Την υγεία του μπαμπά τους δεν την σκέφτεσαι;
Ασε που έχω εμπιστοσύνη στα παιδιά, για ρώτησε τα, να "πάρουμε" ένα 990 τώρα που πάλιωσε το 650;..
Το πολύ πολύ να σου πουν πάρε benelli. Μη δώσεις σημασία, δεν είναι όπως παλιά
Με μπάτζετ 1800 και αν δώσεις το Freewind και κάνεις και μία καλή οικονομική διαχείριση με δεδομένο πάντα οτι θες κάτι σε 950 , πως και δεν κοιτάς κανένα περιποιημένο Αφρικα ;
βάζω σαν παράδειγμα αυτά για να καταλάβεις τι εννοώ
https://www.car.gr/classifieds/bikes...50-africa-twin
https://www.car.gr/classifieds/bikes...a-twin-xrv-750
Έτσι να την πω και εγώ,αφού μας αρέσουν οι αρχαιολογίες θα κοιτούσα και ένα τενερε 750.Καλά γκάζια,άνετο και με λίγο συμμάζεμα γίνεται μηχανάρα.
when life gets complicated... i ride.
Τενερε ειχα.Το 750 το σουπερ του 1991.Ότι καλύτερο είχε περάσει από τα χέρια μου. Το ειχα κανενα 9μηνο οταν ειχα και το τιντιεμ το 850.Με το τενερε εκανα χωμα.Σε ενα πεταγμα μια φορά εσκασα με το τροχο σε κλειστή γωνία και έπεσα και κατέστρεψα ολο το μπροστινό σύστημα. Εγω πηγα στο νοσοκομείο με σπασμένο χέρι και αυτό πουλήθηκε για ανταλλακτικά!
καθε μερα ...νεα μερα.
μ αυτα τα λεφτουδακια παρε ενα deauville 650 ,και κρατα και το σουτζουκακι για καμια χωματοφλαταδουρα.μην μπλεκεις με σαπιο-προπελλες.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Πάντως με 3500 (συνδυαστικό μπατζετ) παίρνεις στρομ, βαραντέρο, transalp 700, tdm 900 και αν θες ευρωπαϊκό έχει και tiger 955, capanord, ή κανα σπάνιο πουλί ΚLV 1000. Μόνο στην Κρήτη βγάζει αρκετές επιλογές το car σε όλα τα ανωτέρω. Εγώ λέω να ανανεωθείς.
Το Transalp 700 θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή αναβάθμισης.
Θα κρατήσω το φριγουιντ μέχρι να δω τι θα γίνει.
3.500 μπάτζετ δεν έχω με τίποτα. 1800 ευρώ εχω και αυτό γιατί δε βαζω αιρκοντισιον.
Όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα.
Εχω ξανακάνει μαλακιες στη ζωή μού που έχω μετανιώσει. Δε θελω να την ξαναπαθω.Οπως μου ήρθε η καψα έτσι μου φύγε.
καθε μερα ...νεα μερα.
Πάντως για κάποιον άλλο και όχι για τον παπασούζα, GS 1100 με 1600 ευρώ είναι πολύ καλή τιμή.
Αν ελεγχθεί και δεν πατινάρει οπότε να αποκλειστεί το ενδεχόμενο αλλαγής σετ δίσκου, τότε όλα τα άλλα φτιάχνονται προσιτά (και όχι σε επίσημα εξουσιοδοτημένα συνεργεία). Ο άξονας επισκευάζεται άσε που δεν είναι σίγουρο πως θα έχει ζημιά.
Είναι μια μοτοσικλέτα που μπορεί να ζήσει για πάντα με την ανάλογη φροντίδα και μπορεί να κάνει από χώμα ως ταξίδι παντού. Με τέτοια τιμή αξίζει να ασχοληθεί κάποιος σοβαρά.
Στα μεταχειρισμένα έχει πολλά ανταλλακτικά με νορμάλ τιμές.
(Το r 1150 GS το είχα πάρει 3500 το 2015, οπότε εδώ μιλάμε σχεδόν για τα μισά λεφτά.)
χα, καλά τα λες, αν ρωτάς για μπόξερ πολύ πιθανά δεν είναι για εσένα..
και εντάξει, δεν είναι πυρηνική φυσική να αλλάξεις δίσκο, θέμα χρόνου και τάξης στο πως θα το διαχειριστείς είναι.