Σελίδα 7 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 289

Θέμα: CFMOTO 800MT 2021

  1. #91
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.192
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    μετα απο 21,5 χρονια με yaris νομιζω πως τους εκλεψα.............
    Το γιάρις είναι μια μπράντα μόνο του. Το μόνο αμάξι που προτείνω σε σιδεροφάγους.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. #92
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.524
    το dpf ειναι μια τεραστια μπαρουφα που τυρανναει κοσμο σε πολλες μαρκες και μοντελα
    ηταν μια βεβιασμενη κινηση των κατασκευαστων να προσαρμοστουν στις προδιαγραφες για την αιθαλη στα diesel τα οποια τελικα καταργησαν
    η ιαπωνικη πρωτη γενια yaris ειναι εξωγηινο αυτοκινητο σε θεμα αντοχης και οικονομιας συντηρησης
    το γαλλικο facelift ειχε καποια ελαχιστα θεματακια γιατι τους υποχρεωσαν να βαλουν ευρωπαικα περιφερειακα

  3. #93
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    το dpf ειναι μια τεραστια μπαρουφα που τυρανναει κοσμο σε πολλες μαρκες και μοντελα
    ηταν μια βεβιασμενη κινηση των κατασκευαστων να προσαρμοστουν στις προδιαγραφες για την αιθαλη στα diesel τα οποια τελικα καταργησαν
    η ιαπωνικη πρωτη γενια yaris ειναι εξωγηινο αυτοκινητο σε θεμα αντοχης και οικονομιας συντηρησης
    το γαλλικο facelift ειχε καποια ελαχιστα θεματακια γιατι τους υποχρεωσαν να βαλουν ευρωπαικα περιφερειακα
    Θα συμφωνήσω απόλυτα.Κατοχος Yaris 2004 με 200000 χμ,το μοτέρ σκύλος μαύρος δεν καίει σταγόνα λάδι .
    Τα περιφερειακά που είναι valeo από φανάρια μέχρι ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές όλο πρόβληματα.

  4. #94
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    3.946
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    το γαλλικο facelift ειχε καποια ελαχιστα θεματακια γιατι τους υποχρεωσαν να βαλουν ευρωπαικα περιφερειακα
    Όταν λες τους υποχρέωσαν; Ποιος τους υποχρέωσε; Η ΕΕ; Η γαλλική προεδρία; Ο Ερντογάν; (γιατί έχει και στην Τουρκία εργοστάσιο). Δεν νομίζω πως μπορούν να υποχρεώσουν μια αυτοκινητοβιομηχανία ποιος θα είναι ο προμηθευτής τους, αν δεν θέλει η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία... γτ άλλο είναι να έχεις το εργοστάσιό σου στην Ιαπωνία και ο προμηθευτής σου να 'ναι Ασιάτης, κι άλλος να έχεις το εργοστάσιο στη Γαλλία και στην Ουγγαρία και στην Τουρκία. Λογικό να επιλέξεις τον προμηθευτή από τη Σλοβακία και τη Βοσνία και τη Σερβία...

  5. #95
    Μέλος Το avatar του/της Dr.Monty
    Εγγραφή
    10/10/2020
    Μηνύματα
    474
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panos76 Προβολή μηνύματος
    Το γιάρις είναι μια μπράντα μόνο του. Το μόνο αμάξι που προτείνω σε σιδεροφάγους.
    Τι ειναι ο σιδεροφαγος?

    Και εγω έχω το yaris to πρώτο. Σημερα κοιταξα (τυχαια) το βιβλιαρακι του σέρβις και ειδα οτι το ξεχασα ΠΑΡΑ πολυ (κατι Κ χιλιόμετρα).
    Πηγα λοιπον στο μηχανικό, το βλέπει και μου λέει: "Ακόμα μια φορά, εχεις αμάξι γιατι ειναι yaris. Αλλιώς...".

    Αισθητικά ειναι απαράδεκτο. Αλλα για τυπους σαν εμένα που το ξεχνανε ειναι μονοδρομος. Δεν παιζει να το αλλαξω ποτε. Οτι αμαξι και να αγοραστει στην οικογένεια, αυτο θα ειναι μεσα.

  6. #96
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.524
    εδω και 20 χρονια δεν υπαρχουν στην ευρωπη ιαπωνικα αυτοκινητα made in japan
    για λογους ανταγωνισμου η ευρωπαικη ενωση επιβαρυνε αυτα τα αυτοκινητα με υπερογκους δασμους εκτος εαν ειχαν ενα ποσοστο της κατασκευης τους σε ευρωπαικο εργοστασιο
    σκεφτηκαν οτι αφου ο ευρωπαιος τα αγοραζει ας βγαζει και μεροκαματο με αυτα ωστε να μη μας παιρνουν ολο το χαρτι οι ασιατες
    γι αυτο η toyota ανοιξε εργοστασια αρχικα σε γαλλια και αγγλια οπου εκανε συναρμολογηση χρησιμοποιωντας πληθος ευρωπαικων ανταλλακτικων
    το yaris απο το 2001 και μετα ειναι ολο bosch και valeo
    το ιδιο εκαναν η honda και η nissan
    το ιδιο κανουν τωρα και οι κορεατες
    το ιδιο μπουκοταζ τους εκαναν και οι ΗΠΑ τη δεκαετια του 80 για να μη διαλυθει η αυτοκινητοβιομηχανια τους
    εδω λεμε ιστορικα οι ανθρωποι ειναι εξωγηινοι τεχνολογικα κι εσεις πατε ακομα και παιρνετε bmw και aprilia

  7. #97
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.251
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    εδω λεμε ιστορικα οι ανθρωποι ειναι εξωγηινοι τεχνολογικα κι εσεις πατε ακομα και παιρνετε bmw και aprilia
    Σου ξεφύγανε τα ΚΤΜ...........
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  8. #98
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.775
    2 μοτερ ειχαν θεμα με μεγαλη κατανάλωση λαδιου οφειλόταν στα διάκενα των ελατηριων των πιστονιων.
    Ενα το τρικιλυνδρο 2005-2013 και το Ι4 1.33 100hp ιδιας περιοδου.
    H toyota με το φημισμένο αφτερ σειλς αργησε υπερβολικά πολυ με αποτέλεσμα να εχει δυσαρεστημένους κατοχους με το δικιο τους. Toyota και λαδιερα παει πολυ.
    Πλεον εχω μαθει οτι εχει βγει εργοστασιακό κιτ που εξαλείφει το προβλημα κατανάλωσης.

    Εγω ειμαι κάτοχος corolla '99 1.3 το ιαπωνικό.
    Πιο yaris, ουτε λαμπα, μπετζινα και έφυγες, αλλα το αγαπαω με αγαπαει και το φροντίζω

  9. #99
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.192
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dr.Monty Προβολή μηνύματος
    Τι ειναι ο σιδεροφαγος?
    τύποι σαν τον παρακάτω:


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dr.Monty Προβολή μηνύματος
    Σημερα κοιταξα (τυχαια) το βιβλιαρακι του σέρβις και ειδα οτι το ξεχασα ΠΑΡΑ πολυ (κατι Κ χιλιόμετρα).
    Πηγα λοιπον στο μηχανικό, το βλέπει και μου λέει: "Ακόμα μια φορά, εχεις αμάξι γιατι ειναι yaris. Αλλιώς...".

    Αλλα για τυπους σαν εμένα που το ξεχνανε ειναι μονοδρομος.
    Έχω 1-2 φίλους που δεν δίνουν καμία προσοχή στο αμάξι, λάδια αλλάζουν στο βενζινάδικο, σέρβις κάνουν - όταν το θυμηθούν - σε συνοικιακό συνεργείο - του 50ρικου, δεν το πλένουν ποτέ, ο ένας έχει χτυπήσει κύλινδρο σε κατέβασμα ταχύτητας, κλπ.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  10. #100
    Μέλος Το avatar του/της Dr.Monty
    Εγγραφή
    10/10/2020
    Μηνύματα
    474
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panos76 Προβολή μηνύματος
    τύποι σαν τον παρακάτω:




    Έχω 1-2 φίλους που δεν δίνουν καμία προσοχή στο αμάξι, λάδια αλλάζουν στο βενζινάδικο, σέρβις κάνουν - όταν το θυμηθούν - σε συνοικιακό συνεργείο - του 50ρικου, δεν το πλένουν ποτέ, ο ένας έχει χτυπήσει κύλινδρο σε κατέβασμα ταχύτητας, κλπ.


    XAaxaxax όλα αυτα ΑΚΡΙΒΩΣ! Χθες το έπλυνα μετα απο 1-2 χρόνια. Τελικα ειναι λιγο όμορφο. Το πιο απιστευτο ειναι οτι σε όλες τις εκφανσεις της ζωής μου ειμαι το ακριβως αντιθετο. Απλα στο αμάξι μου βγαίνει ακριβως αυτο που περιέγραψες. Τεσπα. Γελασα πρωι πρωι να εισαι καλα!

  11. #101
    Μέλος Το avatar του/της BabisStinson
    Εγγραφή
    11/05/2013
    Μηνύματα
    452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    εδω και 20 χρονια δεν υπαρχουν στην ευρωπη ιαπωνικα αυτοκινητα made in japan
    για λογους ανταγωνισμου η ευρωπαικη ενωση επιβαρυνε αυτα τα αυτοκινητα με υπερογκους δασμους εκτος εαν ειχαν ενα ποσοστο της κατασκευης τους σε ευρωπαικο εργοστασιο
    σκεφτηκαν οτι αφου ο ευρωπαιος τα αγοραζει ας βγαζει και μεροκαματο με αυτα ωστε να μη μας παιρνουν ολο το χαρτι οι ασιατες
    γι αυτο η toyota ανοιξε εργοστασια αρχικα σε γαλλια και αγγλια οπου εκανε συναρμολογηση χρησιμοποιωντας πληθος ευρωπαικων ανταλλακτικων
    το yaris απο το 2001 και μετα ειναι ολο bosch και valeo
    το ιδιο εκαναν η honda και η nissan
    το ιδιο κανουν τωρα και οι κορεατες
    το ιδιο μπουκοταζ τους εκαναν και οι ΗΠΑ τη δεκαετια του 80 για να μη διαλυθει η αυτοκινητοβιομηχανια τους
    εδω λεμε ιστορικα οι ανθρωποι ειναι εξωγηινοι τεχνολογικα κι εσεις πατε ακομα και παιρνετε bmw και aprilia
    Τα Mazda είναι ακόμα, σταθερά Made in Japan, και μερικά συγκεκριμένα μοντέλα από τις υπόλοιπες. :-)

    Για το Yaris που λέτε του 2015, το έχει και ο κουνιάδος μου, Made in Turkey νομίζω είναι, είχε κάτι προβλήματα που δεν περιμέναμε από Toyota..

  12. #102
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    670
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    2 μοτερ ειχαν θεμα με μεγαλη κατανάλωση λαδιου οφειλόταν στα διάκενα των ελατηριων των πιστονιων.
    Ενα το τρικιλυνδρο 2005-2013 και το Ι4 1.33 100hp ιδιας περιοδου.
    H toyota με το φημισμένο αφτερ σειλς αργησε υπερβολικά πολυ με αποτέλεσμα να εχει δυσαρεστημένους κατοχους με το δικιο τους. Toyota και λαδιερα παει πολυ.
    Πλεον εχω μαθει οτι εχει βγει εργοστασιακό κιτ που εξαλείφει το προβλημα κατανάλωσης.

    Εγω ειμαι κάτοχος corolla '99 1.3 το ιαπωνικό.
    Πιο yaris, ουτε λαμπα, μπετζινα και έφυγες, αλλα το αγαπαω με αγαπαει και το φροντίζω
    Προβλήματα έβγαλε και ο 1600ρης 3zz-fe που έμπαινε στις Corolla E12. Παθών και μαθών. Αλλά γενικά τα ΤΟΥΟΤΑ μετά το 2000 δεν έχουν σχέση με τα παλιότερα σε αξιοπιστία.

  13. #103
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.292
    το μαμήσατε στο σπαμ αλλα anyway... η καλή εκδοση του mt φοράει της παναγιάς τα μάτια, μέχρι και θερμενόμενη σέλα. δεν μπορω να φανταστω πως η ktm θα αφήσει την cf να το φέρει αυτο κάτω απο 12κ αλλα η αναλογία τιμής βγαίνει κοντά στα 10.500 για ελλάδα. too good to be true

  14. #104
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    26/07/2018
    Μηνύματα
    382
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    το μαμήσατε στο σπαμ αλλα anyway... η καλή εκδοση του mt φοράει της παναγιάς τα μάτια, μέχρι και θερμενόμενη σέλα. δεν μπορω να φανταστω πως η ktm θα αφήσει την cf να το φέρει αυτο κάτω απο 12κ αλλα η αναλογία τιμής βγαίνει κοντά στα 10.500 για ελλάδα. too good to be true
    Κίνα πωλείται 7500 ευρω..Λογικά εδω κοντά στα 9-9.5κ..Θεωρώ ότι θα πουλήσει παγκόσμια πολυ αυτή η μοτο.Η Dakar version είναι πανεμορφη

  15. #105
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.292
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fatsas35 Προβολή μηνύματος
    Κίνα πωλείται 7500 ευρω..Λογικά εδω κοντά στα 9-9.5κ..Θεωρώ ότι θα πουλήσει παγκόσμια πολυ αυτή η μοτο.Η Dakar version είναι πανεμορφη
    9χιλιάρικα στην ελλάδα κάνουν τα σκουτερ πλέον. με τέτοια τιμη θα χτυπησω δάνειο να το παρω και ας μην το θέλω καν το μηχανάκι.

Σελίδα 7 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM RC 390 2021
    από lleonidas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2024, 17:56
  2. CFMOTO 250NK
    από cfloratos στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 239
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2023, 05:10
  3. CFMOTO 400GT
    από lleonidas στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2023, 21:34
  4. Yamaha MT-07 2021
    από lleonidas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2022, 20:29
  5. CFMOTO 650 MT
    από lleonidas στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2019, 16:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF