Eίναι ψαλιδάρα δεν σε παρεξηγεί κανείς.
Λες αν είχε την σωστή διάμετρο ο αποστάτης να μην έβρισκε στην δαγκάνα;
Και πάλι, 1-2mm διάκενο το θέλεις.. τι να πω, πολύ αυστηροί αν το έκαναν για τα γραμμάρια, μοιάζουν κοντά 10g το πολύ..
Eίναι ψαλιδάρα δεν σε παρεξηγεί κανείς.
Λες αν είχε την σωστή διάμετρο ο αποστάτης να μην έβρισκε στην δαγκάνα;
Και πάλι, 1-2mm διάκενο το θέλεις.. τι να πω, πολύ αυστηροί αν το έκαναν για τα γραμμάρια, μοιάζουν κοντά 10g το πολύ..
Θα βγαλεις και μια φωτο διπλα-διπλα παλιο και νεο ετσι;
πω πω εφαγες ξενέρωμα, αλλά σιγουρα θα τακτοποιηθεί το θέμα.
Υπομονη!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Δεν έχω παρακολουθήσει όλη την ιστορία, οπότε δεν ξέρω όλα τα δεδομένα, αν κάτι έχει ήδη εξηγηθεί, ρίχτο μου εξήγηση.
Δεν κεντράρουν οι τρύπες για τις βίδες από την δισκόπλακα στον αποστάτη; Ή από το σύνολο δισκόπλακας-αποστάτη στα σπειρώματα του τροχού;
Αν το πρώτο, και η διαφορά είναι για πολύ λίγο, γιατί δεν κάνεις λίγο δουλειά με λίμα στον αποστάτη; Με λίγη υπομονή και ομοιόμορφο φάγωμα λίγο-λίγο σε όλες τις τρύπες, θα έρθει όπως το θέλεις. Ετσι κι αλλοιώς, ο δίσκος ως προς τον τροχό ορίζεται που θα κάτσει σαν κέντρο.
Επίσης, δεν έχω καταλάβει, σε τι χρειάζεται ο αποστάτης; Εχεις αλλάξει τροχό να υποθέσω και έχει πιο μέσα στο κέντρο την επαφή του δίσκου με τον δίσκο από την μαμά τροχό ή έχεις αλλάξει δαγκάνα και βάση και έρχεται πιο έξω αυτή ή και τα δυο μαζί;
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Γιατι να κατσω να ασχοληθω με κατι που το εχω πληρωσει πιο πολυ απο χρυσαφι .. θα μου στειλουν αλλο αποστατη
Το ψαλιδι αυτο ειναι λιγο πιο φαρδυ απο το ΟΕΜ και με τον αποστατη αυτο βγαινει πιο εξω ο δισκος, για να βγαζεις πιο ευκολα και πιο γρηγορα το πισω τροχο χωρις να βγαζεις την δαγκανα
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
Τελευταία τροποποίηση από JIMK7; 03/05/2022 στις 22:35.
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
Το πραγματικο ξενερωμα το εφαγα πιο μετα
Λεω αυτες τις μερες που ειχα κλειστα και λιγο ελευθερο χρονο μπροστα μου, μωρε δεν το βαζω πανω να δω τι αλλο προβλημα θα συναστησω ?ψυχολογια στο φουλ ετσι
παμ παρακατω το βαζω πανω αφου εκανα πρωτα ενα σωρο μετρησεις και το χαζευα δυο τρεις ωρες
ο μεγαλυτερος μου φοβος επιβεβαιωθηκε .. δεν εκανε η εξατμιση
βρισκει πανω στο ψαλιδι
οποτε εκει μενουν τρεις λυσεις
Α) Το παω σε ενα γαματο εξαμτισα και μου κανει μια μικρη μετατροπη για να ταιριαξει σωστα
Β) Αγοραζω μια φουλ SBK Yoshimura και τη πεταω πανωεδω ομως υπαρχουν δυο προβληματα πρωτον χρημα που δεν περισευει για την ωρα αλλο και δευτερων ακομα και τα λεφτα να ειχα δεν μπορει να την αγορασει ο καθε τυχαιος
το καλο σεναριο ειναι ανα περιοδους ενας Αγγλος πουλαει μερικες τετοιες σε πολυ καλη κατασταση μεταχειρισμενες οποτε εκει πρεπει να εχεις υπομονη και χρημα σπαρταριστο και
Γ) Το πουλαω οπως ειναι και τελειωνει το παραμυθι
Η αληθεια ειναι οση ωρα το ειχα πανω μου ετρεχαν τα σαλια, δεν εχει καμια σχεση με τις φωτο ειναι αλλου για αλλου απο κοντα
Μετα που το εβγαλα και εβαλα ξανα το μαμα νομιζα οτι ηταν ενα εντελως νορμαλ GSXR και ας του εχω βαλει τοσα πραγματα πανω του, το ψαλιδι επισκιαζε ολα τα αλλα .. φανταζομαι πως με πιανετε ετσι οπως τα γραφω
Δειτε και μονοι σας
![]()
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
Η εξατμιση ειναι αυτη εδω ... πριν 3 μηνες περιπου την ειχα δει που την πουλουσε ο Αγγλος και ημουν στο τσακ να την τσιμπησω αλλα δεν ειχα ολο το μαρουλι τοτε
Την βαζουν ολες οι εργοστασιακες ομαδες στα SBK
Δειτε το μπουκαλακι εκτονωσης που εχει στη μεση και καθε λαιμος ενωνετε μεταξυ τουςαυτη τωρα καθετε γαντι πανω στο σουτερ ψαλιδι
![]()
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
Πολύ ωραίο ! Εκπληκτικό !
Στην δαγκάνα θα δεις ότι είναι δύσκολο να βάλεις τον τροχό γιατί τα τακάκια κουνιούνται.
Εμένα είναι quick release τα τακάκια και τα βγάζω πριν βάλω πάλι τον τροχό.
Θα πρότεινα την 1η λύση, φτιάξε την εξάτμισή σου.
Ο κινητήρας σου είναι superbike spec ?
Αν όχι, δεν νομίζω να δεις διαφορές με την superbike έκδοση.
www.clubcsl.com
Είναι τέρας το ψαλίδι και κάνει μπαμ,αλλά ένας ακόμα λόγος που κάνει μπαμ είναι ότι όλα πάνω στο μηχανάκι είναι μαύρα και αυτό ειναι ασημί
Το τελευταιο που με νοιαζει ειναι βαλε νγαλε το τροχο για την ωρα το μεγαλο προβλημα παραμενει η εξατμιση
Το θεμα με την εξατμιση ειναι οτι δεν θελω να μπλεξω με εξατμισαδες οσο για την αποδοση θα δειξει αν και στο μελλον ισως ολο και κατι κανω στο μοτερ
Ετσι για την ιστορια αν δεν βρω τελικα SBK εξατμιση ποιος θεωρειτε κορυφη στις εξατμισεις μοτο ? εχω ακουσει πολυ καλα λογια για το Παπαγιαννη
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
Καταρχην δεν ειναι ασημι αλλα τιτανιο ( ισως χανει με τις φωτο ) και δευτερον ολες οι ομαδες που τρεχουν SBK στο κοσμο ετσι το εχουν ( και φαινεται μια χαρα ) αν δω οτι δεν μου αρεσει θα το ντυσω με αυτοκολλητα η ισως καποια στιγμη το βαψω μαυρο με ηλεκτροστατικη θα δουμε, για την ωρα αυτο που θελω ειναι να μπει πανω![]()
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
Kάθε εξάρτημα το κράμα του. Δεν είναι εξάτμιση να θες ελαστικότητα και αντοχή στην θερμοκρασία.
Χρειάζεσαι υψηλή ακαμψία που έχει το grade 5 αλλά και ικανότητα θερμικής κατεργασίας για να επαναφέρεις
το σύνολο της κατασκευής μετά την ραφή.
Αυτά τα κράματα έχουν αρκετό αλουμίνιο που τα "φωτίζει" και κάνει πιο ελαφρά τα χρώματα της οξείδωσης στις ραφές.
Μου κάνει εντύπωση που στο site τους αποφεύγουν να αναφέρουν κράματα.
Με τις τιμές που έχουν θα μου κάνει μεγαλύτερη αν το δίνουν γυμνό χωρίς κάποια ανοδίωση ή κάτι άλλο για προστασία.
Αν έχεις κάποιο πολύμετρο κοντά δες αν είναι αγώγιμο.
Για την εξατμιση θα πρότεινα και εγώ να πας σε εξάτμισα. Εκτός τον Παπαγιάννη(race tech),εξίσου καλός είναι ο Διονύσης (Race guns),Και το motonio Αλκίνοος Καλούδης επαγγελματίες όλοι τους...