Έπρεπε να το ονομάσει POMFOLYX, μπορεί να μοιάζει σαν όνομα αντιβίωσης, αλλά ταιριάζει απόλυτα στην περίσταση...
Εν τω μεταξύ, το εσωτερικό κι ο πίνακας οργάνων τα σπάνε!!! Φοβερή πρωτοτυπία (για τους πολύ παρατηρητικούς) που το αριστερό μπροστά λάστιχο έχει πίεση 32 και το δεξί μπροστά 31... τα πίσω λάστιχα γλύτωσαν, και τα 2 έχουν αέρα 30 μέσα, μάλλον κάτι θα πήγε στραβά με την εκτύπωση των εμπρός ελαστικών... Δεύτερη πουτανιά ωραία, που δείχνει πόσους ίππους είναι (ή θα είναι...ή θα ήταν...ή θα ήθελε να είναι...). Α ναι, το δεξί κυκλικό όργανο κάνει και καρδιογράφημα, λογικά στην έκδοση που θα κοστίζει 12,5 εκατομμύρια, θα έχει και ειδική τάπα που θα κατουράς και θα σου βγάζει αποτελέσματα εξέτασης ούρων (πως λέμε δοχείο ουρίας, κοινώς AdBlue...αυτό θα είναι ούρων).
![]()
Θα σου λεει δλδ το οχημα ''Ωπ!Που πας ρε κερατα με 19 μεγαλη και 15 μικρη-πιεση,μην παει το μυαλο σας αλλου- τι θες να παθεις κανα εφραγμα στο δρομο?Και θα αρνειται πεισματικα να μιζαρει!
Δηλαδή τώρα λύσαμε όλα τα μηχανολογικά και ασχολούμαστε με το εσωτερικό ?![]()
Λοιπόν για να μπαίνουν τα πράγματα στην θέση τους.. haters...
https://www.gazzetta.gr/in-motion/20...-KRMuXRyptBfu0