και ο καταναλωτής να την δεχόταν (που δεν) , το eshop από την πλευρά του θα πιέσει την εταιρία ταχυμεταφοράς για χαμηλότερο κόμιστρο ώστε να καρπωθεί την διαφορά... το ότι εσύ πλήρωσες Χ € κατά την αγορά για μεταφορικά δεν σημαίνει ότι και η courier χρέωσε Χ € το eshop....
και απλά για την ιστορία, στο δεύτερο lockdown το πράγμα ξέφυγε όχι απόλυτα με ευθύνη των ταχυμεταφορών.. υπήρχε σχέδιο και προετοιμασία με βάση τα στοιχεία του πρώτου lockdοwn...
καλώς ή κακώς όμως ο καταναλωτικός παροξυσμός της περιόδου εκείνης ήταν (πολύ) πέραν του αναμενόμενου. Μέχρι να αντιδράσουν οι εταιρείες στον όγκο αποστολών ( επιπλέον από αυτού που είχαν ήδη προετοιμαστεί) τους πήρε η μπάλα...
δυστυχώς το επάγγελμα του διανομέα/courier θεωρείται (και από τις εταιρείες αλλά ΚΑΙ από τους καταναλωτές) "χαμαλίκι", "χαμηλών απαιτήσεων" και κάτι εύκολο αλλά δεν είναι.
ναι δεν θέλει πτυχία και "μόρφωση" αλλά δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας και ακόμα λιγότεροι το κάνουν καλά. δεν είναι λοιπόν εύκολο σε περίοδο αιχμής να βρεις "καλό" προσωπικό ειδικά όταν ΟΛΗ η αγορά κάνει το ίδιο... και μην ξεχνάμε ότι τα βαν και τα μηχανάκια που βλέπουμε δεν είναι παρά το τελευταίο στάδιο της μεταφοράς. Ελλείψεις υπήρχαν και στα ΦΔΧ /νταλίκες που μεταφέρουν τις αποστολές από/προς τα τοπικά καταστήματα και μεταξύ των κέντρων διαλογής, δημιουργώντας επιπλέον καθυστερήσεις.
Με άλλα λόγια οι διαθέσιμοι πόροι ( ανθρώπινο δυναμικό και υλικά μέσα από βαν, φορτηγά, πλοία και αεροπλάνα) δεν επαρκούσαν για την ζήτηση.
σε ότι αφορά αυτό το "χτυπάνε τα κουδούνια και φεύγουν" ή " έρχονται αφήνουν χαρτάκι και φεύγουν" δεν θα πω ότι δεν γίνεται, θα πω όμως ότι είναι πολύ λιγότερες οι περιπτώσεις απ' ότι θα πίστευε κανείς με βάση τα social...
δεν έχει καμία οικονομική και επιχειρησιακή λογική* να πληρώσεις διανομέα να πάει στην πόρτα του παραλήπτη και απλά να φύγει ή για να αφήσει χαρτάκι....
θα πρέπει να ξανά πάει την επόμενη ημέρα και εάν θέλεις να ειδοποιήσεις τον κόσμο να έρθει εκείνος να παραλάβει από το σημείο εξυπηρέτησης μπορείς να του στείλεις ηλεκτρονικά ειδοποίηση (email, SMS, Viber/Messenger DM) πολύ πιο εύκολα και φθηνά...
* έχει λογική ΜΟΝΟ σε περίπτωση που ο διανομέας ΔΕΝ είναι υπάλληλος της εταιρείας αλλά πληρώνεται με τα stοp