες διαπιστώσεις από πλευράς μου:
    *Το συμβατικό και το αυτόματο κιβωτια διαχειριζονται την ίδια ροπή από το κινητηρα
    (Αποδίδουν το ίδιο με βαρύτερο το κινητηρα του αυτόματου λόγω περισσότερων εξαρτημάτων)

    *Χωροταξικά είναι ίδιοι,δεν εξέχει τίποτα στο αυτόματο.

    *Το αυτόματο έχει δύο μικρότερους συμπλέκτες από το έναν του συμβατικού που όμως καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο εγκάρσια, μοιραία και τα γρανάζια θα είναι λεπτότερα για να χωράνε.
    *Ο κάθε (μικρότερος από του συμβατικού
    ) συμπλέκτης διαχειρίζεται και μεταδίδει τη ροπή του μόνος του ,δεν είναι και οι δύο συμπλέκτες σε εμπλοκή μαζί δηλαδη
    *Η πρωτεύουσα μετάδοση έχει μικρότερο υποπολαπλασιασμο στροφών στο αυτόματο,δηλ. τα γρανάζια και οι δύο μικρότεροι συμπλέκτες γυρίζουν με περισσότερες στροφές για να φορτίζονται λιγότερο αφού έχουν να διαχειριστουν μεγαλύτερο φορτίο για το μέγεθός τους...
    Αναμένω τις απόψεις σας για τις διαπιστώσεις μου...

  5. #140
    Μοτοβόλτα mode ON Το avatar του/της SAVVAS62
    Εγγραφή
    29/05/2011
    Μηνύματα
    120
    Μπορείς να δεις τεχνικές λεπτομέρειες σε ένα σωρό βίντεο που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και να εμβαθύνεις όσο θέλεις.
    Έχει και η Χόντα ειδικό θέμα περί DCT όπου εξηγεί τι και πως.
    Έχω την εντύπωση πως έχουν μπει στις προηγούμενες σελίδες όλα ή στο θέμα του manual με τις 300.000 χλμ.

    Επίσης έχει γραφεί τι γίνεται με το μονό δισκόφρενο αν είναι επαρκές ή όχι και το σύνολο των φρένων, η σέλα είναι σχετική - υποκειμενική οπότε τι σχόλιο να κανει κάποιος εκτός από το ότι προσωπικά δεν έχω κανένα θέμα σε συνεχή πορεία μέχρι και 3,5 ώρες και τέλος αναφέρθηκαν παραδείγματα με χλμ και του DCT.

    Επιπλέον και μια φωτό από DCT AT που δεν έχει μπει.
    Εδώ : https://lh3.googleusercontent.com/pw...-no?authuser=0

    Προσωπικά δυστυχώς άλλο δεν μπορώ να βοηθήσω μιας και δεν τόχω δει και ζωντανά.
    Αν όμως έχεις αμφιβολίες γιατί να το διακινδυνεύσεις ? Κατ' εμέ το απορρίπτεις και προχωράς αλλού.

  6. #141
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.992
    Ο μόνος λόγος που θα απέρριπτα το DCT θα ήταν η λίγο περίεργη αίσθηση και οι θόρυβοι της 1ης γενιάς. Οδήγησα X-ADV 2019 και Africa Twin 2020 με DCT, απλά υπέροχα.
    Αν όμως τα 1000€ ήταν ανασταλτικός παράγοντας θα συμβιβαζόμουν εύκολα με τη manual έκδοση. Μόνο αν έμπαινα περισσότερο χώμα θα "σκεφτόμουν" το CB500X, για άσφαλτο δαγκωτό το NC750X.

  7. #142
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    941
    Καλημέρα.
    Ευτυχώς ή δυστυχώς το βίντεο που εξηγεί τη λειτουργία του DCT το αναφέρει ξεκάθαρα:όταν ο ένας συμπλέκτης μεταδίδει τη κίνηση (τη ροπή)ο
    άλλος είναι αδρανής...
    Το σελακι του συνεπιβάτη (αν βάζεις) το φτιαχνεις,το βάρος παλεύεται (μεγάλη μηχανή είναι)και με το μόνο δισκοφρενο είσαι επιφυλακτικός όταν είσαι φορτωμένος σε υψηλές ταχύτητες.
    Ατυχώς με το DCT έχεις ένα μικρότερο συμπλέκτη να διαχειριστεί την ίδια ροπή με το συμβατικό NC που έχει μεγαλύτερο συμπλέκτη,και αυτό είναι ο αγνωστος Χ στην εξίσωση NC750 DCT και αντοχή σε βάθος χρόνου...

  8. #143
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Την πολυψυριζεις την μαιμου,η χοντα ξερει καλυτερα,γιατι την εχει ψυρισει πριν απο σενα.ΠΡΟΧΩΡΑ.Οποιος δεν θελει να ζημωσει δεκα μερες κοσκινιζει.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  9. #144
    VR 46 Το avatar του/της Akalestos
    Εγγραφή
    23/01/2018
    Μηνύματα
    453
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tallyban Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα.
    Ευτυχώς ή δυστυχώς το βίντεο που εξηγεί τη λειτουργία του DCT το αναφέρει ξεκάθαρα:όταν ο ένας συμπλέκτης μεταδίδει τη κίνηση (τη ροπή)ο
    άλλος είναι αδρανής...
    Το σελακι του συνεπιβάτη (αν βάζεις) το φτιαχνεις,το βάρος παλεύεται (μεγάλη μηχανή είναι)και με το μόνο δισκοφρενο είσαι επιφυλακτικός όταν είσαι φορτωμένος σε υψηλές ταχύτητες.
    Ατυχώς με το DCT έχεις ένα μικρότερο συμπλέκτη να διαχειριστεί την ίδια ροπή με το συμβατικό NC που έχει μεγαλύτερο συμπλέκτη,και αυτό είναι ο αγνωστος Χ στην εξίσωση NC750 DCT και αντοχή σε βάθος χρόνου...
    Ρε φιλος ελεος,εχεις γραψει 1.000.000 σελιδες για να πεισεις τον εαυτο σου οτι το DCT ισως και να μην αντεξει σε 30 χρονια απο τωρα λειτουργιας. Ελεος δλδ δε το γουσταρεις,μη το επιλεξεις αν προκειται να αγορασεις μηχανη. Το να καθεσαι να γραφεις 1.000.000 σελιδες και εκτος θεματος κιολας,ποσα εκατοστα ειναι το καπακι του συμπλεκτη,ποσο ειναι το ενα,ποσο ειναι το αλλο,δεν εχει νοημα.

  10. #145
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    941
    Καλημέρα,που μπορούμε να μεταφέρουμε το θέμα για το αν αντέχει το σύστημα μετάδοσης του DCT σε σχέση με το συμβατικό σε βάθος χρόνου;

  11. #146
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.200
    Πουθενά,προς το παρόν,γιατί απλούστατα δεν υπάρχουν τεκμηριωμένες απόψεις για το εν λόγω συγκριτικό.
    Αφενός το DCT είναι καινούργιο στην αγορά και αφετέρου δεν υπάρχει μέλος του moto.gr που να είναι κάτοχός του,αν υπήρχε θα είχε ήδη γράψει ανάμεσα στα δεκάδες ποστ του παρόντος.

  12. #147
    Μοτοβόλτα mode ON Το avatar του/της SAVVAS62
    Εγγραφή
    29/05/2011
    Μηνύματα
    120
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Πουθενά,προς το παρόν,γιατί απλούστατα δεν υπάρχουν τεκμηριωμένες απόψεις για το εν λόγω συγκριτικό.
    Αφενός το DCT είναι καινούργιο στην αγορά και αφετέρου δεν υπάρχει μέλος του moto.gr που να είναι κάτοχός του,αν υπήρχε θα είχε ήδη γράψει ανάμεσα στα δεκάδες ποστ του παρόντος.
    Καλημέρα σειρούλα. Ο Σάββας είμαι και βοήθησα-με τον σύντροχο όσο μπορούσαμε και εδώ και στο θέμα του Βασίλη.
    Εξακολουθεί να έχει τους ενδοιασμούς του και καλά ίσως να κάνει αλλά περαιτέρω δεν μπορούμε να βοηθήσουμε μιας και δεν τόχουμε λύσει κιόλας βίδες να το δούμε.
    Την αγάπη μου.

    Υ.Γ. Όταν σκορπίσει, αν σκορπίσει θα ενημερώσω. Καλή συνέχεια.

  13. #148
    VR 46 Το avatar του/της Akalestos
    Εγγραφή
    23/01/2018
    Μηνύματα
    453
    Προφανως και οι ενδυασμοι του καθενος μας μπορουν να λυθουν και με ευκολο τροπο.Κανεις μια ερευνα σε δυο,τρια,πεντε,δεκα - οσα θελει ο καθενας - συνεργεια και μιλας με τα μαστορια η' και μεσα στην αντιπροσωπεια και ισως κ μια ερευνα σε μαγαζια μεταχειρισμενων ανταλλακτικων και κατευθειαν μαθαινεις που "ποναει" το καθε μηχανακι.

    Δεν ειναι το DCT καινουριο στην αγορα εχει μια δεκαετια τωρα απλα - πως να το κανουμε τωρα - ΔΕΝ εχει εμφανισει καποιο θεμα.Δε καταλαβαινω γιατι πρεπει να εμφανισει η' να μην αντεξει. Και στη τελικη οταν εγω θα εχω μια μηχανη με DCT 10-15 χρονια (πραγμα καπως δυσκολο εως πολυ) ε αν παθει κατι το σασμαν μετα απο τοσα χρονια ε τι να πω χαλαλι της κ παλι.

    Σορρυ για το σπαμ. Και για να επανελθω στον θεματοθετη φιλο που θελει να το αγορασει θα πω οτι ειδα το καινουριο και μου αρεσει εξισου δεν το λες ασχημο. Ναι φαινεται πιο χαμηλο αισθητα κυριως στο πισω μερος αλλα ειναι ωραιο εργαλειο το NC παναθεμα το! Νομιζω πως το χαμηλωσαν αφου το μηχανακι ειναι εντελως δρομισιο και για να κερδισουν ισως κ λιγο πιο κοντους αναβατες και ιαως και να το "δεσουν" σαν κρατηματα?? Αυτο το τελευταιο δε το πολυπιστευω... Αλλωστε το μηχανακι αυτο δεν εινα για κυνηγητο κτλ.
    Τελευταία τροποποίηση από Akalestos; 22/03/2021 στις 09:41.

  14. #149
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.200
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Akalestos Προβολή μηνύματος
    Π

    Δεν ειναι το DCT καινουριο στην αγορα εχει μια δεκαετια τωρα απλα - πως να το κανουμε τωρα - ΔΕΝ εχει εμφανισει καποιο θεμα.
    Αναφερόμουν στην εφαρμογή του πάνω στο NC κυρίως.

  15. #150
    VR 46 Το avatar του/της Akalestos
    Εγγραφή
    23/01/2018
    Μηνύματα
    453
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Αναφερόμουν στην εφαρμογή του πάνω στο NC κυρίως.
    Ναι ενταξει,κι εκει ομως εχει απο το 2012 αν δε κανω λαθος κλεινει δεκαετια πια,χωρις να εχει ακουστει κατι σοβαρο.

Σελίδα 10 από 17 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Honda nc750x χωρις DCT vs Kawasaki ER-5
    από panavour στο forum Honda
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2021, 17:17
  2. BENELLI TRK 502X VS HONDA CB 500X
    από newmember41 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2020, 14:28
  3. BMW F 750GS VS HONDA NC 750X
    από Morelo στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 02/09/2020, 07:42
  4. Cb 400 vs Hornet 250
    από atzimpourdakas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2011, 22:17
  5. Honda CB 400 vs Bros 400 vs cb -1
    από I'am...u are? στο forum Honda
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/08/2010, 12:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF