Σελίδα 10 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 210

Θέμα: Ηλεκτρικές μοτο...coming soon

  1. #136
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    761
    Δε μίλησα εγώ για επικινδυνότητα.
    Απλά φαίνεται κάπως κάτι που παρουσιάζεται σαν οικολογικό να αναγκάσει τον καθένα να στοκάρει τουλαχιστον 100 κιλά τοξικες μπαταριες κάτω από το σπίτι του.

  2. #137
    O καιρος γαρ εγγυς Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.041
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tallyban Προβολή μηνύματος
    Δε μίλησα εγώ για επικινδυνότητα.
    Απλά φαίνεται κάπως κάτι που παρουσιάζεται σαν οικολογικό να αναγκάσει τον καθένα να στοκάρει τουλαχιστον 100 κιλά τοξικες μπαταριες κάτω από το σπίτι του.
    τοξικες απο που???
    μονο αν πιασουν φωτια.
    ολα στο σπιτι με μπαταριες δουλεουν.
    και το αμαξι στο γκαραζ αμα πιασει φωτια ,εκει να δεις τοξικοτητα.
    φιλε το επιπεδο ζωης του συγχρονου ανθρωπου ,προυποθετει καταστροφη ως ενα βαθμο του περιβαλλοντος,αλλιως θα ειχαμε μεινει 100.000 ολοι κι ολοι ,στην πρωιμη λιθινη εποχη.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  3. #138
    εγω παντως καμια φορα που χρειαζομαι να μετακινηθω με αμαξι νοικιαζω κανενα ηλεκτρικο που τα εχουν διασκορπισμενα στη πολη κανω την δουλεια μου και γυρναω κυριος, το παρκαρω και αντιο. 10-20-30.000 ευρω παρκαρισμενα στο δρομο ειναι πεταμενα λεφτα ουτως ή αλλως.
    done.

  4. #139
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    761
    Για νοικιαρικη χρήση μια χαρά είναι,ούτε κόστος αγοράς φορτώνεσαι άμεσα,ούτε 100 (στη καλύτερη περίπτωση)κιλά μπαταρίες.

  5. #140
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.138
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από atom_smasher Προβολή μηνύματος
    εγω παντως καμια φορα που χρειαζομαι να μετακινηθω με αμαξι νοικιαζω κανενα ηλεκτρικο που τα εχουν διασκορπισμενα στη πολη κανω την δουλεια μου και γυρναω κυριος, το παρκαρω και αντιο. 10-20-30.000 ευρω παρκαρισμενα στο δρομο ειναι πεταμενα λεφτα ουτως ή αλλως.
    Προφανώς μιλάς για εκτός Ελλάδας. Άλλη η πραγματικότητα εκει.

  6. #141
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tallyban Προβολή μηνύματος
    Για νοικιαρικη χρήση μια χαρά είναι,ούτε κόστος αγοράς φορτώνεσαι άμεσα,ούτε 100 (στη καλύτερη περίπτωση)κιλά μπαταρίες.
    Η ιδεα πισω απο τα ηλεκτρικα ειναι πως ειναι προτιμοτερο να φορτωνεσαι 200 κιλα μπαταριες απαξ, παρα να ξεφορτωνεσαι 2 κιλα CO2 στην ατμοσφαιρα για καθε λιτρο βενζινης που καις
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #142
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.138
    Το βάρος στα ηλεκτρικά για κάποιο λόγο δεν φαίνεται τόσο. Επιπλέον είναι κατανεμημένο πολύ χαμηλά, πρακτικά στο πάτωμα του οχήματος.

  8. #143
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.584
    δεν θα μπώ βαθιά στην κουβέντα καθώς είναι μεγάλη συζήτηση με πολλές προεκτάσεις και μέσα από ποστς δεν θα βγάλουμε άκρη.θα πω απλά την εμπειρία μου από την αγορά υβριδικού plug in και τις προσωπικές μου οικονομικές διαφορές.
    είχα λοιπόν μεγάλο διλιτρο diesel suv με 235 άλογα και προέκυψε ανάγκη αλλαγής.καθημερινά κάνω περίπου 60 χλμ σε καθαρά αστικό περιβάλλον με συνέπεια η κατανάλωση μου να είναι 9-10λ.κόστος καυσίμων περίπου 250 ε το μήνα.3000 ετησίως. τώρα τις καλύπτω με μία βραδινή φόρτιση και σε ρεύμα μου κοστίζει περίπου 700ε.κέρδος 2300ε.
    πλέον δεν έχω φόρο πολυτελείας καθώς ο κινητήρας βενζίνης είναι 1300κ.ε. και δεν έχω τέλη κυκλοφορίας,τεκμήριο και από συντήρηση μόνο λάδια.
    Έχω λοιπόν καθαρό κέρδος περίπου 3300ε το χρόνο.
    το υβριδικό μου είναι ακριβότερο περίπου 8000ε από το αντίστοιχο μοντέλο με τον ίδιο κινητήρα βενζίνης χωρίς τις μπαταρίες αλλά 60 πραγματικά(100ονομαστικά) περισσότερα.το αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης με τα ίδια άλογα αλλά αρκετά λιγότερη ροπή κοστίζει 6000ε παραπάνω!
    Και επειδή είναι υβριδικό αν κάνω μεγάλη βόλτα όπως λέτε δεν έχω τον άγχος της αυτονομίας καθώς έχω και τη βενζινούλα μου.
    σε 10 χρόνια θα έχω 33000 κέρδος χρήσης(με τα τωρινά δεδομένα)+ 6000 από την αγορά αντίστοιχης ιπποδύναμης μοντέλου.ε,ας δώσω και μια 10αριά για καινούργιες μπαταρίες...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  9. #144
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.138
    Ενα plug-in υβριδικό είναι η χρυσή τομή ανάμεσα σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό και ένα βενζινοκίνητο και η καλύτερη λύση για καποιον που θέλει ηλεκτρικό αλλά δεν θέλει να χάσει την ευκολία της βενζίνης.

    Στην παρούσα φάση μάλιστα και το πιο συμφέρον παρά το επιπλέον κόστος σε σχέση με ένα mild hybrid.

  10. #145
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    761
    Αυτοί με τα ηλεκτρικά,υβριδικά,κλπ των 30000€+ δεν έχουν λεφτα να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας,και αυτοι με τα κουρέλια παπιά έχουν...

  11. #146
    O καιρος γαρ εγγυς Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.041
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tallyban Προβολή μηνύματος
    Αυτοί με τα ηλεκτρικά,υβριδικά,κλπ των 30000€+ δεν έχουν λεφτα να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας,και αυτοι με τα κουρέλια παπιά έχουν...
    ζουλιαρη

    κοιτα αν το θεμα ειναι τα 22 ευρω που πληρωνουν τα παπια,τοτε περιμενε λιγο το ηλεκτρικο παπι οπου ναναι ερχεται,αλλα θα κανει 5500 .Και ΔΕΝ θα εχει τελη.
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; 08/05/2021 στις 12:30.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  12. #147
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tallyban Προβολή μηνύματος
    Αυτοί με τα ηλεκτρικά,υβριδικά,κλπ των 30000€+ δεν έχουν λεφτα να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας,και αυτοι με τα κουρέλια παπιά έχουν...
    Δες το αλλιως. Καποιοι δινουν 30Κ+ για να αναπνεεις εσυ καλλιτερο αερα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #148
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    2.741
    Endo με taxi, στα κεντρικά της Kymco (εδώ Ελλάδα)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	voge er10.jpg 
Προβολές:	101 
Μέγεθος:	76,5 KB 
ID:	427890

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	voge er10 2.jpg 
Προβολές:	101 
Μέγεθος:	62,2 KB 
ID:	427891

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	voge er10 3.jpeg 
Προβολές:	101 
Μέγεθος:	83,8 KB 
ID:	427892

    Οι φωτό είναι καμιά 10ριά μέρες παλιές. Εχθές όμως που ξαναπέρασα, είχε και πινακίδα ΔΟΚ επάνω, και τα λάστιχα ήταν λερωμένα, άρα το δοκιμάζουνε.

    Μοτοσυκλετάκι πόλης, καμιά 100ρια χλμ αυτονομία, ισοδύναμο ουσιαστικά μιας βενζινοκίνητης μοτοσυκλέτας τύπου CBR125.

    Μονοθέσιο, προσέξτε και ότι έχει αντλία ψυκτικού στο μοτέρ (έχει και μικρό ψυγείο μπροστά, προφανώς ψύχει τις μπαταρίες ή ότι άλλο χρειάζεται)

    Άλλα στοιχεία δεν γνωρίζει ακόμα η γλυκύτατη δεσποινίς (που θυμίζει λίγο την Βέλη στο ''Μην Αρχίζεις την Μουρμούρα'') στην γραμματεία, δεν διατίθεται ακόμα το μοντέλο, είναι μόνο για επείδειξη μου είπε.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  14. #149
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.041
    Θα έπαιρνα ηλεκτρικό μηχανάκι για τις καθημερινές μου μετακινήσεις εφόσον η πραγματική του αυτονομία με εμένα πάνω ξεπερνάει τα 65 χιλιόμετρα. Επίσης θα ήθελα να είναι από εμπιστεύσιμη μάρκα και με επιδόσεις άνω των 250cc.

    Είμαι ήδη στη διαδικασία να έρθει παροχή και πίνακας στη θέση parking για να μπορώ να έχω ρεύμα γι όταν χρειαστεί.


    Ps. Ο αδερφός μου στην πήρε το Chevy Bolt που είναι 100% ηλεκτρικό και του έριξαν ετήσιο χαράτσι 750$ γιατί δεν θα πληρώνει φόρους από τη βενζίνη. Ετοιμαστείτε....

  15. #150
    Μέλος Το avatar του/της Triathlon 7
    Εγγραφή
    16/01/2016
    Μηνύματα
    213
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Δες το αλλιως. Καποιοι δινουν 30Κ+ για να αναπνεεις εσυ καλλιτερο αερα.
    Θα πρέπει όμως η υιοθέτηση τους να συνοδεύεται και από παράλληλες ενεργειακές πολιτικές. Διαφορετικά μιλάμε για "μεταφορά ρύπανσης". Ιδανική φαντάζει η φόρτιση τους από οικιακά φωτοβολταϊκά. Επίσης το συνολικό οικολογικό αποτύπωμα τους, συμπεριλαμβάνοτας τόσο την κατασκευή, όσο και τα ανταλλακτικά χρήσης, να είναι εξίσου φιλικό στο περιβάλλον. Για παράδειγμα, τα μεγάλα, βαριά και ροπάτα αυτοκίνητα (και μηχανές !), καταναλώνουν πολύ λάστιχο.
    Ενδιαφέρον για συζήτηση και προβληματισμό, παρουσιάζουν και οι ανάλογες ειδήσεις.

    Στην δική μου οικογένεια προς το παρόν, για τις αστικές μετακινήσεις προτιμήσαμε ένα μικρό, ελαφρύ, Euro 6d-TEMP αυτόματο 1000ράκι.

Σελίδα 10 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2015, 15:16
  2. 1ο Διεθνές Enduro με ηλεκτρικές μοτο
    από taxydromos στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2009, 11:55
  3. Coming soon!(Αγραφα ξανα!)
    από Vstrommer71 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 28/10/2007, 21:31
  4. new srx coming soon!!
    από wolfman13 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2006, 19:03
  5. Καλημερα Σε Ολο Το Μοτο...............
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF