Καλησπερίζω όλη την παρέα...είχα ποστάρει τελευταία φορά τον Νοέμβρη πριν τον νέο εγκλεισμό μας και είχα προλάβει να τεστάρω μόνο το xtown 300 της kymco και το agility 300 της ίδιας εταιρείας. Να τονίσω πριν τη συνέχεια της αφήγησής μου ότι ακόμα δεν έχω αγοράσει σκούτερ. Πήρα όλον αυτόν τον καιρό τον χρόνο μου, διάβασα νέα και κριτικές όπως και εδώ στο φόρουμ διάφορα..εντωμεταξύ σε αυτό το διάστημα βγήκαν νέα μοντέλα (ευχαριστώ τον Δημήτρη για την ανατροφοδότηση με το Maxsym 400) και δε το μετανιώνω..έχω δώσει διορία στον εαυτό μου για αγορά τον Σεπτέμβρη που μας έρχεται..Έχουμε και λέμε λοιπόν: το test ride σχετικά με τα της kymco (όπως θυμάστε είχα ως προτεραιότητα τις ποιοτικές αναρτήσεις) ανέδειξε μια πολύ πολύ άνετη θέση οδήγησης (ειλικρινά ιδίως με το xtown 300 ευχαριστιέσαι τη μετακίνηση λες και είσαι σε πολυθρόνα σαλονιού) αλλά πολύ σκληρές αναρτήσεις που στις πρώτες ανωμαλίες του οδοστρώματος μου τις έσκαγε όλες με δύναμη στη μέση (καλά έγραψε φίλος σε αυτό το νήμα ότι η απόσβεση κραδασμών στο παπί (Ινοβα 125 έχω) είναι πολύ πιο ικανοποιητική. Αυτό που δε ρώτησα και δε γνωρίζω είναι αν με τον καιρό μαλακώνουν ή υπάρχει ρύθμιση για καλύτερη απόσβεση. ΠΑΜΕ λοιπόν σε αυτά που έχω καταλήξει εκ νέου με την πολύτιμη συνδρομή και του φόρουμ και διάφορων ποσταρισμάτων:
Θα πάω σε σκούτερ λόγω χρήσης (λαϊκή, σούπερ μάρκετ, ιδιαίτερα μαθήματα σε διάφορες περιοχές, κίνηση σε αστικό περιβάλλον με κάποια χιλιόμετρα σε αττική οδό και σε Κατεχάκη, Ποτάμι μέχρι Πειραιά).
Θέλω αραχτή θέση οδήγησης, να "χώνομαι" μέσα σε αυτή (το ύψος μου είναι 1.74).
Αντιλαμβάνομαι ότι για τη χρήση που το θέλω δεν αξίζει να ξεπεράσω τα 400 κυβικά, οπότε θα κινηθώ ανάμεσα σε 300 - 400 κυβικά.
Υποψήφια προς αγορά είναι το νέο kymco 300ct (θα δω μήπως άλλαξε κάτι σε αυτό τη νέα βελτιωμένη έκδοση του xtown 300, το honda forza 350 (ομολογουμένως πολύ όμορφο σχεδιαστικά), το maxsym 400.
Φυσικά δε θέλω να ξεπουλιέμαι σε σέρβις κτλ αλλά αν αποφασίσω σε 5 χρόνια να αλλάξω να πιάσει και κάτι στην αγορά.
Είμαι όλος αυτιά, μάτια μάλλον, για τη γνώμη σας και τις προτάσεις σας..θεωρώ πως αρκετοί από αυτούς που πρόκειται να αγοράσουν κάτι σε αυτή την κατηγορία νοιώθουν κάπως χαμένοι στη μετάφραση με τα μοντέλα που κυκλοφορούν.
Καλησπέρα φίλε μου! Εννοείται πως δεν έχεις λόγο να ξεπεράσεις τα 300-400cc.
Και τα τρία μοντέλα που αναφέρεις είναι καλές επιλογές για τη χρήση που θα κάνεις. Μεταξύ των τριών, προσωπικά θα πήγαινα στο Forza 350 με δεύτερη επιλογή το maxsym 400. Επειδή όμως αναφέρθηκες στην άνεση των αναρτήσεων, δώσε μια ευκαιρία στο καινούριο Beverly(300 ή 400) του 2021...είναι εντός του budget σου και όλες οι παρουσιάσεις από δημοσιογράφους ή νέους κατόχους μιλούν για σημαντική βελτίωση σ'αυτόν τον τομέα.
Καλησπέρα Λεωνίδα και σ ευχαριστώ για το tip. Θα του δώσω ναι θα κλείσω ένα test ride μέσα στο καλοκαίρι..τσιμπάει η τιμή του είδα αλλά αν η θέση του οδηγού με ικανοποιήσει γιατί όχι; Λένε γενικότερα ότι τα ασιατικά σκούτερ είναι για επιδόσεις και τα ευρωπαϊκά (ιταλικά) για άνεση..προσωπικά βάζω πρώτα την άνεση και την ασφάλεια..για να δούμε.
Έκανα τελικά την αλλαγή και από το scarabeo200 πήρα ένα ελαφρώς μτχ Beverly350 του '20 με 1300km με 4500€, φυσικά η μέρα με τη νύχτα, άλλη κατηγορία....γενικά παίζουν κάμποσα 1-2 ετών μέχρι 8000km γύρω στα 4500€....ρίξε μια ματιά και οδήγησε κάποιο....και με 4 χρόνια εγγύηση
διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ
Πέρασα σήμερα από τη Honda για το Forza 350 και θα ήθελα τη γνώμη σας γι αυτά που άκουσα..στην ουσία η ακριβότερη τιμή του μοντέλου αυτού υπερκαλύπτεται από τις καλύτερες αναρτήσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό που έχει και κυρίως με τα σέρβις..μου είπαν ότι ενώ τα άλλα σκούτερς (sym, kymco κτλ) αλλάζουν π.χ ιμάντα πολύ νωρίτερα το χοντα αλλάζει στις 24.000. Ότι έχουν μεγάλη ανθεκτικότητα λόγω ποιότητας κατασκευής και ότι στην ουσία αυτά που γλιτώνεις στην αρχή αν πάρεις κάτι άλλο, τα δίνεις σε βάθος χρόνου...επίσης στέγνωσε η αγορά από το συγκεκριμένο μοντέλο και σε κανα δίμηνο πάλι θα έχουν. Τελικά δε κατάφερα να το οδηγήσω
πάντως όσοι ενδιαφερόμενοι πατε με αυτό το μπατζετ απο ότι είδα το forza 350 '21 κάνει 6700 δηλαδή μόλις 500ευρώ λιγότερα απο το TL500 που είναι δικύλινδρο, με monoshock ότι συνεπάγεται στην άνεση της ανάρτησης, κινητήρα στο κέντρο με κατανομή βάρους μοτοσυκλέτας και όχι αναρτημένο στο ψαλίδι και συνολικά πολύ καλύτερο πακέτο
Μπορεί η χοντα να είναι τοπ, όμως η οδηγική εμπειρία μεταξύ των δύο μοντέλων (που έβαλα) είναι χαώδη
πάτε να τα δείτε απο κοντά ζητήστε τεστ ραιντ και ξανασκεφτείτε το
you rise you fall you're down then you rise again
διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ
Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα με μπάτζετ 4000 ευρώ...στην πορεία είπα άντε κι ένα χιλιάρικο πάνω από το ινοβα 125 που θα πουλήσω..6.150 το δίνει το χοντα (δε θα έβαζα το τοπ case που κάνει ένα 500αρικο)..και λες...ενα χιλιάρικο πιο πάνω για το tl..και μετά σκέφτομαι αυτό που πολλοί γράφουν αλλά κι εμένα μου φαίνεται κάπως..μα 7.000 για σκούτερ;;; Σ ευχαριστώ πάντως για την επισήμανση..έκλεισα την Παρασκευή τεστ ride με το beverly 400..θα επανέλθω με εντυπώσεις..
Φιλε hectorlev
Ας βαλουμε σε μια σειρα τα κριτηρια σου για επιλογη scooter.
Ψωνια. Αρα να εχει χωρους
Για την δουλεια . Ευελιξια
Σε ανοιχτους δρομους. Κυβικα και αφαλεια.
Ανεση.
Κοστος συντηρησης. Οσο πιο αραια τοσο καλυτερα
Μεταπωληση. Οσο πιο επωνυμο τοσο πιο ευκολα το δινεις.
Συνοπτικα.
Ψαχνεις για scooter 300 - 400 κυβ.
Να εχει χωρους κατω απο την σελα και αν γινεται οσο πιο ισιο πατωμα.
Αραια σερβις
Επωνυμο
Και μαλλον οχι με πολυ μικρες ροδες.
Ψαξε μεταξυ
Yamaha - honda - piaggio. Και κατι θα βρεις.
Οχι οτι οι αλλες εταιρειες δεν εχουν καλα προιοντα αλλα δινονται πιο δυσκολα.
Καλημέρα Νικόλα,
Μου αρέσει που μου τα έβαλες σε μια σειρά. Να επισημάνω ότι από το test ride της piaggio ήταν ευγενέστατοι ενόψει του αυριανού ραντεβού.
Στη χόντα στον Σαρακάκη πήρα και μου είπαν θα με ειδοποιήσουν μέσα στον μήνα για να πάω. Αντιπρόσωπος επίσης της χοντα μου είπε ότι για την έλλειψη του Honda Forza 350 και και μηχανών άλλων εταιρειών φταίει καταστροφική πυρκαγιά σε εργοστάσιο που φτιάχνει τσιπάκια και εγκεφάλους μηχανών αλλά και αυτοκινήτων.