λοιπόν καταρχάς καλώς ήρθες Διαβάζοντας το θρεντ και με βάσει το πρόβλημα της μέσης που έχεις αλλά και το πρόβλημα για την χρήση συμπλέκτη, στα λεφτά που διαθέτεις θα σου πρότεινα το kawasaki versys x 300. Αξιοπιστία , αρκετά άνετη θέση οδήγησης, περνάει και χώμα άμα θες, χαμηλή κατανάλωση, ευελιξία στην πόλη, μια χαρά και για ταξίδια και δεύτερο άτομο. Σε αυτά που σε ενδιαφέρουν τώρα. Αναρτήσεις σε σχέση με τα σκούτερ που ψάχνεις είναι σαφώς πολύ καλύτερη επιλογή ακόμα και με δεύτερο άτομο, δεν θα σε ενοχλήσει πουθενά στην μέση, εντάξει εκτός πλέον και αν η κατάσταση σου δεν είναι καθόλου για δύο τροχούς. Στο γράφω γιατί και εγώ έχω τα θέματα μου με την μέση. Στις λακούβες αποσβένει ικανοποιητικότατα ακόμα και για τον συνεπιβάτη. Συμπλέκτης. Λοιπόν αν το δοκιμάσεις θα νομίζεις ότι σου πουλάνε μηχανάκι με χαλασμένο συμπλέκτη. Το βούτυρο είναι λίγο για να το πω. Μόνο η μανέτα δηλώνει ότι το πράμα αυτό έχει συμπλέκτη. Καμία καταπόνηση, ούτε καν αίσθηση ότι υπάρχει αντίσταση. Δεν υπάρχει περίπτωση να σε ενοχλήσει εν ολίγοις η ύπαρξη του συμπλέκτη, δεν θα καταλαβαίνεις καν ότι υπάρχει. Πολύ καλά φρένα και εννοείται abs. Του βάζεις και μια μπαγκαζέρια και αποκτάς και χώρους. Μεγάλοι τροχοί σε σχέση με σκούτερ, αρκετά χρήσιμοι, για τον δρόμο αλλά και το χώμα. 19 μπροστά και 17 πίσω. Προφανώς δεν υπερκαλύπτει όλες τις ανέσεις που σου προσφέρει ένα σκούτερ αλλά σίγουρα είναι πολύ καλύτερο στα υπόλοιπα που σε ενδιαφέρουν και είναι μια μικρομεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα, επισημαίνω δικύλινδρη, με τα καθόλου ευκαταφρόνητα 40 άλογα της. Το μόνο θέμα που είχε - και ναι ήταν πολύ σοβαρό - η σέλα. Από όσο γνωρίζω στα τωρινά μοντέλα η kawasaki το έχει επιδιορθώσει. Αν παρόλα αυτά δεν σε ικανοποιήσει η σέλα, με χαμηλό κόστος, η εταιρεία motook προσφέρει άψογη λύση στην αλλαγή, αφού απόκτησε εξειδίκευση στην μετατροπή της σέλας για το μοντέλο αυτό της kawasaki. Έχεις δει αρκετά μηχανάκια. Νομίζω αξίζει τον κόπο να του κάνεις ένα test ride. Θα σε εκπλήξει ευχάριστα. Ότι και να επιλέξεις καλοτάξιδος και καλορίζικος σου εύχομαι