Κάτσε γιατί τα μπαρμπάδια από πάνω στη πέσανε λες και το γρανάζι που άλλαξες ήταν δικό τους.
Εσύ καλά κάνεις και ευχαριστιέσαι το μεγαλύτερο γρανάζι,
ο τρόπος όμως που το θέτεις, και τα επιχειρήματα σου, δε στέκουν.
Επίσης δεν στέκει ούτε το παρακάτω,
θα έλεγα ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο
Edit: Αν είναι να μπει σε διαδικασία να "πειράξεις" το μηχανάκι σε ιπποδύναμη, πούλα το και πάρε άλλο, γιατί αργά ή γρήγορα εκεί θα φτάσεις
arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......
H "ιπποδύναμη" είναι επιλογή πρότασης απο το εργοστάσιο. Έχει να κάνει με το σύνολο της μοτοσυκλέτας, συντήρηση, κατανάλωση, αντοχή
σε ποιο κοινό απευθύνεται κ.λπ.
Μικρές διαφορές καλύπτονται με αντίστοιχα κόστη συντήρησης - κατανάλωσης χωρίς να στερείται κάτι ο μοτοσυκλετιστής.
Για 5-20hp ανάλογα τον κινητήρα και πιο εύρυθμη λειτουργία είναι λογικό. Αν έχεις 17 και θες άλλα 50 είναι λόγος αλλαγής.
Νομίζω πως αν ακυρώσει τις ρουτίνες που το περιορίζουν ο φίλος και ρυθμιστούν εξαρχής τα καύσιμα θα είναι πολύ ευχαριστημένος.
Μικρή διαφορά στο εμπρός γρανάζι είναι και λίγο προσωπική επιλογή, ειδικά αν συνήθως δεν έχεις συνεπιβάτη.
Να βλέπουμε όμως τι μας ευχαριστεί και στην πράξη. Αν για παράδειγμα με ευχαριστεί να "μαλακώσω" λίγο τις αντιδράσεις
της μοτό χαμηλά, είναι πιθανό να μην χρειάζομαι παραπάνω δύναμη κ.λπ.
Καταρχήν καλορίζικο να το χαρείς!
είναι θέμα εξοικείωσης
Αν επέμενες στο μαμα γρανάζωμα που η αίσθηση ήταν αυτή που ήταν, το μοτέρ δε παθαίνει τίποτα να δουλεύει υψηλόστροφα. Είναι ένα μοτερ που βάση προδιαγραφών θα μπορούσε η χόντα να παράξει άνετα 70hp. 58hp και χαλαρά, έβγαζε το cb500 του '96
Αν τώρα που το άλλαξες αισθάνεσαι ικανοποιημένος για την επιλογή σου, κάνε υπομονή μέχρι να συνηθίσεις και να καταγραφούν στην μνήμη σου τα νέα δεδομένα. Γιατί τώρα επικρατεί ακόμη η σπιρτάδα του μαμα γραναζώματος.
Αν περάσουν 5000χλμ και δε συνηθίζεται γύρισε το στο επόμενο σέρβις.
Το έκανα και εγώ στο μηχανάκι μου, αλλα εμένα εν αντιθέσει δεν μου άρεσε με το που κύλισε τα πρώτα 10μέτρα. Το κράτησα για 500χλμ για να έχω κάποια δεδομένα και μετά το επανέφερα όπως ήταν.
Ασχολήσου με το αισθητικό. Το μοτέρ είναι μια χαρά για αυτό που είναι. Αν μετά απο καμιά 10k δε σου φτάνει τότε μάλλον θα πρέπει να δεις το ενδεχόμενο να πας σε μεγαλύτερο
you rise you fall you're down then you rise again
Σίγουρα θα έχω και αυτό στο μυαλό μου εννοείται.
Από την άλλη σκέφτηκα να κάνω τεστ αλλαγή σε 2 λιγότερα δόντια πίσω και το μαμά μπροστά.
Αν και ρε παιδιά πιστεύω με 5-7 άλογα όλο κι όλο παραπάνω θα έστρωνε η όλη φάση με την σωστή χαρτογράφηση !
Ο κινητήρας σίγουρα το σηκώνει.
Είναι βλακεία να μην δίνουν στον ιδιοκτήτη την επιλογή για δεύτερο πρόγραμμα να την κάνει Α κατηγορίας !
Anyway...
Σκέψου ότι δεν στο χρεώνουν όμως.
Θεωρητικά..
Έχε υπόψιν σου για φίλτρο - εξάτμιση (λένε ότι χάνει 1,5Ηp τελείως ελεύθερο χωρίς το σιγαστήρα)
και όταν έχεις αυτά βλέπεις πως θες να διαχειριστείς τα καύσιμα.
Θα ρωτούσα πρώτα σε κατάστημα που κάνει χαρτογραφήσεις αν μπορεί να γραφεί η ECU.
Σε άλλη περίπτωση θα κοιτούσα για τζάμπερ που ακυρώνουν περιορισμούς και διαχειρίζονται καύσιμα.
Είναι κανά 450ε και η όποια διαφορά θα προσθέσει άνεση στην λειτουργία, μην περιμένεις μεγάλες διαφορές.
Καθημερινό μηχανάκι είναι με πολύ ωραίο διάγραμμα ροπής ιπποδύναμης με καλή κατανάλωση.
5-7 άλογα εκεί που θα βγουν περισσότερο ενόχληση θα είναι παρά εξυπηρέτηση αν τα συνδυάσουμε και με την αυξημένη κατανάλωση.
5-7 ίπποι παραπάνω αντιστοιχούν σε αύξηση ιπποδύναμης πανω από 10%.
Κάτι τέτοιο δεν ειναι εφικτό με απλές παρεμβάσεις τύπου εξατμιση/φίλτρο/χαρτογράφηση κλπ.
Θα μπορούσε ο κατασκευαστής να το είχε φτιάξει με παραπάνω μεγιστη ιπποδύναμη, αλλά αυτο θα σήμαινε οτι ο κινητήρας θα είχε τελείως αλλες προδιαγραφές, τροπο απόδοσης, και φυσικά κατανάλωση.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
χωρίς να θέλω να σε επηρεάσω, όμως αν συνεχίσεις να σκέφτεσαι οτι δεν σου αρκεί το γκάζι τότε ήταν λάθος επιλογή, έπρεπε να πας στο 650mt
Αν είναι πρώτη μηχανή και το δίπλωμα σου είναι A2 και έχεις αυτά λίγα χλμ εμπειρίας με αυτό, θα πρέπει να μείνεις εδώ. Είναι καινούργιο μηχανάκι απόλαυσε το για αυτό που είναι
you rise you fall you're down then you rise again
-Επειδή το κοντέρ παίρνει μέτρηση απο το σασμαν οι ενδείξεις παραμένουν ίδιες όμως τα πραγματικά km και οι πραγματικές στροφές αλλάζουν. Τώρα το κοντερ κλέβει λιγότερο. Δηλαδή αν ήσουν με ένα ίδιο μηχανάκι δίπλα, αυτός με 15αρι και εσύ με 16αρι στα δικά του 100 το δικό σου θα έγραφε 92-93 περίπου. Οπότε οι μετρήσεις σου είναι πλασματικές εκτός απο το ότι είναι στο περίπου ούτως ή άλλως λόγω του ότι μετράς με κάμερα.
-Γνώμη μου είναι ότι τα αδύναμα μηχανάκια δεν πρέπει να τα μακραίνεις γιατί κρεμάνε και στο τέλος σε πραγματικές ελληνικές συνθήκες διαδρομών με ανηφοροκατηφόρες καίνε περισσότερο αφού είσαι κρεμασμένος και ανοίγεις περισσότερο το γκάζι. Σε κάμπους αλλάζει το παιχνίδι.
-Η δυσκολία εύρεσης νεκράς όπως σου είπαν δε σχετίζεται με το γρανάζι που άλλαξες.
-Το να βάζεις μέχρι 5η και 6η στο κιβώτιο είναι καλό και όχι αρνητικό όπως πιστεύεις. Δείχνει ελαστικότητα και ξεκουράζεις το μοτερ χωρίς να κρατάς μια ταχύτητα μέσα. Πας με την επόμενη ταχύτητα και λιγότερες στροφές. Αν δε σου αρέσουν οι ταχύτητες και βρίσκεις κουραστική την αλλαγή τους ίσως να κοίταγες κάποια αυτόματη μοτοσυκλέτα ή κάποιο σκούτερ. Προσωπικά ενας ελαστικός κινητήρας που σου επιτρέπει να κινείσαι με μεγάλες σχέσεις και να τραβάει θεωρείται πλεονέκτημα.
Μιας και είσαι νέος στο σπορ πρέπει να αναθεωρήσεις σε μερικά πράγματα. Δηλαδή αν σου έδινα ένα R1 να μετακινείσαι στην πόλη που με 1η εχει 170 κοντερ τι θα έκανες? Θα πήγαινες με 1η συνέχεια?
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Με 5-10 άλογα παραπάνω δεν θα οδηγείτο,με δίπλωμα Α2,που είναι και το ζητούμενο του εργοστασίου για την Ευρωπαϊκή αγορά
Είναι πολύ λίγα τα 100, μια μικρή απόκλιση στο μέχρι πόσο θα το γεμίσει ο βενζινας θα αλλάξει το αποτέλεσμα,η μια διαφορά θερμοκρασίας,πόσο βγάζει η αντλία κτλ για σωστό αποτέλεσμα γεμίζεις τέρμα το αφήνεις μέχρι να μείνει στον δρόμο και μετράς τα χιλιόμετρα που έκανε. Και που πάλι λάθος θα είναι γιατί έχεις αλλάζει γρανάζι και δεν μετράει σωστά. Θα πρέπει να δεις ότι μια απόσταση είναι 40 χιλιόμετρα μετριμενη με google maps η με αυτοκίνητο, να την κάνεις και να δεις αν όντος το κοντέρ σου θα γράψει 40 χιλιόμετρα.
Το μηχανάκι πλέον μετράει λάθος και την απόσταση που διανύει εκτός απ τη.στιγμιαία ταχύτητα. Μαζί πάνε αυτά . Κάνεις 100 χλμ και το μηχανάκι νομίζει ότι έκανες πχ 95. Οπότε υπολογίζει ότι έκαψε παραπάνω απ ότι πραγματικά έκαψε ανά 100 χλμ.
Ένα μέρος της διαφοράς στην κατανάλωση που βλέπεις είναι κι απ αυτό νομίζω, όχι μόνο απ ό,τι είπε ο Βασίλης.