εχω ενα cbf250 του 07 και δεν θα μου ειχαν φτιαξει τπτ ακομα κι αν μου ειχαν δωσει 14 χρονια εγγυηση![]()
εχω ενα cbf250 του 07 και δεν θα μου ειχαν φτιαξει τπτ ακομα κι αν μου ειχαν δωσει 14 χρονια εγγυηση![]()
Oταν πιστευεις το προιον σου (1ον) ...κ μπορεις να καλυψεις τις χασουρες μεσω αλλων καταστασεων (2ον).
Μαγκια της παντως. Απορω πως δεν το σκεφτηκε ο Σαρακακης ακομα...
Καμια φορα το ο,τι πληρωνεις παιρνεις εχει εφαρμογη.
Ενα αντιτιμο ειναι κ το εξουσιοδοτημενο...το οποιο δεν ειναι κ απαραιτητα κακο σε πολλες περιπτωσεις.
Ride(s) the wind of change...
Τώρα θα δώσουν εξαετή εγγύηση και στα MV Agusta;
Το NC με το DCT, θα βγάλει 6 χρόνια;![]()
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
[QUOTE=DoctoR_k6;3092173
Καμια φορα το ο,τι πληρωνεις παιρνεις εχει εφαρμογη.
Ενα αντιτιμο ειναι κ το εξουσιοδοτημενο...το οποιο δεν ειναι κ απαραιτητα κακο σε πολλες περιπτωσεις.[/QUOTE]
Αν είναι να πηγαίνω συνεργείο δεν είναι ανάγκη να πάρω honda
Όντως απίθανη εγγύηση για σκούτερ με όλες τις παθογένειες που κουβαλάει σαν κατασκευή.
Το εξουσιοδοτημένο είναι σίγουρα ένα θέμα καθώς χρυσοπληρώνεις απλές εργασίες που μπορείς να τις κάνεις οπουδήποτε.Βέβαια το κάνεις για να ισχύει η εγγύηση και να μη μπλέκεις.
Το ερώτημα είναι αν σε συμφέρει για 6 χρόνια να πηγαίνεις στο εξουσιοδοτημένο και να ακολουθείς πιστά το manual έχοντας Honda ή οποιαδήποτε αξιόπιστη μάρκα.Πχ στο δικό μου το μάνιουαλ λέει ανα 24.000km βαλβίδες και εγώ τις κοιτάω ανα 100.000km.Πόσα λεφτά παραπάνω θα είχα δώσει αν τα έκανα όλα όπως προβλέπεται σε εξουσιοδοτημένο ή και σε κανονικό συνεργείο?Εκ του αποτελέσματος θα είχε μόνο ψυχολογικό όφελος,αλλά όχι στην περιπτωσή μου καθώς δε φοβήθηκα ποτέ ούτως ή άλλως.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Μιλαμε για φυσιλογικους αναβατες/ανθρωπους ρε Βασιλη.
Ποσοι θα κανουνε ανω των 20Κ τον χρονο?
Εν τω μεταξυ κ τα σκουτερ εχουν ανοιξει τα service τα μεγαλα ανα 20Κ.
Τα λαδακια ποσο να κοστιζουν ανα 10Κ? Στα 5Κ τα κανει κ μονος του καποιος. Να φανει η αλλαγη αποκλειεται.
Ride(s) the wind of change...
Αγόρια μια γρήγορη ερώτηση. Πήρα φορτιστή μπαταρίας αυτοκινήτου μηχανής και θα παίξει μπαλαντέζα για την πυλωτή. Πρέπει να προσέξω κάτι ιδιαίτερο ή μια οποιαδήποτε απλή των 10m πάνω κάτω θα είναι ΟΚ;
Δεν έχεις πρόβλημα.
Και η πιο απλή μπαλαντέζα έχει 1,5άρια καλώδια μέσα οπότε καλύπτει τα (λίγα) φορτία του φορτιστή.
Ευκαιρια για κανα βολτακι κ κανα αγωνα απο κοντα μετα απο χρονια.
Ελπιζοντας να εχουμε μια σχετικη ''ελευθερια''.
Ride(s) the wind of change...
Παντως αυτο με την εξαετη εγγύηση της χοντα, την θεωρω κίνηση τακτικής για να παρει μεριδιο αγορας σε μια αγορα που πουλαει αριθμητικά περισσοτερα σκουτερ απο καθε αλλη ευρωπαικη χωρα.
Η ιταλοί ομως την piaggio την εχουν(και θα την εχουν) πρωτη ακομη και αν δεν θα ηταν στα φορτε της
Πόσο μερίδιο ακόμα να πάρει από τους άλλους?
Ride(s) the wind of change...