Απλά ως Ιταλικό πρέπει να γνωρίζει κανείς τα κουσούρια του και τα κόστη συντήρησης. Γενικά το πως είναι η συμβίωση μαζί του (καθώς η μνάρες έχουν το τίμημά τους)
Απλά ως Ιταλικό πρέπει να γνωρίζει κανείς τα κουσούρια του και τα κόστη συντήρησης. Γενικά το πως είναι η συμβίωση μαζί του (καθώς η μνάρες έχουν το τίμημά τους)
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
https://www.car.gr/classifieds/bikes...939-honda-cb-1
https://www.car.gr/classifieds/bikes...089-honda-cb-1
Παίρνεις το πρώτο και το δεύτερο για δότη.
Το cb1 φορούσε τον κινητήρα από το cbr 400 rr και ειχε clip on. Το είχα κρατήσει 5 χρόνια και το είχα ευχαριστηθεί πολύ.
Όχι κακή ιδέα και αυτό ! Αλλά ερωτεύτηκα την Ιταλίδα ...
κάτι σε bobber στυλ με βάση κάποιο ''τσοπερ'' πως το βλεπεις
when life gets complicated... i ride.
Εγώ η αίσθηση που μου έχει μείνει είναι ότι όλα αυτά στην εποχή τους ήταν ο φτωχός συγγενής όταν τα φράγκα δεν φτάναν για Χάρλεϊ, που για τους περισσότερους δεν έφταναν. Και δώστου άρθρα ότι η Χόντα με.το steed και η Σουζούκι με το Intruder αφουγκραστηκαν πραγματικούς τσοπεραδες και το τι ήθελαν και ακολούθησαν διαφορετικό δρόμο από Χάρλεϊ και πίτσες μπλέ. Μετά το άλλαξαν το τροπαρι με βουλκαν και dragstar και αντέγραψαν ξεδιαντροπα αλλά πάλι δεν. Νομίζω ότι απλά τα τελευταία χρόνια με το hype του customizing έχουν πάρει τα πάνω τους που τις παίρνουν και τις πετσοκοβουν.
Τελευταία τροποποίηση από katsar; 26/09/2021 στις 09:03.
when life gets complicated... i ride.