το dpf ειναι μια τεραστια μπαρουφα που τυρανναει κοσμο σε πολλες μαρκες και μοντελα
ηταν μια βεβιασμενη κινηση των κατασκευαστων να προσαρμοστουν στις προδιαγραφες για την αιθαλη στα diesel τα οποια τελικα καταργησαν
η ιαπωνικη πρωτη γενια yaris ειναι εξωγηινο αυτοκινητο σε θεμα αντοχης και οικονομιας συντηρησης
το γαλλικο facelift ειχε καποια ελαχιστα θεματακια γιατι τους υποχρεωσαν να βαλουν ευρωπαικα περιφερειακα
Όταν λες τους υποχρέωσαν; Ποιος τους υποχρέωσε; Η ΕΕ; Η γαλλική προεδρία; Ο Ερντογάν; (γιατί έχει και στην Τουρκία εργοστάσιο). Δεν νομίζω πως μπορούν να υποχρεώσουν μια αυτοκινητοβιομηχανία ποιος θα είναι ο προμηθευτής τους, αν δεν θέλει η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία... γτ άλλο είναι να έχεις το εργοστάσιό σου στην Ιαπωνία και ο προμηθευτής σου να 'ναι Ασιάτης, κι άλλος να έχεις το εργοστάσιο στη Γαλλία και στην Ουγγαρία και στην Τουρκία. Λογικό να επιλέξεις τον προμηθευτή από τη Σλοβακία και τη Βοσνία και τη Σερβία...
Τι ειναι ο σιδεροφαγος?
Και εγω έχω το yaris to πρώτο. Σημερα κοιταξα (τυχαια) το βιβλιαρακι του σέρβις και ειδα οτι το ξεχασα ΠΑΡΑ πολυ (κατι Κ χιλιόμετρα).
Πηγα λοιπον στο μηχανικό, το βλέπει και μου λέει: "Ακόμα μια φορά, εχεις αμάξι γιατι ειναι yaris. Αλλιώς...".
Αισθητικά ειναι απαράδεκτο. Αλλα για τυπους σαν εμένα που το ξεχνανε ειναι μονοδρομος. Δεν παιζει να το αλλαξω ποτε. Οτι αμαξι και να αγοραστει στην οικογένεια, αυτο θα ειναι μεσα.
εδω και 20 χρονια δεν υπαρχουν στην ευρωπη ιαπωνικα αυτοκινητα made in japan
για λογους ανταγωνισμου η ευρωπαικη ενωση επιβαρυνε αυτα τα αυτοκινητα με υπερογκους δασμους εκτος εαν ειχαν ενα ποσοστο της κατασκευης τους σε ευρωπαικο εργοστασιο
σκεφτηκαν οτι αφου ο ευρωπαιος τα αγοραζει ας βγαζει και μεροκαματο με αυτα ωστε να μη μας παιρνουν ολο το χαρτι οι ασιατες
γι αυτο η toyota ανοιξε εργοστασια αρχικα σε γαλλια και αγγλια οπου εκανε συναρμολογηση χρησιμοποιωντας πληθος ευρωπαικων ανταλλακτικων
το yaris απο το 2001 και μετα ειναι ολο bosch και valeo
το ιδιο εκαναν η honda και η nissan
το ιδιο κανουν τωρα και οι κορεατες
το ιδιο μπουκοταζ τους εκαναν και οι ΗΠΑ τη δεκαετια του 80 για να μη διαλυθει η αυτοκινητοβιομηχανια τους
εδω λεμε ιστορικα οι ανθρωποι ειναι εξωγηινοι τεχνολογικα κι εσεις πατε ακομα και παιρνετε bmw και aprilia
2 μοτερ ειχαν θεμα με μεγαλη κατανάλωση λαδιου οφειλόταν στα διάκενα των ελατηριων των πιστονιων.
Ενα το τρικιλυνδρο 2005-2013 και το Ι4 1.33 100hp ιδιας περιοδου.
H toyota με το φημισμένο αφτερ σειλς αργησε υπερβολικά πολυ με αποτέλεσμα να εχει δυσαρεστημένους κατοχους με το δικιο τους. Toyota και λαδιερα παει πολυ.
Πλεον εχω μαθει οτι εχει βγει εργοστασιακό κιτ που εξαλείφει το προβλημα κατανάλωσης.
Εγω ειμαι κάτοχος corolla '99 1.3 το ιαπωνικό.
Πιο yaris, ουτε λαμπα, μπετζινα και έφυγες, αλλα το αγαπαω με αγαπαει και το φροντίζω
τύποι σαν τον παρακάτω:
Έχω 1-2 φίλους που δεν δίνουν καμία προσοχή στο αμάξι, λάδια αλλάζουν στο βενζινάδικο, σέρβις κάνουν - όταν το θυμηθούν - σε συνοικιακό συνεργείο - του 50ρικου, δεν το πλένουν ποτέ, ο ένας έχει χτυπήσει κύλινδρο σε κατέβασμα ταχύτητας, κλπ.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
XAaxaxax όλα αυτα ΑΚΡΙΒΩΣ! Χθες το έπλυνα μετα απο 1-2 χρόνια. Τελικα ειναι λιγο όμορφο. Το πιο απιστευτο ειναι οτι σε όλες τις εκφανσεις της ζωής μου ειμαι το ακριβως αντιθετο. Απλα στο αμάξι μου βγαίνει ακριβως αυτο που περιέγραψες. Τεσπα. Γελασα πρωι πρωι να εισαι καλα!
το μαμήσατε στο σπαμ αλλα anyway... η καλή εκδοση του mt φοράει της παναγιάς τα μάτια, μέχρι και θερμενόμενη σέλα. δεν μπορω να φανταστω πως η ktm θα αφήσει την cf να το φέρει αυτο κάτω απο 12κ αλλα η αναλογία τιμής βγαίνει κοντά στα 10.500 για ελλάδα. too good to be true