βρίσκεις και με 500 η μετοχειρο στα 300 και αλλάζεις ελατηριο. Ψαξιμο θέλει. η επισκευη συν ελατηριο σε αυτο θα παει σίγουρα 200. Πάντως αν ξεκολήσει και το σφιξεις τερμα θα ειναι κομπλε τωρα που το σκέφτομαι γιατι το τερμα σχικτο στο dl ειναι για 2καβαλο και φορτιο οπότε εισαι μεσα.
Το ελατήριο στο πίσω αμορτισέρ είναι πολύ σπάνιο έως απίθανο στα 75.000 χλμ να έχει καταπονηθεί και να θέλει αντικατάσταση.
Τα λάδια ναι, επιβάλλεται να αλλαχθούν.
Κοιτα θα δω πως θα παει τωρα με τα σφιξιματα γιατι γενικα δεν εχω θεμα στο μονοκαβαλο αλλα στο δικαβαλο εχω θεμα μς βαρυ ατομο που κανει κατι γκαπ το διπλο σταντ για πλακα.. Εγω τωρα την βιδα αποσβεσης την πηγα τερμα δεξια.. ηταν στο σοφτ τερμα αριστερα. Ισως να φταιγε και αυτο. Θα δω ομως και την κολλημενη ροδελα
Παιδια τελικα δεν καταφερα να ξεβιδωσω την ροδελα την μαυρη της προφορτισης.. Εριξα μπολικο wd40 αλλα τιποτα μονο τα χερια μου καταφερα να φαω με το κατσαβιδι. Μαλλον εχει κολλησει για τα καλα ισως να θελει βιδολογο δεν ξερω
βρε μάστορα την μια κοτσάνα μετά την άλλη... στραβωθήκαμε, δείξε μας λίγο έλεος...
πάρε και διάβασε, αν δεν το έχεις, κοπυ πειστ στο γοογλη τρανσλαιτορ
https://www.rideapart.com/features/2...ssion-damping/
https://www.motorcyclistonline.com/s...about-damping/
https://www.jpcycles.com/common-trea...ound-explained
https://lifeatlean.com/teach-me-susp...g-adjustments/
you rise you fall you're down then you rise again
Για να γνωρίζεις, εκτός από την απόσβεση συμπίεσης υπάρχει και απόσβεση επαναφοράς. Να το πούμε χοντρικά, η πρωτη ρυθμίζει το πόσο προοδευτικά θα συμπιέζεται το αμορτισερ σε μια ανωμαλία και η δεύτερη το πόσο θα επανέρχεται στην αρχική του θέση (rebound) .Ειδικά η αποσβ. επαναφοράς απαντάται μόνο σε μοτοσυκλετες που την χρειάζονται, πχ πίστα.
Συνοψίζοντας 1.προφορτιση του ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ διαθέτουν σχεδόν όλες οι μοτό (για τα δικάβαλα) 2.Αποσβεση συμπίεσης ΤΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ, που να ρυθμίζεται, οι περισσότερες μεσαίου κόστους και πάνω, 3. Απόσβεση ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ελάχιστες και εξειδικευμένες μοτοσυκλετες, το δικό σου Β στρομ δεν έχει φυσικά αλλά ούτε και το δικό μου GS, δεν την χρειάζονται.