γαμεί!
γαμεί!
πολύ ωραίο! το πράσινο με τις χρυσαφένιες ζάντες ειδικά
είχε προαναγγελθεί μία τέτοια είσοδο
αυτή η κατηγορία όμως χρειάζεται υποτετράγωνα μοτέρ όπως του NC, ροπάτα χαμηλά για να δείχνουν οτι έχουν περισσότερα κυβικά, μιας και το ύφος είναι μηχανάκια βόλτας, αλλά δεν νομίζω οτι θα το πειράξουν θα μπει αυτούσιο απο το versys
you rise you fall you're down then you rise again
Δε με κερδίσει εμφανισιακά, χωρίς να το θεωρώ άσχημο. Δε θα ήταν στις πρώτες επιλογές μου. Προτιμώ το μαύρο χρώμα.
Ως προς τη λειτουργία του κινητήρα και να την ανακοινώσιμη ισχύ, δυστυχώς οι κατασκευαστές, με δική τους ευθύνη, έχουν εκπαιδεύσει τον κόσμο να κοιτάζει τη μέγιστη ισχύ. Οπότε, μοτοσυκλέτα με μικρότερη ισχύ θα πουλούσε σε λίγους έμπειρους και ώριμους στη σκέψη, παρόλο που θα είχε καλύτερη λειτουργία στις χαμηλές στροφές, κατάλληλη για το χαρακτήρα της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Καλό θα ήταν να έβαζαν και μεγαλύτερο ντεπόζιτο από τα 12 λίτρα.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Όργανα κλασικά μαζί με μια μικρή οθόνη για τις διάφορες πληροφορίες για μένα είναι ο ιδανικός συνδυασμός και τον προτιμώ χίλιες φορές πιο πολύ από μια τεράστια οθόνη. Μακάρι να ακολουθήσουν κΙ άλλοι αυτό το μοτίβο.
να σας δώκω και τιμή?
8490. Να τα αφήσω??
you rise you fall you're down then you rise again
Και το βίντεο της παρουσίασης.
https://m.youtube.com/watch?v=fw5n5g0Llmg
you rise you fall you're down then you rise again
Εάν λοιπόν ταυτίζεσαι με το προφίλ του αγοραστή που ορίζει η εταιρεία, το Z650RS είναι για εσένα:
- Αν είσαι ο τύπος που ζει τη ζωή χαλαρά, αλλά ταυτόχρονα σου αρέσουν οι εναλλαγές και η δράση. Σίγουρα είσαι πολύ καλός οδηγός μοτοσυκλέτας.
- Είσαι ευχάριστος, τόσο με τη νέα γενιά, όσο και με την παλιά. Όλοι σε παραδέχονται, από γκραφιτάδες νεαροί, μέχρι σκακιστές παππούδες. Εννοείται ότι κερδίζεις στο σκάκι, διότι είσαι ευφυής.
- Αν βρεθεί γυναίκα στο δρόμο σου, γοητεύεται με τη μία. Είσαι ο τύπος που τις ρίχνει όλες με ένα βλέμμα και αυτό είναι το μοτοσακό που σου αρμόζει.
- Σε διακατέχει μία αλητεία, αλλά θα κάνεις την καλή, όταν σε χρειαστεί κάποιος (σπρώξιμο αμαξιού). Είσαι μία άγρια, ανήσυχη ψυχούλα.
Ευτυχώς που δεν τον έδειξαν να ρητορεύει σε κανένα δικαστήριο, διαφορετικά θα έπειθαν με τη μία το δικό μας χασοδίκη να το αγοράσει.
Υπόψη, ότι ακόμα και η αποδοκιμασία της διαφήμισης, θεωρείται επιτυχία για το εμπορικό τμήμα. Αρκεί να γίνεται συζήτηση γύρω από το θέμα.
Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 27/09/2021 στις 20:13.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Αφήστε το αποτυχημένο διαφημιστικό... Το μηχανάκι ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ! Και κυρίως δε φαίνεται μια φθηνή παραλλαγή της κορυφαίας (κατεμέ) ρετρό μοτοσυκλέτας της αγοράς του Z900RS, ίσως εξού και η τιμή.
Πολύ ωραίο, οι λαιμοί της εξαγωγής μόνο μου φαινονται πολύ εκτεθειμένοι και γενικά η εξάτμιση δεν πολυταιριαζει.
Για το μοτέρ δεν έχω άποψη, αν είναι περίπου σαν των παλιών Versys (2012-13) όντως χαμηλά ήταν πολύ αδύναμα.
Το Ζ900RS κοστίζει περίπου 2700 ευρώ παραπάνω σε σχέση με το (ίδιας βάσης αλλά τύπου Streetfighter) Ζ900.
Το (τύπου Streetfighter) Ζ650 κοστίζει 7990, άν η διαφορά τους είναι 500 ευρώ θα είναι οκ αλλά αν κρίνουμε από τα 900 η βινταζιά μάλλον πληρώνεται αρκετά παραπάνω.
RIDE MORE TALK LESS
Στη Γερμανία το μαύρο Z650RS θα κοστίζει 8.000€ ενώ το πράσινο και το γκρίζο 8.145€ .
Περίπου 1000€ θα είναι η διαφορά τιμής με το z650.