Τελικα οι μεγα πινακιδες θα γινουν συλλεκτικες και θα πωλουνται μετα απο 50 χρονια οσο μια καινουργια μηχανη....
Θα γινει κατι οπως τοτε με την αποπειρα αλλαγης γευσης της coca cola
![]()
coca cola vanilla κ τα μυαλα στα καγκελαΑρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Τελικα οι μεγα πινακιδες θα γινουν συλλεκτικες και θα πωλουνται μετα απο 50 χρονια οσο μια καινουργια μηχανη....
Θα γινει κατι οπως τοτε με την αποπειρα αλλαγης γευσης της coca cola
![]()
![]()
γ@μω τις γευσεις,μονο σε μενα αρεσε ρε φουστη?...![]()
teenage angst has paid off well, now I'm bored 'n' old
Ναι :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από tool
coca cola vanilla κ τα μυαλα στα καγκελα![]()
γ@μω τις γευσεις,μονο σε μενα αρεσε ρε φουστη?...![]()
+1000 Δεν την αλαζω ρε την πινακιδα μου. Και αν ποτε πεινασω θα την λιωσω θα την πουλησω μεταλλο και θα τα κονομησωΑρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Τελικα οι μεγα πινακιδες θα γινουν συλλεκτικες και θα πωλουνται μετα απο 50 χρονια οσο μια καινουργια μηχανη....
Θα γινει κατι οπως τοτε με την αποπειρα αλλαγης γευσης της coca cola
![]()
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Απο motomag.gr:
Καλά νέα!
Περιμένω έξω από το Υπουργείο Μεταφορών τους υπόλοιπους. Έχουμε συνάντηση με τη Γενική Διευθύντρια Μεταφορών κα Τσάκα, για το θέμα των νέων και τεράστιων πινακίδων κυκλοφορίας. Δεν ξέρω τί να περιμένω, και φοβάμαι πως η συνάντηση θα είναι τυπική των συναλλαγών με το Δημόσιο. Καθόλου ενθαρρυντικό αυτό. Επιπλέον, ζητάμε κάτι που δεν είναι υποχρεωμένοι να μας δώσουν. Η διάσταση των νέων πινακίδων, αν και ταυτίζεται με τη διάσταση του προβλεπόμενου χώρου για την τοποθέτησή της, είναι νόμιμη, αν και οριακά. Εδώ πολλές φορές ζητάμε από το Δημόσιο πράγματα που είναι υποχρεωμένοι να μας δώσουν και πάλι δεν γίνεται τίποτα.
Ψάχνοντας και πάλι το θέμα, στην προετοιμασία για τη συνάντηση, βρήκα πως και η Αυστρία και η Γερμανία, που είχαν τις επόμενες μικρότερες από τις δικές μας πινακίδες (26 x 20 cm), έχουν προχωρήσει στην έκδοση νέων, μικρότερων, για να μη μιλήσουμε για τις νέες ιταλικές, που είναι διαστάσεων 17,5 x 17,5 cm. Επιπλέον, στις ευρωπαϊκές χώρες η πλειοψηφία των μοτοσυκλετών αποτελείται από μεσαίες και μεγάλες, πάνω από 600 κυβικά. Στην Ελλάδα, όπου τα παπιά και τα σκουτεράκια κυριαρχούν, το θέαμα του “ταψιού” στο πίσω μέρος είναι γελοίο. Η αγορά γενικώς καθυστέρησε να αντιδράσει, αφού στην αρχή δεν υπήρχαν πινακίδες, κι όσοι αγόραζαν καινούργια κυκλοφορούσαν με βεβαιώσεις στην τσέπη και χαρτονάκια αντί πινακίδες. Μόλις παρελήφθησαν όμως, κι άρχισαν να παραδίδονται, πολλοί αρνήθηκαν να τις τοποθετήσουν, προτιμώντας να είναι παράνομοι, ή τις δίπλωναν, ή έφτιαχναν άλλες μικρές (επίσης παράνομες πρακτικές). Αρκετοί, αρνούνταν να αγοράσουν καινούργια μοτοσυκλέτα, για να μην πάρουν πινακίδα-ταψί. Άρχισαν να φτάνουν στο περιοδικό και αγγελίες για πώληση μεταχειρισμένων “με παλιά καλή πινακίδα”. Βεβαίως, από τη στιγμή που υπάρχουν προδιαγραφές για τους κατασκευαστές που προβλέπουν αυτόν ακριβώς το χώρο (από το ’93), δεν μπορούσε να είναι και επιχείρημα προς το Υπουργείο το “δεν χωράνε στις μοτοσυκλέτες”, όσο κι αν αυτό σε πολλές περιπτώσεις ήταν αλήθεια. Ούτε οι αισθητικές μας προτιμήσεις είναι ικανός λόγος για να αλλάξει το Υπουργείο τις πινακίδες.
Ετοίμασα ένα φάκελο με φωτογραφίες των νέων πινακίδων σε διάφορες εφαρμογές, από παπιά μέχρι superbikes, μαζί με αντίστοιχες ευρωπαϊκές για τις ίδιες μοτοσυκλέτες. Μαζί είχα και τις Κοινοτικές Οδηγίες, το editorial του τεύχους 360 με τίτλο “Λάθος πινακίδες” (όπου κι εγώ με τη σειρά μου είχα ένα λάθος, αφού η νομοθεσία τελικά δεν ξεχωρίζει “μικρές” από “μεγάλες” μοτοσυκλέτες) και μια σελίδα με τους λόγους που οι νέες πινακίδες θα έπρεπε να αλλάξουν, μαζί με μια πρόταση για το πώς θα μπορούσαν να γίνουν. Ιδού το κείμενο:
Γιατί η διάσταση των νέων πινακίδων κυκλοφορίας των μοτοσυκλετών θα πρέπει να αλλάξει;
1. Εξαντλούν τα όρια του χώρου τοποθέτησης της πινακίδας πάνω στη μοτοσυκλέτα, όπως αυτά ορίζονται από την οδηγία 93/94/ΕΟΚ του Συμβουλίου της 29ης Οκτωβρίου 1993 σχετικά με τη θέση προσαρμογής της οπίσθιας πινακίδας κυκλοφορίας των δικύκλων ή τρικύκλων οχημάτων με κινητήρα.
Επίσημη Εφημερίδα αριθ. L 311, της 14/12/1993, σ. 0083 - 0088
2. Λόγω των μεγάλων τους διαστάσεων (280 x 210 mm), δεν συμβαδίζουν με την ίδια οδηγία, που ορίζει πως “στόχος της παρούσας οδηγίας δεν είναι να εναρμονίσει τις διαστάσεις των πινακίδων κυκλοφορίας που χρησιμοποιούνται στα διάφορα κράτη-μέλη, εμπίπτει επομένως στην αρμοδιότητα των κρατών μελών να μεριμνούν προκειμένου οι προεξέχουσες πινακίδες κυκλοφορίας να μη συνιστούν κίνδυνο για τους χρήστες”.
Τοποθετημένες σε μικρού μεγέθους δίκυκλα, όπως τα best seller στη χώρα μας παπιά, είναι σαφώς επικίνδυνες για το χρήστη και κρύβουν ολικά ή μερικά απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας, όπως τα φλας.
3. Λόγω του μεγέθους τους, ωθούν πολλούς υποψήφιους αγοραστές να μην αγοράσουν καινούργια μοτοσυκλέτα, προτιμώντας παλιότερες, μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες, που έχουν την παλαιού τύπου πινακίδα.
4. Επίσης λόγω του μεγέθους τους και της αντιαισθητικής και αντιλειτουργικής τους παρουσίας, πολλοί κάτοχοι νέων μοτοσυκλετών ΔΕΝ τις τοποθετούν καθόλου στις μοτοσυκλέτες τους. Επιμένοντας σ’ αυτό το μέγεθος, δημιουργούμε παρανόμους.
5. Οι διαστάσεις των πινακίδων κυκλοφορίας ορίζονται ελεύθερα από τα κράτη-μέλη, καθώς και το σχήμα και το χρώμα τους, όπως προκύπτει και από διευκρινιστικό έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Επικοινωνιών της Κομισιόν, που αναφέρει συγκεκριμένα: “Η πραγματικότητα: Η σχεδίαση και τα χαρακτηριστικά των πινακίδων κυκλοφορίας των οχημάτων δεν σχετίζονται με κανέναν τρόπο με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει καμία πρόθεση να αναγκάσει κανέναν να αλλάξει τις πινακίδες κυκλοφορίας του. Αυτό είναι ένα θέμα που αφορά αποκλειστικά τις εθνικές αρχές ή τους οργανισμούς προτύπων”, αλλά και από την ανωτέρω οδηγία 93/94/ΕΟΚ. Κανένα κράτος-μέλος της Ε.Ε. δεν εξαντλεί τα όρια του χώρου τοποθέτησης όπως η Ελλάδα, και ΟΛΑ έχουν μικρότερες διαστάσεις πινακίδας. Ενδεικτικά: Γερμανία 260 x 200 mm , Φινλανδία 200 x 165 mm. Πρόσφατα η Αυστρία άλλαξε τις δικές της πινακίδες μοτοσυκλετών με άλλες μικρότερες από τη διάσταση 260 x 200 που χρησιμοποιούσε. Και οι νέες ιταλικές πινακίδες (175 x 175) είναι κατά πολύ μικρότερες από τις ελληνικές.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Με βάση τις διαστάσεις των παλαιού τύπου πινακίδων, θα μπορούσε να δημιουργηθεί ο νέος τύπος απλά τοποθετώντας το κενό με τη σφραγίδα της Ελληνικής Δημοκρατίας και το μπλε ορθογώνιο με τα διακριτικά “GR” και το σήμα της Ε.Ε. στο αριστερό μέρος.
Εκ μέρους του περιοδικού μοτοσυκλέτας ΜΟΤΟ,
Βασίλης Καραχάλιος
Διευθυντής Σύνταξης
Με αυτά τα “όπλα” στο σακίδιό μου, βρέθηκα μαζί με τους κ.κ. Πάτσιο, Λάσκαρι και Κατσίρη του ΣΕΑΑ (Συνδέσμου Εισαγωγέων και Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου), Τζίμα του ΠΑΣΕΕΔ (Πανελλήνιου Συνδέσμου Εμπόρων και Επισκευαστών Δικύκλων) και Κορέλλη της ΜΟΤΟΕ στο γραφείο της Γενικής Διευθύντριας Μεταφορών του ΥΜΕ, κας Τσάκα. Μαζί της και ο κ. Γραμματικόπουλος, Διευθυντής Επιβατικών Μεταφορών του ΥΜΕ. Από καθαρή τύχη, είχα παραλάβει την προηγούμενη μέρα και την πινακίδα του δικού μου EXC250, και την έβγαλα στο τραπέζι, έτσι για να ξεκινήσει η συζήτηση. Η πορεία της συζήτησης ήταν πραγματικά μια έκπληξη για μένα. Από ’κεί που περίμενα αντιρρήσεις και να ακούσω γιατί δεν μπορεί να γίνει μείωση του μεγέθους των πινακίδων, διαπίστωσα πως είχαμε απέναντί μας ανθρώπους που κατάλαβαν αμέσως την ουσία του προβλήματος. Αφού ξεκαθαρίστηκε το θέμα των “παρανομιών”, όπως άδικα είχε κατηγορήσει με επιστολή της και “υπερβάλλοντα ζήλο” η ΜΟΤΟΕ το ΥΜΕ, η κα Τσάκα, κρατώντας την πινακίδα μου στα χέρια, είπε αμέσως: “Ναι, είναι πολύ μεγάλες, δίκιο έχετε!”. Είδαν και τις φωτογραφίες, άκουσαν και τα επιχειρήματά μας, και αμέσως προχώρησαν στο πώς μπορεί να αλλάξει η διάσταση των πινακίδων. Το θέμα δεν είναι βέβαια και τόσο απλό, τίποτα δεν είναι απλό στο Δημόσιο. Η προμήθεια των πινακίδων είναι συναρμοδιότητα και του Υπουργείου Οικονομικών, και οι συνεργασίες μεταξύ υπουργείων για να αλλάξουν υπουργικές αποφάσεις είναι χρονοβόρες. Εν τω μεταξύ, έχει αρχίσει πάλι να παρουσιάζεται έλλειψη πινακίδων, και η επόμενη παραγγελία έρχεται σύντομα, οπότε μέσα σε λίγες μέρες θα πρέπει να αλλάξουν αποφάσεις, να σχεδιαστούν νέες πινακίδες και να γίνει νέα παραγγελία. Όλα αυτά δεν φάνηκαν να πτοούν την κα Τσάκα και τον κ. Γραμματικόπουλο, που με άψογο επαγγελματισμό προχώρησαν στο πώς μπορεί να γίνει η αλλαγή στο μικρότερο δυνατό διάστημα. Έγινε δεκτή η πρόταση των παρισταμένων για επιστροφή στην παλαιότερη διάσταση, ή τουλάχιστον σε διάσταση όσο πιο κοντινή σε εκείνη θα απαιτήσει η προσθήκη της μπλε λωρίδας με το “GR” και τα άστρα της Ε.Ε. στο αριστερό πάνω μέρος, μαζί με χώρο για το μελλοντικό αυτοκόλλητο ελέγχου από τα ΚΤΕΜ (Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Μοτοσυκλετών). Δεν είπαν ούτε “θα το κοιτάξουμε” ούτε “θα δούμε αν μπορεί να γίνει”. Αναγνώρισαν ένα δίκαιο αίτημα των μοτοσυκλετιστών, ακόμα κι όταν οι δικές τους ενέργειες ήταν απόλυτα νόμιμες και δεν υπήρχε κανένας τυπικός λόγος να τις αλλάξουν και να επιφορτιστούν με νέες διαδικασίες. Γι’ αυτό και μόνο, τους αξίζουν συγχαρητήρια. Μακάρι όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί να έκαναν τη δουλειά τους με αυτόν τον τρόπο.
- Υ.Γ.: Η χρονιά φαίνεται να αρχίζει καλά. Οι πινακίδες θα μικρύνουν, η Έκθεση Μοτοσυκλέτας ανοίγει τις πύλες της στις 11/3, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Freestyle MX έρχεται στην Αθήνα στις 27-28/5, πολλές αντιπροσωπείες προχωρούν σε σημαντικές μειώσεις τιμών μοντέλων 2005 (δες στα Νέα απ’ Όλο τον Κόσμο αυτού του τεύχους).
Βασίλης Καραχάλιος vassilis.karachalios@mototech.gr
Δεν εννοω την βαλινια.Αρχικά δημιουργήθηκε από tool
coca cola vanilla κ τα μυαλα στα καγκελα![]()
γ@μω τις γευσεις,μονο σε μενα αρεσε ρε φουστη?...![]()
Πριν πολλα χρονια ειχε προσπαθησει να αλλαξει την γευση στο κυριο προιον, οχι να βγαλει καποιο παραλληλα
Αρχικά δημιουργήθηκε από thrax
Απο motomag.gr:
Καλά νέα!
Βασίλης Καραχάλιος vassilis.karachalios@mototech.gr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MΠΡΑΒΟ!!!!!!
Αν ειναι οπως τα λεει ο Κ. Καραχαλιος,
η κα Τσάκα και ο κ. Γραμματικόπουλος
αξιζουν συγχαρητηρια!
Δεν ειναι ολα μαυρα τελικα...
Μου'φτιαξες τη μερα!
![]()
![]()
![]()
Για τα λεφτά τα κάνεις όλα
Για τα λεφτά δεν μ' αγαπάς
Mα θα 'ρθει κάποτε η ώρα
Kαι δε θα ξέρεις που χρωστάς..
Τώρα που οι πινακίδες έγιναν τεράστιες, θα ρισκάρατε να κυκλοφορήσετε χωρίς αυτές για να μη χαλάσετε την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας σας;
Όχι 487 23%
Ναι 1608 76%
Απο το ιδιο motomag.gr
O νόμος αποτελεί υποκατάστατο της παιδείας
SL 750 SHIVER