Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Νέκρα (ή νεκρά) κάπου ανάμεσα σε 4η και 5η.

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.046

    Νέκρα (ή νεκρά) κάπου ανάμεσα σε 4η και 5η.

    Χθες κατά την διάρκεια ενός "χωσίματος", αν θυμάμαι καλά ανεβάζω από 4η σε 5η, μοιάζει σαν να μην έχει κουμπώσει η ταχύτητα ή σαν να κούμπωσε και την πέταξε έξω.
    Μετά από λίγο μοιάζει σαν να πιάνει, και μετά ξανά τα ίδια και μετά τέλος, το γκάζι απλά ανεβάζει στροφές χωρίς να δίνει κίνηση.

    Σταματάω στην άκρη του δρόμου, δεν ανεβαίνει δεν κατεβαίνει καμιά ταχύτητα.

    Ξεκινάω να σκουντάω το μηχανάκι, μετά από κάποια μέτρα ξαναδοκιμάζω να ανεβάσω ή να κατεβάσω, ακούω "κλακ", (άγνωστο τι ταχύτητα έχει μέσα, υποθέτω 4η),αλλά το μηχανάκι είναι σαν να έχει νεκρά.
    Συνεχίζω το σκούντημα και το παρατάω για το βράδυ.

    Δοκιμάζω σήμερα το πρωί, μπορώ να ανεβάσω 2 και να κατεβάσω 1.
    Βέβαια δεν έχει ιδιαίτερη σημασία γιατί το μηχανάκι σε όλα τις θέσεις είναι σαν να είναι σε νεκρά.
    Οι δίσκοι από ότι βλέπω από τη τάπα πλήρωσης λαδιού απομακρύνονται και επανέρχονται, όταν πατάω συμπλέκτη.

    Το μυαλό μου πάει σε:
    1. Φουρκέτα.
    2.Επιλογέα (Τύμπανο).
    3.Μάνταλο (αν και νομίζω απίθανο).

    Έχει κανείς καμιά άλλη ιδέα πριν αρχίσουμε να ανοίγουμε κάρτερ.

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Και περι τινος μηχανακιου ομιλουμε, φιλτατε..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Τι μοτοσυκλέτα?

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Τι μοτοσυκλέτα?
    Εισαι σιγουρος οτι προκειται περί μοτοσυκλέτας..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Με το μαλακο παιδια....Παρασκευη ειναι.....

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αμα το μηχανακι συμπλεκει, οι ταχυτητες κουμπωνουν, οι στροφες ανεβαινουν αλλα αυτο δεν παει ρούπι δεν υπαρχει "με το μαλακο"..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.884
    Αν είχε κόψει άξονα μεταδώσης η κάποιο πρόβλημα στο εμπρός γρανάζι.(βγαλμένο,φαγωμενο καρέ)


    Μετά πας στην καμπάνα αν είναι σφιγμένη οκ και αν πατιναρουν τα δισκα.

    Θεωριτικα ο επιλογέας και το ελατήριο(επαναφοράς ίσως)θα είναι σε αυτή τη μεριά, μπορεί να έχει πρόβλημα ο επιλογέας ταχυτήτων η κάποιο σύστημα του,ο άξονας.

    Μετά σασμάν,γρανάζια,φουρκέτες,άξονες, αν είχε κουρεψει ένα γρανάζι λογικά θα έπαιρνε τα υπόλοιπα και θα δούλευε οκ. Τώρα έχει διακοπεί η μεταδώση κίνησης(κάποιος άξονας η μένει μόνιμα σε νεκρά) και το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων θέλει κοίταγμα.

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Πολυ μαλακα του το φερνεις..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    700
    Για την οικονομία της συζήτησης, απαντώ εκ μέρους του Canardo, ότι πρόκειται για KLR 650.

  10. #10
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Εισαι σιγουρος οτι προκειται περί μοτοσυκλέτας..??
    Είδες?
    Τελικά μοτοσυκλέτα είναι...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.046
    Παράληψις μου,
    μιλάμε για KLR 650 του 2004, με κοντά στα 90.000 χιλιόμετρα, αν κάποιος από τους προηγούμενους 2 δεν τα έχει μαγειρεμένα.
    Ναι, από αυτά τα γιαπωνέζικα που κρατάνε μια ζωή και δεν χαλάνε ποτέ.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Αμα το μηχανακι συμπλεκει, οι ταχυτητες κουμπωνουν, οι στροφες ανεβαινουν αλλα αυτο δεν παει ρούπι δεν υπαρχει "με το μαλακο"..
    Οι ταχύτητες δεν κουμπώνουν όλες, μπορώ να κάνω δύο "κλάκ" πάνω και ένα κάτω, αλλά μοιάζει σαν να μην έχει γίνει τίποτα.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Αν είχε κόψει άξονα μεταδώσης η κάποιο πρόβλημα στο εμπρός γρανάζι.(βγαλμένο,φαγωμενο καρέ)


    Μετά πας στην καμπάνα αν είναι σφιγμένη οκ και αν πατιναρουν τα δισκα.

    Θεωριτικα ο επιλογέας και το ελατήριο(επαναφοράς ίσως)θα είναι σε αυτή τη μεριά, μπορεί να έχει πρόβλημα ο επιλογέας ταχυτήτων η κάποιο σύστημα του,ο άξονας.

    Μετά σασμάν,γρανάζια,φουρκέτες,άξονες, αν είχε κουρεψει ένα γρανάζι λογικά θα έπαιρνε τα υπόλοιπα και θα δούλευε οκ. Τώρα έχει διακοπεί η μεταδώση κίνησης(κάποιος άξονας η μένει μόνιμα σε νεκρά) και το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων θέλει κοίταγμα.
    Αν πατινάριζαν τα δισκάκαι δεν θα έπρεπε να μπορώ να ανεβοκατεβάζω όλες τι σχέσεις, άσχετα με το αν μεταδίδει κίνηση ή όχι;
    Δεν θα έπρεπε να έχω "σημάδια" πιο μπροστά;

    Αν ήταν ο επιλογές και το ελατήριο, (αυτό που λέω εγώ μάνταλο), μου κάνει πιο πιθανό να έχει μια κουμπωμένη μέσα και να μην μπορείς να αλλάξεις.

    ΟΚ προφανώς ξεκινάω από την πλευρά του συμπλέκτη και μετά ανοίγω κάρτερ, απλά πολύ θα ήθελα να έχω μια πρώτη εικόνα, για να υπολογίσω, χρόνο, κόστος και αν αξίζει τον κόπο.

  12. #12
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Καταρχάς, δες αν γυρνάει ο άξονας ενώ το μπροστά γρανάζι είναι ακίνητο, ωστε να αποκλείσεις το καρέ του άξονα.

    Μετά θα πρέπει να δεις δίσκους / καμπάνα (αν και δεν τα θεωρώ πιθανά, μίας και οι δίσκοι θα σου είχαν δώσει σημάδια οτι τελειώνουν ειδικά σε απότομες επιταχύνσεις σε μεγάλες σχέσεις, και η καμπάνα θα έκανε πολύ θόρυβο αν είχε ξεβιδωθεί).

    Άν το πρόβλημα είναι στο σασμάν, όπως λές, πρώτα πρέπει να ανοίξεις τη πλευρά του συμπλέκτη και να δείς το ελατήριο και τον επιλογέα και άν αυτά είναι κομπλέ, τότε πάς για λύσιμο, γιατι όλα τα υπόλοιπα ενδεχόμενα, είναι εντός κάρτερ.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.046
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Καταρχάς, δες αν γυρνάει ο άξονας ενώ το μπροστά γρανάζι είναι ακίνητο, ωστε να αποκλείσεις το καρέ του άξονα.

    Μετά θα πρέπει να δεις δίσκους / καμπάνα (αν και δεν τα θεωρώ πιθανά, μίας και οι δίσκοι θα σου είχαν δώσει σημάδια οτι τελειώνουν ειδικά σε απότομες επιταχύνσεις σε μεγάλες σχέσεις, και η καμπάνα θα έκανε πολύ θόρυβο αν είχε ξεβιδωθεί).

    Άν το πρόβλημα είναι στο σασμάν, όπως λές, πρώτα πρέπει να ανοίξεις τη πλευρά του συμπλέκτη και να δείς το ελατήριο και τον επιλογέα και άν αυτά είναι κομπλέ, τότε πάς για λύσιμο, γιατι όλα τα υπόλοιπα ενδεχόμενα, είναι εντός κάρτερ.
    Το καρέ δεν νομίζω να έχει πρόβλημα, δεν θυμάμαι να είχα παρατηρήσει φθορά, αλλά θα το δω ξανά just in case.

    Στα υπόλοιπα συμφωνούμε, απλά ήλπιζα ότι θα μου έχει ξεφύγει κάτι πολύ απλό και θα γλιτώσω το λύσιμο.

    Έτσι κι αλλιώς είχα προγραμματισμένο ένα top end, τώρα πάμε για "ολόσωμο", απλά όταν φτάνεις σε αυτό το σημείο, όλο και κάτι ακόμα θα βρεις, όλο και κάτι θα αλλάξεις προληπτικά και αρχίζει και "μακραίνει" το κοστούμι.

    Ωραία θα περάσουμε το ΣΚ.

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    μπορώ να ανεβάσω 2 και να κατεβάσω 1.
    Επ απειρον..??

    (σοβαρα ρωταω..)
    Τελευταία τροποποίηση από OldMan; 11/02/2022 στις 14:53.
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Το καρέ δεν νομίζω να έχει πρόβλημα, δεν θυμάμαι να είχα παρατηρήσει φθορά, αλλά θα το δω ξανά just in case.

    Στα υπόλοιπα συμφωνούμε, απλά ήλπιζα ότι θα μου έχει ξεφύγει κάτι πολύ απλό και θα γλιτώσω το λύσιμο.

    Έτσι κι αλλιώς είχα προγραμματισμένο ένα top end, τώρα πάμε για "ολόσωμο", απλά όταν φτάνεις σε αυτό το σημείο, όλο και κάτι ακόμα θα βρεις, όλο και κάτι θα αλλάξεις προληπτικά και αρχίζει και "μακραίνει" το κοστούμι.

    Ωραία θα περάσουμε το ΣΚ.
    Το επιασες το νοημα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Διαφορά ανάμεσα σε καρμπυρατέρ και injection
    από Eftime στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2020, 12:21
  2. ανάμεσα σε sh 300 και beverly 300
    από th81 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2011, 15:32
  3. ανάμεσα σε sh 300 και beverly 300
    από th81 στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2011, 18:31
  4. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2010, 07:56
  5. Ανάμεσα σε έντομα και αγγέλους
    από johnpan στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2007, 20:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF