Σελίδα 6 από 28 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 407

Θέμα: ΑΓΟΡΑ vstrom 650 ερωτησεις

  1. #76
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Spar1991 Προβολή μηνύματος
    Μα και τωρα ο λογος που υποπτευομαι οτι κατι δεν παει καλα ειναι επειδη οταν καθεται ο αλλος πισω καθεται πολυ η σελα και σε 2 σαμαρια δρομου που ανεβηκα χωρις να κοψω ταχυτητα (20χλμ ταχυτητα)ακουσα ενα γκαπ απο κατω και λεω τα στρομ ειναι ον οφ δεν θα πρεπε να ανεβαινουν τα παντα χωρις θεμα λες και ειναι τζιπ?? Αλλιως ας παρουμε κανα fazer
    Είναι αυτό που σου έγραψα....
    Με τόσο μεγάλο βάρος η ανάρτησή σου καταναλώνει πολύ από την ωφέλιμη διαδρομή της ήδη με το που κάθεστε πάνω (εξ ' ου και αυτό που λές "κάθεται πολύ η σέλλα").
    Και μετά, έχοντας μείνει μόνο με ελάχιστη ωφέλιμη διαδρομή, τερματίζει εύκολα (τα γκαπ που ακούς).
    Η αύξηση της προφόρτισης (με τέτοιο μεγάλο φορτίο θα χρειαστεί να την πας κοντά στο ή στο τέρμα) θα λύσει ή θα μειώσει κατά πολύ το φαινόμενο.
    Αν παρ'όλη τη ρύθμιση της προφόρτισης το φαινόμενο παραμένει έντονο, τότε χρειάζεσαι σκληρότερο ελατήριο (τουλάχιστον...)
    Τελευταία τροποποίηση από THEOD; 15/12/2021 στις 12:38.

  2. #77
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2020
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THEOD Προβολή μηνύματος
    Είναι αυτό που σου έγραψα....
    Με τόσο μεγάλο βάρος η ανάρτησή σου καταναλώνει πολύ από την ωφέλιμη διαδρομή της ήδη με το που κάθεστε πάνω (εξ ' ου και αυτό που λές "κάθεται πολύ η σέλλα").
    Και μετά, έχοντας μείνει μόνο με ελάχιστη ωφέλιμη διαδρομή, τερματίζει εύκολα (τα γκαπ που ακούς).
    Η αύξηση της προφόρτισης (με τέτοιο μεγάλο φορτίο θα χρειαστεί να την πας κοντά στο ή στο τέρμα) θα λύσει ή θα μειώσει κατά πολύ το φαινόμενο.
    Αν παρ'όλη τη ρύθμιση της προφόρτισης το φαινόμενο παραμένει έντονο, τότε χρειάζεσαι σκληρότερο ελατήριο (τουλάχιστον...)
    Ωραια φιλε μου θα τα ρυθμισω στο τερμα το σαββατο! Δεν ειμαι οδηγος με απαιτησεις κανω απλη οδηγηση χωρις πολλα πολλα.. και δεν μπαινω κομματια σε στροφες ουτε παω χωμα .. απλα θελω τις κακοτοπιες των ελληνικων δρομων να τις περναω χωρις προβλημα μεχρι να χω τα χρηματα να παρω καλυτερες... Οποτε ισως αν κανω προφορτιση στο τερμα και αν κανω και σερβις με ελατηρια και λαδια να δω καλη διαφορα.. Βεβαια θα κοστισει το σερβις καπου στα 250 να φανταστω

  3. #78
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Spar1991 Προβολή μηνύματος
    Ωραια φιλε μου θα τα ρυθμισω στο τερμα το σαββατο! Δεν ειμαι οδηγος με απαιτησεις κανω απλη οδηγηση χωρις πολλα πολλα.. και δεν μπαινω κομματια σε στροφες ουτε παω χωμα .. απλα θελω τις κακοτοπιες των ελληνικων δρομων να τις περναω χωρις προβλημα μεχρι να χω τα χρηματα να παρω καλυτερες... Οποτε ισως αν κανω προφορτιση στο τερμα και αν κανω και σερβις με ελατηρια και λαδια να δω καλη διαφορα.. Βεβαια θα κοστισει το σερβις καπου στα 250 να φανταστω
    Μην το πας στο τέρμα με την μια. Ξεκίνα να την αυξάνεις προοδευτικά και ανάλογα τα αποτελέσματα βλέπεις αν χρειάζεται κι άλλο... Δεν ξέρω για το 650 αλλά στο χιλιάρι μου η προφόρτιση ρυθμίζονταν πανεύκολα υδραυλικά - ακόμα κι εν κινήσει που λεει ο λόγος... Θέλει πείραμα και δοκιμή. Πάντως με τόσο φορτίο σίγουρα θα θέλει αρκετό σφίξιμο σε σχέση με την μαμά ρύθμιση - ιδίως δικάβαλλος...
    Για απλή οδήγηση δεν θα έχεις πρόβλημα - με 240 κιλά φορτίο όμως μαγικό χαλί δεν θα γίνει....
    "Σέρβις" τουλάχιστον πίσω αν δεν δεις τίποτα διαρροές λαδιών από το αμορτισέρ δεν θα χρειαστεί - ίσως μια αλλαγή ελατηρίου και αυτό μόνο και μόνο γιατί το μαμά βγαίνει εκτός ορίων/προδιαγραφών με τόσο βάρος.

  4. #79
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2020
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THEOD Προβολή μηνύματος
    Μην το πας στο τέρμα με την μια. Ξεκίνα να την αυξάνεις προοδευτικά και ανάλογα τα αποτελέσματα βλέπεις αν χρειάζεται κι άλλο... Δεν ξέρω για το 650 αλλά στο χιλιάρι μου η προφόρτιση ρυθμίζονταν πανεύκολα υδραυλικά - ακόμα κι εν κινήσει που λεει ο λόγος... Θέλει πείραμα και δοκιμή. Πάντως με τόσο φορτίο σίγουρα θα θέλει αρκετό σφίξιμο σε σχέση με την μαμά ρύθμιση - ιδίως δικάβαλλος...
    Για απλή οδήγηση δεν θα έχεις πρόβλημα - με 240 κιλά φορτίο όμως μαγικό χαλί δεν θα γίνει....
    "Σέρβις" τουλάχιστον πίσω αν δεν δεις τίποτα διαρροές λαδιών από το αμορτισέρ δεν θα χρειαστεί - ίσως μια αλλαγή ελατηρίου και αυτό μόνο και μόνο γιατί το μαμά βγαίνει εκτός ορίων/προδιαγραφών με τόσο βάρος.
    Λοιπον στο manual λεει οτι υπαρχει ρυθμιση προφορτισης και ρυθμιση αποσβεσης.. 2 διαφορετικα πραματα... Τι να κανω ?? Να ρυθμισω και τα 2 ??

  5. #80
    Μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2019
    Μηνύματα
    294
    Με τόσα κιλά κατευθείαν στο τέρμα τη προφορτιση θα τη βαλεις

  6. #81
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Spar1991 Προβολή μηνύματος
    Λοιπον στο manual λεει οτι υπαρχει ρυθμιση προφορτισης και ρυθμιση αποσβεσης.. 2 διαφορετικα πραματα... Τι να κανω ?? Να ρυθμισω και τα 2 ??
    Προς το παρόν μην ακουμπήσεις καν την απόσβεση - δεν είναι εκεί το πρόβλημά σου.
    Άρχισε να αυξάνεις την προφόρτιση και δοκίμαζε φορτωμένος να δεις αν, τι, και κατά πόσο άλλαξε...

    Πιθανόν όπως σου λέει και ο φίλος με τέρμα φορτίο να χρειαστεί να φθάσεις στο τέρμα.
    Να θυμάσαι ότι ιδανικά θα πρέπει να την ρυθμίζεις κάθε φορά ανάλογα αν είσαι δικάβαλλος ή μόνος... Το λογικό είναι να την ρυθμίσεις με αναφορά μόνο εσένα και όταν θα είσαι δικάβαλλος (για σεβαστές διαδρομές όχι απλά για να πεταχτούμε 4-5 χιλιόμετρα ) την σφίγγεις κι άλλο...
    Τελευταία τροποποίηση από THEOD; 15/12/2021 στις 14:00.

  7. #82
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2020
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THEOD Προβολή μηνύματος
    Προς το παρόν μην ακουμπήσεις καν την απόσβεση - δεν είναι εκεί το πρόβλημά σου.
    Άρχισε να αυξάνεις την προφόρτιση και δοκίμαζε φορτωμένος να δεις αν, τι, και κατά πόσο άλλαξε...

    Πιθανόν όπως σου λέει και ο φίλος με τέρμα φορτίο να χρειαστεί να φθάσεις στο τέρμα.
    Να θυμάσαι ότι ιδανικά θα πρέπει να την ρυθμίζεις κάθε φορά ανάλογα αν είσαι δικάβαλλος ή μόνος... Το λογικό είναι να την ρυθμίσεις με αναφορά μόνο εσένα και όταν θα είσαι δικάβαλλος (για σεβαστές διαδρομές όχι απλά για να πεταχτούμε 4-5 χιλιόμετρα ) την σφίγγεις κι άλλο...
    Σιγα μην κατσω να σφιγγω και να ξεσφιγγω καθε τρεις και λιγο.. δηλαδη τι θα παθω αν το αφησω τερμα σφιγμενο???

  8. #83
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Spar1991 Προβολή μηνύματος
    Σιγα μην κατσω να σφιγγω και να ξεσφιγγω καθε τρεις και λιγο.. δηλαδη τι θα παθω αν το αφησω τερμα σφιγμενο???

    Τίποτα μωρέ... Μαλακίες για να περνάει η ώρα λέμε εδώ μέσα...Σφίξε τέρμα ότι βρεις μπροστά σου...

  9. #84
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.291
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THEOD Προβολή μηνύματος
    Τίποτα μωρέ... Μαλακίες για να περνάει η ώρα λέμε εδώ μέσα...Σφίξε τέρμα ότι βρεις μπροστά σου...


    K φουσκωμα τα λαστιχα τερμα. Που να κοιτας συνεχεια αερα κ λοιπες π@παριες.
    Ride(s) the wind of change...

  10. #85
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2020
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος


    K φουσκωμα τα λαστιχα τερμα. Που να κοιτας συνεχεια αερα κ λοιπες π@παριες.
    Λαστιχα τα κοιταει μια και καλη στο σερβις οταν παω ο μαστορας... Σιγα μην σκυβω να φουσκωνω με την κοιλια που χω να μεινω απο καρδια

  11. #86
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Spar1991 Προβολή μηνύματος
    Λαστιχα τα κοιταει μια και καλη στο σερβις οταν παω ο μαστορας... Σιγα μην σκυβω να φουσκωνω με την κοιλια που χω να μεινω απο καρδια
    Πλάκα κάνεις έτσι; Δεν το λες σοβαρά;


    Αν όμως το λες μήπως να παρεις κανένα αμάξι μην σκοτωθεις από άγνοια;
    Τα λάστιχα κάθε 15-20 μέρες θέλουν έλεγχο. Αν δεν μπορείς εσυ πες στον βενζινα να στα ελέγξει. Ξέρεις όταν πας για βενζινη, αλλά θα πρέπει να το θυμάσαι.

  12. #87
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.064
    Βαλε καουτσουκ, πιο καλα, maintenance free

  13. #88
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2020
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Νίκος Παππάς Προβολή μηνύματος
    Πλάκα κάνεις έτσι; Δεν το λες σοβαρά;


    Αν όμως το λες μήπως να παρεις κανένα αμάξι μην σκοτωθεις από άγνοια;
    Τα λάστιχα κάθε 15-20 μέρες θέλουν έλεγχο. Αν δεν μπορείς εσυ πες στον βενζινα να στα ελέγξει. Ξέρεις όταν πας για βενζινη, αλλά θα πρέπει να το θυμάσαι.
    Δεν ισχυει αυτο με τις μερες.. Στην δουλεια που κανω διανομες απο την εταιρεια μου σε φαρμακεια με το σκουτερ μπορω να σ πω οτι τα λαστιχα περα απο την πλακα μου τα φουσκωνει καθε 5000 χλμ στο σερβις ο μαστορας.. Κανω 150 χλμ την μερα χωρις κανενα απολυτως θεμα εδω και χρονια.. οδηγαω γρηγορα στριβω ολα καλα...

  14. #89
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της borgiriadis1
    Εγγραφή
    02/07/2018
    Μηνύματα
    836
    Καλά με τις τιμές που αναφέρεις περίπου 1 φορά το μήνα πηγαίνεις στον μάστορα. Οπότε οκ μην το ελέγχεις.
    Κατά τ άλλα δεν μπορώ να καταλάβω γτ ρωτάς. Προφανώς δεν σ ενδιαφέρει και δεν θέλεις να ασχοληθείς από μόνος σου, οπότε μην μπλέκεις με προφορτίσεις και αποσβέσεις. Και έτοιμη λύση να σου παρουσιάσει κάποιος πως θα την εφαρμόσεις? Πάλι στον μάστορα θα καταλήξεις.
    Αφού αυτό που θές είναι να βάζεις βενζίνη και να τσουλάει ο μάστορας θα γίνει φίλος σου.
    Πάτα το 0

  15. #90
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2020
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από borgiriadis1 Προβολή μηνύματος
    Καλά με τις τιμές που αναφέρεις περίπου 1 φορά το μήνα πηγαίνεις στον μάστορα. Οπότε οκ μην το ελέγχεις.
    Κατά τ άλλα δεν μπορώ να καταλάβω γτ ρωτάς. Προφανώς δεν σ ενδιαφέρει και δεν θέλεις να ασχοληθείς από μόνος σου, οπότε μην μπλέκεις με προφορτίσεις και αποσβέσεις. Και έτοιμη λύση να σου παρουσιάσει κάποιος πως θα την εφαρμόσεις? Πάλι στον μάστορα θα καταλήξεις.
    Αφού αυτό που θές είναι να βάζεις βενζίνη και να τσουλάει ο μάστορας θα γίνει φίλος σου.
    Προφανως και ρωταω ετσι ωστε να παω σε ενα μαγαζι και να παρω τις σωστες αναρτησεις! Οσο για το 1 φορα τον μηνα που παω στον μαστορα ειναι γιατι συμπληρωνω 5.000 χλμ ανα 1 μιση μηνα και θελει σερβις το σκουτερ.

Σελίδα 6 από 28 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορά VSTROM 650 10'
    από mariosf33 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 30/11/2021, 22:46
  2. Αγορά μεταχειρισμένης Vstrom 650{ Tips για χρονολογία και ότι άλλο..}
    από michalios στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2019, 12:49
  3. Vstrom 650...ερωτήσεις-απορίες
    από mitridi_g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2007, 12:50
  4. Αγορα tdm900 ή Vstrom 650
    από feanor στο forum Yamaha TDM series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2007, 19:54
  5. ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ Vstrom 650
    από gianniotis στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2006, 13:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF