Στο παρακάτω φαίνονται ολα τα μοντέλα για την Ιταλια. Φαντάζομαι και εδω θα ειναι ακριβώς τα ιδια. Υπαρχει και το καινουριο 300δσ
https://vogeitaly.it/wp-content/uplo...o-2021-web.pdf
Όπως βλέπω τα πράγματα δηλαδή ούτε φέτος θα δούμε το Voge GY300 Rally στην Ελλάδα.
Με 4.000-4.200€ θα ήταν λουκούμι.
Μόνο Ουκρανία;.
Κρίμα.
Από όλα τα μοντέλα της VOGE, αυτό πιστεύω θα πουλούσε περισσότερο στην Ελλάδα.
To Voge 650ds
https://www.mototriti.gr/data/news/p...hDoMpmGUoGO7zs
Και δύο ερώτησεις νούμπικες. Περισσότερο εγκυκοπαιδικές. Δεν με αφορά τόσο η voge.
a)Όταν όλα τα μοντέλα της voge που γνωρίζω εχουν 6 ταχύτητες (ακόμα και το 300ds), αυτό γιατι το βγάλαν με 5? Ποιος ειναι ο λόγος πίσω απο μια τέτοια κίνηση?
β)Τι κερδίζει η 1) εταιρια και 2) ο αναβάτης που ο κινητήραςι ειναι μονοκύλινδρος
Aνάλογα την διαμόρφωση των σχέσεων και σε συνάρτηση με την ροπή που αποδίδει, πιθανά το διαχειρίζονται έτσι προσφέροντας πιο
ανθεκτικό κιβώτιο στο σύνολο του.
Αν ήταν ένα μικρό μοτέρ, με την απόδοση του σε μικρό εύρος στροφών ή ένα μεγάλο μοτέρ με αρκετή δύναμη και σχεδιασμό να καλύπτει μεγαλύτερες
αποστάσεις πιο γρήγορα, ίσως είχε νόημα.
Σε μονοκύλινδρο 50Hp με πολύ ροπή και σχεδιασμό adv νομίζω πως είναι η "ισορροπία" που πετυχαίνουν τέτοια που δεν χρειάζεται 6η.
Αν το έχουν εκμεταλλευτεί και για να προσφέρουν μεγαλύτερη αντοχή θεωρώ ότι είναι μια λογική επιλογή.
Αν θυμάμαι καλά είναι το μοτέρ του bmw f650gs. Το οποίο είχε πεντάρι κιβώτιο.
όλα τα thumper σε αυτά τα κυβικά (που είναι και το ταβάνι τους) παραδοσιακά φοράνε 5ρι κιβώτιο (εκτός από κάποιες εξαιρέσεις).
Το μοτερ όπως είπε ο ptc έρχεται απο την loncin και το είχε δανειστεί η bmw στο f650gs (στην μετά rotax εποχή) και είναι αξιόπιστο
you rise you fall you're down then you rise again
https://2wo.gr/market1/deltiatypou/6...sc8lY89LaagWiY
Τα νέα 500ds, euro5
αν δεν είναι στην voge, δεν είναι στην μόδα
συγγνώμη, δεν άντεξα
"Sensational Lightweight TT victory for Hillier !!! "
http://www.youtube.com/watch?v=Wf4bXFOg8JQ
"baby life's too short" ...........
http://www.youtube.com/watch?v=jiKHtopGPBk
"Sensational Lightweight TT victory for Hillier !!! "
http://www.youtube.com/watch?v=Wf4bXFOg8JQ
"baby life's too short" ...........
http://www.youtube.com/watch?v=jiKHtopGPBk
"Sensational Lightweight TT victory for Hillier !!! "
http://www.youtube.com/watch?v=Wf4bXFOg8JQ
"baby life's too short" ...........
http://www.youtube.com/watch?v=jiKHtopGPBk
αισθητικά δεν μ'αρέσουν ιδιαίτερα
αισθητικά τους κινέζους κατασκευαστές θα τους είχα κατατάξει με την ακόλουθη σειρά
swm
benelli
cfmoto
zontes
voge
Zongshen
τα swm με μεγάλη διαφορά απο τα υπόλοιπα κινέζικα, θα τα χαρακτήριζα αισθητικά ανταγωνίσιμα με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές
τα μπενέλι στην δεύερη θέση
και απο εκεί και μετά απο κοντά όλοι οι υπόλοιποι
you rise you fall you're down then you rise again
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957