Το χειρότερο είναι που δεν ειχαν παρμπρίζ και πετάγανε τα σίδερα κατά πάνω μόνα τους.
Σαν την πρώτη είχε και το δικό μου όταν το πήρα. Για εμένα παραήταν μεγάλη, χωρίς ιδιαίτερο όφελος.
Στο 1,82 δεν κατάλαβα να με καλύπτει περισσότερο από την (εξίσου μεγάλη γενικά) μαμά. Αρκετή φασαρία και ήθελε λίγο σκύψιμο ή πιο "περίεργη" στάση για να μπεις "από κάτω" από τη ροή.
Επιπλέον, οι χούφτες που κάνει εμένα δε με εξυπηρετούσαν καθόλου! Πολύ ζέστη!! Αυτό βέβαια μπορεί να το βρει θετικό άλλος.
Εγώ τη βγάζω το χειμώνα με τα καλοκαιρινά γάντια χωρίς άλλη προστασία και αυτή η ζελατίνα όπως και κάτι χούφτες που είχα σε ενα ΚΛΕ παλιά δεν τα άντεχα.
Χειμερινά γάντια θα βάλω κάτω από 8-10 βαθμούς το χειμώνα, αλλά πχ το καλοκαίρι θα ζορίσει τους πάντες.
Είναι πραγματικά σα χούφτες, αν είχες παλιότερα σε κάποιο on-off.
Τέλος, στην περίεργη κουρμπα που κάνει στις χούφτες, έσπασε (!) το καλοκαίρι πέφτοντας σε λακούβα (υπερβολικά βαθιά μεν, "απλά' πέρασα από μια λακούβα "μεταλλικό καπακι" δε). ΟΚ, σίγουρα ήταν υπερβολή κτλ και δε σημαίνει ότι θα σπάσουν όλες τους τύπου, αλλά ίσως ήταν και κάποια ένδειξη κόπωσης στα σημεία αυτά (Givi ήταν η δική μου btw)
Ξέρω από βέσπα!
Να κάνω μια ενημέρωση για τη συμβίωση. Το μηχανάκι δεν το έχω ούτε μήνα και έχω ήδη φορτώσει σχεδόν 1300 χλμ. Με έχει βολέψει απίστευτα και πλέον δε μου περνάει απ το μυαλό να πάρω το αμάξι ό,τι καιρό κι αν έχει. Μου πήρε καμία δεκαριά μέρες να συνηθίσω τη διαφορετική στάση σώματος και την έλλειψη στήριξης στα γόνατα αλλά πλέον όλα καλά και σ'αυτό το κομμάτι. Καρεκλοπόδαρα δεν έχω πετύχει αλλά σε κανονική βροχή μόνο με το πάνω αδιάβροχο δεν κατάλαβα τίποτα. Έφτασα στη σχολή κύριος, σκούπησα το κράνος και μπήκα για μάθημα σα να είχα βγει απ το αυτοκίνητο.
Στο θέμα ζελατίνα, μιας και οι απόψεις ήταν ανάμικτες, είπα να πάω σε μια μέση λύση και τελικά πήρα αυτή της Givi. Το πλάτος της και τα εξογκώματα στο πλάι δημιουργούν μια ας πούμε "φούσκα" γύρω απ το σώμα, όπου πραγματικά δεν καταλαβαίνεις καθόλου ότι κινείσαι με κάμποσα χιλιόμετρα. Το κράνος είναι εκτεθειμένο από το σαγόνι και πάνω - οπότε υπάρχει αεροδυναμικός θόρυβος- αλλά αυτό σημαίνει και ότι δε βλέπεις μέσα απ το τζαμί. Πετυχημένη αγορά που σίγουρα χρειαζόταν.
Από κατανάλωση παίζω στα 3,7-4. Η ζελατίνα ανέβασε όντως την κατανάλωση ελαφρώς, όχι μόνο λόγω αντίστασης αλλά και επειδή με αυτήν παρατηρώ ότι κινούμαι πιο γρήγορα από πριν μιας και δεν καταλαβαίνω για πότε μαζεύω χιλιόμετρα. Δευτέρα παραλαμβάνω και την κουβέρτα, αν και ο καιρός προς το παρόν δεν την κάνει απαραίτητη. Θα τη βάλω όταν πέσει λίγο ακόμα η θερμοκρασία.
Δεν είναι υπερβολή να πω πως πλέον δεν μπορώ να φανταστώ την καθημερινότητά μου χωρίς αυτό το εργαλείο. Μακάρι να βγει και αξιόπιστο γιατί τα χιλιόμετρα θα είναι μπόλικα.
Αν συμβαίνει και στη Θεσσαλονίκη αυτό που συμβαίνει εδώ σε μας από το Σεπτέμβρη και ένθεν, τότε εννοείται ότι θα σε βολεύει το μικρό μηχανάκι!
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Έχει όντως ξεφύγει το θέμα. Χθες πηγαίνοντας στη δουλειά είχε κίνηση σταμάτα-ξεκίνα στον περιφερειακό στην ανηφόρα του Παπαγεωργίου. Από περιέργεια όταν έφτασα στο μαγαζί έβαλα στο maps να δω πόσο χρόνο έδινε με αμάξι για τη διαδρομή που έκανα. 38' έβγαλε, ενώ χωρίς κίνηση είναι 20-21'. Κατακόκκινη η μισή διαδρομή. Φυσικά εγώ έφτασα στον κανονικό χρόνο λόγω διήθησης.
Τι να λέμε είμαστε ευλογηγένοι,με το ανάλογο τίμημα πάντα(κίνδυνος τραυματισμού και έκθεση σε καιρικά φαινόμενα).Πολύ καλό νέο που σε βόλεψε.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Και μια φωτογραφία απ την τελική μορφή. Έτοιμοι για πολλά χιλιόμετρα. Μαζί και με το τζάκετ που πήρα πραγματικά δεν καταλαβαίνω Χριστό, δεν είχα φανταστεί πόσο προστατευμένος μπορείς να είσαι στο σωστό εργαλείο και με τον ανάλογο εξοπλισμό. Έβαλα τελικά και φρυδάκι, το οποίο κάνει μεγάλη διαφορά στο θόρυβο αφού στέλνει τον αέρα πάνω απ το κράνος ακόμα και στην χαμηλή θέση που το έχω. Εντυπωσιασμένος κι απ τη κουβέρτα (η tucano urbano το κατέχει το αντικείμενο). Μπήκε τέλος και η σχάρα που μου ειχε δώσει ο πωλητής και κουμπωσα την 39αρα shad που είχα. Έχω μέσα αδιάβροχο και χταπόδι και γενικά βρίσκεται για καμία έκτακτη ανάγκη.
Η κατανάλωση έχει σταθεροποιηθεί στο 3,9. Με καλό γέμισμα πάω βενζινάδικο στα 250-270 χλμ.
Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια.
Ωραιο το εκανες μοιάζει με GT και η μπαγαζιερα ταίριαξε χρωματικά
Αν φουσκώσεις τα μπαλονάκια στην κουβέρτα γίνεται πολύ ευκολότερο το έμπα έβγα.
Καλές βόλτες.
Τί φρύδι πήρες, για πες!
Πόσο είχε (νομίζω κανά 80άρι περίπου) και μπήκε εύκολα (πρέπει να κάνεις τρύπες.
Άλλαξα και εγώ ζελατίνα μιας και η τεράστια givi είχε σπάσει, έβαλα μια mra σε μέγεθος μαμάς, αλλά έχει πολύ φασαρία τελικά (καμμία σχέση με τη givi),
οπότε σκέφτομαι είτε να πάρω πάλι την τεράστια είτε τα φρυδάκια (αλλά δεν τους είχα εμπιστοσύνη ότι δουλεύουν)
Ξέρω από βέσπα!