Ελατηρια από δίσκου συμπλέκτη θες ;
Αν ναι , έχω εγω
Τελικά ήθελα δίσκους . Αλλάχτηκαν και επιτέλους έχω πάλι το μηχανάκι μου !
Το πρόβλημα λογικά ήταν ότι λόγω ακινησίας στο πλαινό σταντ , έμειναν στεγνοί αρκετά χρόνια και επηρεάστηκε το υλικό τους .
Οταν έκανα τα πρώτα χλμ δεν το κατάλαβα και με τον καιρό έτρωγα τους μεταλλικούς . Επειδή ήθελα και λάστιχα νόμιζα ότι όταν το καρύδωνα ψηλά σπίνιαρε αλλά αυτό πατίναρε .
Οταν άρχισε να το κάνει και στις 5000 στροφές άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πάει καλά με τους δίσκους .
Το λάθος ήταν ότι δεν τους μετρήσαμε αρχικά στο πρώτο άνοιγμα της καμπάνας και στηριχτήκαμε μόνο στον οπτικό έλεγχο που φαίνονταν άψογοι .
Η διαφορά όλων μαζί των δικών μου δίσκων σε σχέση με τους καινούριους ήταν περίπου 3 χιλιοστά . Τους είχα γμσει .
Αυτά .
Είχα ξεχάσει ότι σηκώνεται ξερογκαζιά με δευτέρα .. απίστευτη χαρά ..απίστευτη αίσθηση να χεις πάλι το όπλο που πάντα ήξερες ..
Χαιρετώ
KTM950 Adventure - Tuono 660 Factory
Μπράβο που έβγαλες άκρη. Καλορίζικο και πάλι.... Εγώ άλλαξα τα ελατήρια αλλά τζίφος.... Παρέμεινε σχεδόν το ίδιο. Θα έλεγα ότι μου φάνηκε και λίγο χειρότερο από πριν. Είναι πιθανό να έχει συμβεί το ίδιο και με το δικό μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν μέτρησα τους μεταλλικούς αλλά μόνο τους φιμπερενιους. Ποιας μάρκας έβαλες;
Παιδιά όπως γράφω κ παραπάνω η φθορά των δίσκων δεν μετριέται με παχύμετρο, δεν δίνει μετρήσιμα αποτελέσματα. Θέλει μικρόμετρο.
Το λέει κ ο φίλος 3 χιλιοστά μετρημένα σε πακέτο 10δισκων(παλιοί με καινούργιοι).
Ότι μάρκα κ να βάλετε, πρώτος κ τελευταίος δίσκος πρέπει να είναι γνήσιοι, είναι διαφορετικοί από τους υπόλοιπους κ τους δίνει ξεχωριστά η ktm
Συμφωνώ με όλα όσα αναφέρεις. Επίσης, μετρησα τους φιμπερένιους με μικρόμετρο και παχύμετρο. Πάλι ήταν εντός ορίων. Σχετικά με την αγορά δίσκων, επικοινώνησα με τρεις εμπόρους ανταλλακτικών συμπεριλαμβανομένου και εξουσιοδοτημένου ktm. Όλοι τους υποστήριζαν ότι τα aftermarket set περιλαμβάνουν όλους τους δίσκους. Δλδ 9 όμοιους, 1ος με μεγαλύτερη εσωτερική διάμετρο και διαφορετικό υλικό και 11ος με διαφορετικό υλικό. Τους ρώτησα 3 φορές αν είναι σίγουροι και είπαν ναι. Συνεπώς, η δεν ξέρουν τι πουλάνε(που αυτό πιστεύω) ή οι εταιρείες όντως έχουν πλέον το σωστό και ολοκληρωμένο σετ. Αν κάποιος τοποθέτησε πρόσφατα aftermarket ας μας πει να ξέρουμε τι να περιμένουμε.
Είσαι μεγάλος που ασχολήθηκες. Στην ποσότητα είναι σωστοί. Όμως, ο 1ος παρότι έχει μεγαλύτερη εσωτερική διάμετρο φαίνεται να έχει το ίδιο υλικό τριβής με όλους όπως και ο 11ος ενώ πρέπει να είναι διαφορετικοί. Συνεπώς και πάλι πρέπει να αγοραστούν απο την ktm ο 1ος και 11ος. Επίσης, ο έμπορος μου είπε πως οι ebc δεν συνδυάζονται με full synthetic λάδι. Άλλος ένας γρίφος και αυτός.
Δεν κανει τιποτα .Δεν μου ειναι κοπος.
Θα κοιταξω ξανα παλι και θα σου πω γιατι παρολο που ο 1ος εχει μικροτερη εσωτερικη διαμετρο , δεν νομιζω να ειναι αλλο υλικο και δεν μπορω να καταλαβω ποιος ειναι ο 11ος ...και αυτοι ειναι οι εργοστασιακοι που φοραγε το 990
Kαλημέρα σε όλους. Ζητάω την βοηθειά σας γτ αντιμετωπίζω εδώ και καιρό στο 950sm(53000χλμ) μου το εξής: Από τον Ιανουάριο μειώνεται πολύ σταδιακά το παραφλού. Δλδ από το max φτάνει στο min και λίγο παρακάτω. Έχω συμπληρώσει 4 φορές και συνεχίζει να μειώνεται μετά από λίγο καιρό ειδικά μετά από γρήγορες βολτές. Το πήγα στον μηχανικό για αλλαγή τρόμπας νερού και μου είπε ότι στο καμπάκι της καμπάνας που άνοιξε δεν παρατήρησε ανάμιξη παραφλού με λάδια. Το άνοιξα και εγώ την προηγούμενη βδομάδα και ήταν καθαρό. Παρόλαυτα σκέφτομαι να την αλλάξω προληπτικά. Εξωτερικά δεν φαίνεται καμία διαρροή παραφλού και η μηχανή δεν ανεβάζει αναίτια θερμοκρασίες. Επειδή έχω δώσει πολλά λεφτά τον τελευταίο χρόνο για να την μαζέψω προσπαθώ να αποφύγω άσκοπες παρεμβάσεις. Το σετ επισκευής της τρόμπας έχει 140 ευρώ(θα την περάσω μόνος μου). Υπάρχει περίπτωση να είναι τόσο μικρή η ποσότητα του παραφλού που περνάει στα λάδια ώστε να μην είναι διακριτή? Επίσης από τον Γενάρη έχω κάνει δύο αλλαγές λαδιών. Αυτά... Οποιαδήποτε γνώμη είναι δεκτή και σεβαστή.
Έχεις παρατηρήσει αν ανεβαίνει η στάθμη του παραφλού στο δοχείο διαστολής περισσότερο σε σχέση με πριν; Αν έχει πρόβλημα η τάπα του ψυγείου, αφήνει περισσότερα υγρά να περάσουν στο διαστολής με αποτέλεσμα υπερχείλιση.
Κάνεις την υπόθεση ότι αν χαλάσει κάποια τσιμούχα στην τρόμπα νερού, επικοινωνεί ο χώρος του λαδιού, με τον χώρο του νερού.
Δεν ξέρω ΕΙΔΙΚΑ για τα ΚΤΜ, αλλά ΓΕΝΙΚΑ αυτό ΔΕΝ ισχύει. Οι τρόμπες νερού, έχουν ΔΥΟ τσιμούχες, μια για να στεναγώνει τον θάλαμο του λαδιού, και μια για να στεγανώνει τον θάλαμο του νερού. Ανάμεσα στις δυο τσιμούχες, υπάρχει ενδιάμεσος χώρος, με τρυπούλα ότι βρεθεί εκεί να τρέξει εκτός μοτοσυκλέτας.
Αν κάποια τσιμούχα χαλάσει, τότε το υγρό που συγκρατεί απλά τρέχει στον ενδιάμεσο χώρο κι από εκεί στο έδαφος. ΔΕΝ πάει στον χώρο του άλλου υγρού.
Ακόμα κι αν χαλάσουν ταυτόχρονα ΚΑΙ οι δύο τσιμούχες, και του λαδιού και του νερού, όποιο υγρό και να διαφύγει, πέφτει στο έδαφος και δεν ''χωνεται'' στην άλλη μεριά.
Αυτά γενικά να ξέρεις, να μην σε παραμυθιάζουν.
Εσύ τώρα, αν έχεις πτώση ψυκτικού,
1-τσέκαρε τάπα ψυγείου αν είναι καλή ή έχουν ξεραθεί οι τσιμούχες της, 1β-τσέκαρε και το ίδιο το ψυγείο μην έχει κάπου κανά τρεξιματάκι
2-τσέκαρε το δοχείο διαστολής και τα σωληνάκια προς αυτό,
3-τσέκαρε όλες τις σωληνώσεις και τις συνδέσεις του ψυγείου και το μοτέρ για διαρροή (αν το ψυκτικό σου έχει χρώμα, θα δεις ξεραμένη ''χρωματίλα'' όπου είναι η διαρροή),
και αν ΟΛΑ αυτά αποτύχουν,
4-ψάχνεις την τρόμπα νερού, από κάτω, αν έχει σημάδια της ''χρωματίλας'' που έγραψα, πράγμα που θα σήμαινε ότι χάνει η τσιμούχα του νερού.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό