Πραγματικά ελπίζω να μην βρέξει στα καμένα.
Μετά τους Ρουμάνους πυροσβέστες η απόλυτη ξεφτίλα συνεχίζεται ...
Έχουμε αυτό:
https://www.facebook.com/katerina.io...24131565630897
και έπειτα έχουμε και αυτό :
https://www.ellinikahoaxes.gr/2021/0...isinformation/
Ντροπή μόνο ...
Τελευταία τροποποίηση από KotsosDR; 12/08/2021 στις 10:57.
Τα είπα και στη προηγούμενη σελίδα
https://www.ptisidiastima.com/rouman...tes-fake-news/
https://www.ellinikahoaxes.gr/2021/0...isinformation/
ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ....
Μια μικρή βοήθεια λίγο. Αυτά από που θα τα στείλει αυτός. Από Λετονία ή από Αγγλία ; Ευχαριστώ.
https://www.ebay.com/itm/16377287391....c100903.m5276
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Είστε όλοι υπέροχοι !!!
ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ.-
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Δεν χρειάζεται να καεί δάσος για να χτιστούν ανεμογεννήτριες. Έχετε μείνει πίσω αρκετοί εδωμέσα.
συνεχιστε ....
![]()
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Εχεις ενα δικιο εδω που τα λεμε..Εδω στα μερη μου εχουν βαλει και δεν εκαψαν κανενα δασος
Eίναι μια γρήγορη μετάφραση απο αγγλικά, έτσι για να έχουμε μια εικόνα του τι ετοιμάζουν.
Δεν είναι μια αφορμή να εκφράσουν τις φοβικές εμμονές τους όσοι επιλέγουν να πουλάνε τα δικαιώματα τους τάχα για ασφάλεια.
Όπως επίσης δεν είναι για να στεναχωρηθούν όσοι δεν θα ήθελαν κάτι τέτοιο.
Τι θα σκεφτόσασταν εάν όλα τα οχήματα στις EU απαιτούνταν να είναι εξοπλισμένα με ένα σύστημα που περιορίζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματός σας στο αναρτημένο όριο; Νομίζετε ότι κάτι τέτοιο είναι πολύ μακριά; δεν είναι τόσο μακριά για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Εγκρίθηκε από μέλη της ΕΕ
Φαίνεται ότι το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) έλαβε έγκριση από τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) σχετικά με τα τεχνικά πρότυπα για ένα αυτόνομο σύστημα ελέγχου ταχύτητας. Ένα σύστημα που θα απαιτείται σε όλα τα νέα μοντέλα «οχημάτων» που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2022. Το ETSC αποκαλεί το σύστημα «Ευφυής Βοήθεια Ταχύτητας» (ISA).
Σύμφωνα με το ETSC:
«Μέχρι το επόμενο έτος, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα έχει, μακράν, τα πιο αυστηρά πρότυπα ασφάλειας οχημάτων στον κόσμο με συστήματα όπως Advanced Emergency Braking (AEB), Emergency Lane Keeping Assist (ELKS), υπνηλία και αναγνώριση της απόσπασης της προσοχής και Ευφυής ταχύτητα ( ISA) όλα υποχρεωτικά. Μέχρι το 2024 κάθε νέο αυτοκίνητο που πωλείται στην ΕΕ θα πρέπει να είναι εξοπλισμένο με αυτές τις τεχνολογίες ».
Διαφορετικοί τύποι ISA
Σύμφωνα με τους τελευταίους προτεινόμενους κανονισμούς, οι κατασκευαστές οχημάτων μπορούν να επιλέξουν έναν από τους τέσσερις διαφορετικούς τύπους εφαρμογής ISA. Σύμφωνα με τον ιστότοπο του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου , οι κατασκευαστές θα μπορούν να επιλέγουν οποιαδήποτε από τις παρακάτω μεθόδους κατά την εφαρμογή των συστημάτων ISA τους:
Το απτικό σύστημα ανάδρασης που βασίζεται στη δύναμη επαναφοράς του πεντάλ: –Το πόδι του οδηγού θα ωθείται απαλά προς τα πίσω σε περίπτωση υπερβολικής ταχύτητας. Θα βοηθήσει στη μείωση της ταχύτητας οδήγησης και μπορεί να παρακαμφθεί από τον οδηγό.
Το σύστημα ελέγχου ταχύτητας που βασίζεται στη διαχείριση του κινητήρα: - Αυτόματη μείωση της ισχύος πρόωσης ανεξάρτητα από τη θέση των ποδιών του οδηγού στο πεντάλ, αλλά αυτό μπορεί επίσης να παρακαμφθεί από τον οδηγό εύκολα.
Η διαδοχική ακουστική προειδοποίηση:
1ο βήμα: αναβοσβήνει ένα οπτικό σήμα
2ο βήμα: μετά από αρκετά δευτερόλεπτα, εάν δεν υπάρξει αντίδραση από τον οδηγό, θα ενεργοποιηθεί η ηχητική προειδοποίηση.
Εάν ο οδηγός αγνοήσει αυτήν τη συνδυασμένη ανατροφοδότηση, και οι δύο προειδοποιήσεις θα λήξουν.
Η διαδοχική προειδοποίηση δόνησης
1ο βήμα: αναβοσβήνει ένα οπτικό σήμα
2ο βήμα: μετά από αρκετά δευτερόλεπτα, εάν δεν υπάρξει αντίδραση από τον οδηγό, το πεντάλ θα δονείται Εάν ο οδηγός αγνοήσει αυτή τη συνδυασμένη ανατροφοδότηση, και οι δύο προειδοποιήσεις θα λήξουν.
Ζητούνται αυστηρότερες απαιτήσεις
Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το ETSC ήθελε πολύ πιο αυστηρές απαιτήσεις για τον ISA . Η θέση τους είναι ότι οι παραπάνω εφαρμογές δεν είναι αρκετά αυστηρές για τον έλεγχο της ταχύτητας του οχήματος. Ανησυχούν πολύ ότι ορισμένες από τις εφαρμογές ISA δεν κάνουν αρκετά για τον έλεγχο της ταχύτητας του οχήματος. Σε επιστολή τους προς τους εκπροσώπους των κρατών μελών της ΕΕ με ημερομηνία 24 Σεπτεμβρίου 2020 , έθεσαν τρεις κύριους προβληματισμούς: