Αδερφέ καλορίζικο το εργαλείο(βάλε φωτό) να το χαρείς και να σου βγει τέλειο και με την δική σου προσθήκη να μπαίνει περισσότερος ανταγωνισμός μέσα στην αγορά για να φέρει καλύτερες προσφορές στους καταναλωτές.
-Για τα παραδείγματα που ανέφερες, vara-vstrom-tdm αν βρεθούν τα "σωστά" μηχανάκια δηλαδή προσεγμένα καλά συντηρημένα και 30ετίας να είναι, θα βγάλουν 3 μοτοσυκλετιστικές γενιές ακόμη σε αντοχή κινητήρα - συνολικά κατασκευής.
-Τα ιαπωνέζικα μηχανάκια που προγενέστερα κατειχες προφανώς μεταχειρισμένα, τα προβλήματα που αντιμετόπισες οφειλόταν στην κακή επιλογή μεταχειρισμένου, αλλα συνηγορούν πολλοί παράγοντες για να είσαι σε θέση να επιλέξεις σωστά όλοι περάσαμε απο αυτό, ηλικια-ωριμότητα, μπατζετ, μηχανολογική αντίληψη, γνώση, οικονομική δυνατότητα επισκευής κλπ Κοινώς, αν αγοράσεις χρέπι απο όποια ήπειρο και να κατασκευάζεται παίζει να σε ταλαιπωρήσει
-το παράδειγμα με την bmw ειναι λίγο άκυρο. Δε υπάρχει 650ρι bmw crossover που κοστίζει 6-7-8k για να είναι συγκρίσιμο. Ενω μη ξεχνάμε το attitude της εταιρείας είναι να φτιάχνει πιο premium προτάσεις. Όπου premium βάλε εξοπλισμός - όσο πιο σύνθετη είναι μια κατασκευή τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει να βγάλει αστοχίες.
Δεν είναι τυχαίο οτι οι περισσότεροι ινδο-ασιατες κατασκευαστές μιμούνται τα παραδείγματα των ιαπώνων. "Πιο απλό - πιο ανθεκτικό".
Εν αντιθέση με τους ευρωπαίους που προσπαθούν να πρωτοπορούν σε καινοτομίες, οπότε είναι εκ διαμέτρου αντίθετες φιλοσοφίες για να τα βάλεις στην ίδια πρόταση χωρίς την απαραίτητη επεξήγηση
